Suomi24 palstoilla olen huomannut miten joskus työttömiä voidaan kutsua tyhmiksi. Esimerkiksi minua on myös kutsuttu tyhmäksi kun en saa töitä. Että se olisi syy miksei töitä saa. Onko tyhmille tyhmää töitä? Jos on tyhmä niin onko kohtalo olla vain työtön? Tuo tyhmäksi solvaaminen on myös hieman epäselvää. Siis älyllisesti vajaa? No jos on niin niin ehkä voisi saada vapautuksen työn hausta. Tyhmällä voidaan tarkoittaa sitä ettei ole itseluottamusta, ei tiedä mitä hakemukseen voisi kirjoittaa, on pieni sanavarasto.
Liian tyhmä töihin?
16
251
Vastaukset
- Anonyymi
Väitän, että liian viisaita ei palkata. Etsitään sopivan tyhmää .
- Anonyymi
Okei itse en ole vanha ja on korkeakoulututkinto. Ei vain ole natsannut.
- Anonyymi
Työnantajalle on edullista, että on tyhmä työntekijä.
- Anonyymi
riippuu työstä. Pahin yhdistelmä on tyhmä mutta ahkera.
- Anonyymi
Juu, vielä kun on tyhmä ja ahkera, niin se on siinä.
- Anonyymi
Kaikki solvaaminen on persujen propagandaa jolla yritetään tällä palstalla repiä kansaa kahtia. Eikä niitä töitä edes ole, hallitus lupasi luoda lisää työpaikkoja, mutta päinvastoin. Yrityksiä menee konkurssiin.
- Anonyymi
ei tarvitse olla persu tai minkään muunkaan puolueen kannattaja ymmärtääkseen että saamattomia laiskureita ei ole varaa enää elättää
- Anonyymi
Ehkä huonoa tuuria sanotaan tyhmyydeksi.
- Anonyymi
Ei haluta ajatella että mitä jos itse olisi työtön sillä työtön on henkisesti kivuliasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haluta ajatella että mitä jos itse olisi työtön sillä työtön on henkisesti kivuliasta.
Työttömyys tarkoitin
- Anonyymi
Akateeminen työttömyys. Akateemisethan on tyhmiä...
- Anonyymi
No mitä ns käytönnän töissä (esim.raksa) olen ollut niin eipä ne työssäkäyvätkään kovin fiksua porukkaa ole johtajia myöten.
- Anonyymi
Silti viisaampia ja laajemmin osaavia kuin akateemiset tyhmät.
- Anonyymi
Miten johtajat ei ole viisaita rakennusalalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten johtajat ei ole viisaita rakennusalalla?
Miten ne olisi viisaita. Suomalainen rakentamisen laatu on paljastunut ihan farssiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne olisi viisaita. Suomalainen rakentamisen laatu on paljastunut ihan farssiksi.
Lujuuslaskijoilla ja työnjohtajilla silti enemmän tietoa kuin perus rakennustyöntekijöillä. Onko suomalainen rakentaminen sen huonompaa kuin muualla? Kaikkialla halutaan tehdä halvalla ja se vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836