naisen ei pitäis muuttaa miehen asuntoon, koska jos mies kyllästyy sinuun, niin voi lempata pihalle ja jos olet jättänyt oman asunnon pois, niin ei ole paikkaa minne mennä, voi jonkun nurkkiin tietysti, jos on niin hyviä ystäviä. minulle on monta kertaa käynyt niin, että mies on pyytänyt asumaan luokseen ja olen jättänyt oman asunnon, ja muuttanut miehen asuntoon, niin mies lemppaa sinut ulos ensimmäisen riidan tullessa. eikä ollut paikkaa minne mennä. toinen tapaus oli sellanen, että mies koko ajan mainitsi, että tämä on hänen koti ja asunto, lennän ulos jos en tottele häntä. ja sieltäkin ulos. kolmas tapaus oli. miehellä omakotitalo ja pyysi luokseen asumaan, sitten muutin hänen luo, kun hän sanoi talon olevan liian hieno minun asua ja sieltäkin ulos. ja paljon muita samanlaisia tapauksia. enää en jätä omaa asuntoani kenenkään miehen takia. nyt MINUN asunnossani asuu mies, enkä ole häntä lempannut ulos, vaikka mun asunto. enkä aja pois. miehiin en luota enää koskaan. luotto mennyt kaikkiin miehiin.
PETTYNYT MIEHIIN
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
Just joo gubbe, hanki sinä vaikka marsu
- Anonyymi
Hoitele sinä sitä rämesikaasi.
- Anonyymi
Delaa dorka.
- Anonyymi
No ei ylipäänsä kannata hankkiutua tilanteeseen, jossa ei pysty itse tuollaisiin asioihin vaikuttamaan. Sinälläänbtoisen asuntoon muuttamisessa ei ole mitään vikaa, jos se on sen touäisen miekestkin hyvä idea. Tuollaisessa tilanteessa kannattaa kuitenkin miettiä mihin ja miten taloudellisesti investoi. Se toinen maksaisi ne asuntonsa kulut muutenkin, eli sinne ei kannata muuttaa avuksi makselemaan toisen velkaa pois tai hänelle rahaa säästöön, joista ei sitten itse näe senttiäkään mahdollisen eron sattuessa.
- Anonyymi
No voi että.
- Anonyymi
Samat neuvot täältä✌️ oma tupa oma lupa! Ei noi miehet halua kuin ilmaisia sisäköitä. Mielellään niin tyhmä ettei osaa vaatia mitään. Ekan sodan jälkeen saat mennä ulos. Minne?
- Anonyymi
Asunnossasi asuu mies, johon et luota? En ymmärrä logiikkaasi? Miksi pitää muuttaa yhteen asumaan lyhyen tuttavuuden vuoksi? Itse miehenä en sellaiseen muutokseen lähtisi kovin kevyin perustein. Luottamuksen ei pidä syntyä heppoisin perustein. Alussa niin monet feikkaa.
- Anonyymi
Onko koskaan mieleesi tullut edes pientä ajatusta ettei kenenkään katon alle tarvitse tukea itseään?
"joo, mutku se ite ehdotti sitä"
Käytä hyv ihminen järkeäsi! Jos joku ehdottaa jotain noin typerää lähes tuntemattomalle naiselle (tai miehelle) niin silloin pitäisi jo nähdä liehuvat punaiset varoitusliput!
Olet kokenut tuon kerta toisensa jälkeen.
No, jotkut eivät koskaan opi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185093MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1112616- 102064
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181670Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691279Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411269Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191019