Aattelin hommata

Anonyymi-ap

Sellaisen mukavan oloisen pr0v0kyltin tai neon-valon tekstillä "Man cave" 😗. Ei sillä että kukaan nainen sitä näkisi mutta muuten vain ihan piruuttaakseni. Älyseinävalopaneelit, sellaiset kuusikulmioiset. Ne näyttävät superhienoilta mutta ovat kalliita. Sähkönhinnan huippukausina niitä tuskin raaskisi edes käyttää. Älyvalaistus / älyvalaisimet ja jatkeeksi termi hexagon, niin niitä voi löytää netistä.

9

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkälainen man cave sinulla siellä on? Kuvailisitko vähän? Vai onko vasta suunnitteilla?

(ihan kaverin puolesta kyselen)

• Anonyymi

On puntit, painoja, leuanvetotanko, pleikkari, kaljaa ja toisaalta myös esteettisiä pilipalivaloja. Suolakivi on parantamassa huoneilmaa. Siihen saa halutessaan lampun päälle. Tätä mä todellakin suosittelen - https://www.puuilo.fi/4living-poytavalaisin-suolakivi-20cm?_gl=1*iyl83p*_up*MQ..*_ga*NzE5OTY0ODYuMTczNDIwNjM4OQ..*_ga_JFKJ6PL034*MTczNDIwNjM4OS4xLjAuMTczNDIwNjM4OS4wLjAuMTU2NTA5NTE0MA . Onpas härön näköinen linkki. No tuon alun nimen perusteella löytää sen mitä tarkoitan. Se painaa enemmän kuin luulisi.

Sopivan pölyistä täällä man caven tyyliin. Siinä on sopiva homma luolanaiselleni näin ensialkuun :). Parvekkeella on tekoturkiksia yhteensä 6 kpl. Vaaleanpunainen on piilossa koska se sotisi man caven ideologiaa vastaan. Karvainen villisikakarju se pinkki turkis. Mutanttiyksilö, säkäkorkeus kolme metriä. Voin leijua ja huijata naisia jos kysyvät että miten olen ne hankkinut. Sanoisin että paljain käsin. Vitivalkoinen on osa jääkarhun turkkia ja ruskehtavat ovat karhun ja suden nahkoja. Eläimistä puheen ollen, niistäkin minulla on kuvia seinilläni. Väitän että olen itse joko pyydystänyt juuri ne nimenomaiset kuvien elukat ja osan olen kesyttänyt. Sapelihammastiikerin olen kesyttänyt koska siitäkin mulla on värikuva kämpässäni. FC Primal 🐅. Seuraavaksi mammuttia metsästämään, ja sekin jälleen paljain käsin. - ap.

• Anonyymi kirjoitti:

On puntit, painoja, leuanvetotanko, pleikkari, kaljaa ja toisaalta myös esteettisiä pilipalivaloja. Suolakivi on parantamassa huoneilmaa. Siihen saa halutessaan lampun päälle. Tätä mä todellakin suosittelen - https://www.puuilo.fi/4living-poytavalaisin-suolakivi-20cm?_gl=1*iyl83p*_up*MQ..*_ga*NzE5OTY0ODYuMTczNDIwNjM4OQ..*_ga_JFKJ6PL034*MTczNDIwNjM4OS4xLjAuMTczNDIwNjM4OS4wLjAuMTU2NTA5NTE0MA . Onpas härön näköinen linkki. No tuon alun nimen perusteella löytää sen mitä tarkoitan. Se painaa enemmän kuin luulisi.

Sopivan pölyistä täällä man caven tyyliin. Siinä on sopiva homma luolanaiselleni näin ensialkuun :). Parvekkeella on tekoturkiksia yhteensä 6 kpl. Vaaleanpunainen on piilossa koska se sotisi man caven ideologiaa vastaan. Karvainen villisikakarju se pinkki turkis. Mutanttiyksilö, säkäkorkeus kolme metriä. Voin leijua ja huijata naisia jos kysyvät että miten olen ne hankkinut. Sanoisin että paljain käsin. Vitivalkoinen on osa jääkarhun turkkia ja ruskehtavat ovat karhun ja suden nahkoja. Eläimistä puheen ollen, niistäkin minulla on kuvia seinilläni. Väitän että olen itse joko pyydystänyt juuri ne nimenomaiset kuvien elukat ja osan olen kesyttänyt. Sapelihammastiikerin olen kesyttänyt koska siitäkin mulla on värikuva kämpässäni. FC Primal 🐅. Seuraavaksi mammuttia metsästämään, ja sekin jälleen paljain käsin. - ap.

Unohtui mainita... Onnea mammutin metsästykseen ja vielä paljain käsin! Eipä ole aiva vähäpätöinen haaste! 😂

• Tuo sinun man cave kuulostaa hienolta.

Olen antanut itseni ymmärtää, että man cave:ssa on aina täydellinen baaritiski, biljardipöytä, pokeripöytä ja suuret tv:t jokaisella seinällä, joista tulee urheilua kaikilta kanavilta. Isot, muhkeat sohvat ja nojatuolit, sekä huipputason äänentoistolaitteet.

