Tässä yksi aamu kävin lähikaupassa ja myyjä sanoi huomenta. Viimeaikaisten uutisointien mukaan se tarkoittaa, että epäilee minua myymälävarkaaksi.
https://yle.fi/a/74-20126432
Jos vielä kehtaa tervehtiä niin sanon, että haista V177U ja vaihdan kauppaa!
>simiti<
Myyjä tervehti minua!
12
155
Vastaukset
- Anonyymi
Voi noita uutisointeja. Miksi tavallisen ihmisen pitäisi tietää mitään myymälävarkauksista tai mitä hyödyntää pitää myymälävarkauksista meteliä. Laskeeko se niitä vai onko tarkoitus saada asiakkaat suuttumaan myyjille?
- Anonyymi
Media ei ymmärrä juttujensa vaikutuksia. Paskamediat.
- Anonyymi
Simitiä kiristää kun tietävät sen toilailut. Ovat jo valmiina ottamaan kiinni.
- Anonyymi
Niinhän sitä luulisi. 😁
- Anonyymi
Onko guppe sitten kova taskualeilija vai?
- Anonyymi
Ovatko jo ihan guben Kintereillä? Muista pitää usko yllä
- Anonyymi
Profilointi tehty! Kohta ne hakee sut.
- Anonyymi
Uskotko itse näihin juttuihisi ja absurdeihin henkilöinteihisi päin sanonko mitä puutetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko itse näihin juttuihisi ja absurdeihin henkilöinteihisi päin sanonko mitä puutetta
Sano vaan!
- Anonyymi
Näytä vaan seuraavalla kerralla reilusti keskisormea. Loukkaus loukkauksesta.
- Anonyymi
Luetunymmärtäminen
- Anonyymi
Ei ole yhdyssana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964