Googlesta löytyi hienoja Man Cave-vaihtoehtoja.
      Tuollainen olisi hauska sisustaa, jos vaan löytyisi varakas asiakas.
      https://images.app.goo.gl/S5vm7mJLUwMrYTZb6

• Anonyymi

Kiitos kehuista 🙏. Kämpän tulisi olla iso jotta tiettyjä härpäkkeitä saisi hommattua. Asun yksiössä 😂. Parveke löytyy ja ihan ok kokoinen tämä on yksiöksi. Vähemmän siivottavaa kun on pienempi kämppä ☝️. Biljardipöytä olisi oikein hyvä. Pöydän koon lisäksi olisi huomioitava ylimääräinen tila kun lyö palloa kepillä pöydän reunasta. Keppi ulottuu silloin paljon ulommas kuin itse pöytä. Keskelle olohuonetta se voisi mahtua. Snooker-pöytä on aivan eri kaliiperia kun olen joskus pelannut sitä peliä kaupungilla kaljaa kitatessani. Täytettyjä eläimiä, pyssyjä ym. tulisi olla seinillä kunnon man caven luomiseksi. Täällä saa syödä vain raakaa lihaa 🥩. Onko naisilla omat luolansa ja millaisia ne ovat? - ap.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kehuista 🙏. Kämpän tulisi olla iso jotta tiettyjä härpäkkeitä saisi hommattua. Asun yksiössä 😂. Parveke löytyy ja ihan ok kokoinen tämä on yksiöksi. Vähemmän siivottavaa kun on pienempi kämppä ☝️. Biljardipöytä olisi oikein hyvä. Pöydän koon lisäksi olisi huomioitava ylimääräinen tila kun lyö palloa kepillä pöydän reunasta. Keppi ulottuu silloin paljon ulommas kuin itse pöytä. Keskelle olohuonetta se voisi mahtua. Snooker-pöytä on aivan eri kaliiperia kun olen joskus pelannut sitä peliä kaupungilla kaljaa kitatessani. Täytettyjä eläimiä, pyssyjä ym. tulisi olla seinillä kunnon man caven luomiseksi. Täällä saa syödä vain raakaa lihaa 🥩. Onko naisilla omat luolansa ja millaisia ne ovat? - ap.

"Onko naisilla omat luolansa ja millaisia ne ovat? "

On oletus, että nainen/ vaimo hallitsee koko kotia, joten miehelle jää oma huone, eli "man cave".
        Nykyään, tuolla suuressa maailmassa, myös naiset ovat panostaneet oman tilan ja yksityisalueen sisustamiseen. Se on nimeltään "She Shed".
        Tämä voi olla oma huone, tai omakotitalon/ kesämökin pihapiirissä oleva erillinen piharakennus.
        Nainen yleensä suunnittelee ja sisustaa tämän harrastusten, vapaa-ajan ja omien mieltymystensä mukaan.

Tässä muutama She Shed omaan makuuni. Näitä olisi kiva päästä suunnittelemaan ja sisustamaan.
        https://images.app.goo.gl/WzSB9RNdJpkM99EY7

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

"Onko naisilla omat luolansa ja millaisia ne ovat? "

On oletus, että nainen/ vaimo hallitsee koko kotia, joten miehelle jää oma huone, eli "man cave".
        Nykyään, tuolla suuressa maailmassa, myös naiset ovat panostaneet oman tilan ja yksityisalueen sisustamiseen. Se on nimeltään "She Shed".
        Tämä voi olla oma huone, tai omakotitalon/ kesämökin pihapiirissä oleva erillinen piharakennus.
        Nainen yleensä suunnittelee ja sisustaa tämän harrastusten, vapaa-ajan ja omien mieltymystensä mukaan.

Tässä muutama She Shed omaan makuuni. Näitä olisi kiva päästä suunnittelemaan ja sisustamaan.
        https://images.app.goo.gl/WzSB9RNdJpkM99EY7

Se on kuin nukkekoti tai leikkimökki mikä on erillisrakennus suhteessa päärakennukseen. Kaikenlaiset huonekasvit, avarat ikkunat ja valoisa sisustus yhdistettynä pimeänä aikana keinovaloihin voisi olla toimiva yhdistelmä. Se olisi mutualismia kun kasvit saisivat kaikenlaista valoa ja vastaavasti ne raikastaisivat huoneilmaa ihmistä varten. Ihminen hengittää ulos hiilidioksidia mitä kasvit hengittävät ja nehän tuottavat ihmiselle happea, eli mutualismi tosiaan kyseessä. Jos mies äksyilee niin sen voi pistää jäähylle koirankoppiin 🐶. Koirankoppi she shedin kylkeen niin nainen voi valvoa ja ruokkia miestä jottei tämä näänny siellä kopissaan. - ap.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kuin nukkekoti tai leikkimökki mikä on erillisrakennus suhteessa päärakennukseen. Kaikenlaiset huonekasvit, avarat ikkunat ja valoisa sisustus yhdistettynä pimeänä aikana keinovaloihin voisi olla toimiva yhdistelmä. Se olisi mutualismia kun kasvit saisivat kaikenlaista valoa ja vastaavasti ne raikastaisivat huoneilmaa ihmistä varten. Ihminen hengittää ulos hiilidioksidia mitä kasvit hengittävät ja nehän tuottavat ihmiselle happea, eli mutualismi tosiaan kyseessä. Jos mies äksyilee niin sen voi pistää jäähylle koirankoppiin 🐶. Koirankoppi she shedin kylkeen niin nainen voi valvoa ja ruokkia miestä jottei tämä näänny siellä kopissaan. - ap.

Kiitos neuvosta. En ole vielä joutunut kokeilemaan tuota koirankoppi-ideaa, mutta mikäli tulee tarvetta, tuossa on vankka neuvo tulevaisuutta varten. 😁

• Voisin hommata tuollaisen tslonnumerokyltin sijalle, mutta ensimmäinrn kysymys kuuluisi: "miksi?"

Joskus täällä palstalla oli tyyppejä, jotka toivat esiin olevansa mgtow-miehiä.... (mans going to own way)

Sama kysymys...miksi mainostaa?

Jos mies haluaa tehdä just mitä lystää, niin se tekee, ei tatvitse sparrraajia siihen. Vinkuiitat on erikseen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe