Pistäkääpä paremmaksi
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010897604.html
Ryhävalasuros ui 13. 000 kilometriä saadakseen seksiä
30
250
Vastaukset
Se olis pitäny nuorena tajuta tuokin homma.
- Anonyymi
Monelle urokselle altaassa 25 metriä vaatii lepoa.
Vilma - Anonyymi
Hauska pikku detalji ❤️
- Anonyymi
Jaha, oottelenpa siis ihan rauhassa.
--Ryhävalas-- Haluaisin huomautella, tuon 13 000 kilometrin uintisuorituksen jälkeen, mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Osa jää silti ilman.
Ei ole helppoa olla ryhävalasuros.mustasusi kirjoitti:
Se on sama kaikkien eri lajien urosten kanssa.
Onko näin? Tavallaan aika surullista.
tosi.typy kirjoitti:
Onko näin? Tavallaan aika surullista.
No onhan se joo. Ei mitään takeita että onnistut, mutta kyse onkin geenien levittämisestä, ja luonto pitää siitä yleensä huolen, että vain parhaat saa jatkaa sukuaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No onhan se joo. Ei mitään takeita että onnistut, mutta kyse onkin geenien levittämisestä, ja luonto pitää siitä yleensä huolen, että vain parhaat saa jatkaa sukuaan.
Ei sulle kukaan anna.
mustasusi kirjoitti:
Kun ajattelee tuon ryhävalasuroksen matkaa, se kesti 5 vuotta. Siinä täytyy olla jo hyvässä fyysisessä kunnossa, eli terve tapaus ja vahva tahtotila päällänsä.
Onko ihmisuroksilla samanlaista pitkäjännitteisyyttä?Anonyymi kirjoitti:
Ei sulle kukaan anna.
Hei, älä viitsi ilkeillä! Anna olla jo.
Nyt puhutaan ryhävalaista.tosi.typy kirjoitti:
Kun ajattelee tuon ryhävalasuroksen matkaa, se kesti 5 vuotta. Siinä täytyy olla jo hyvässä fyysisessä kunnossa, eli terve tapaus ja vahva tahtotila päällänsä.
Onko ihmisuroksilla samanlaista pitkäjännitteisyyttä?Tuohon mun on vaikea vastata. Mulla itselläni ei näytä olevan enää mitään tahtoa. Olen jo luovuttanut lähes kokonaan.
Nuorilla sitä pitäisi olla tahtoa löytää se oma, mutta olen saanu läheltä nähdä, miten lannistuneita nekin ovat. Ei tämä maailma enää ole samanlainen, kuin oli vielä vuosikymmeniä sitten. Ihmiset eivät enää kohtaa toisiaan. Digitaalisuus eristää ihmisiä ja samoin, lisääntynyt kiire maailmassa.mustasusi kirjoitti:
Tuohon mun on vaikea vastata. Mulla itselläni ei näytä olevan enää mitään tahtoa. Olen jo luovuttanut lähes kokonaan.
Nuorilla sitä pitäisi olla tahtoa löytää se oma, mutta olen saanu läheltä nähdä, miten lannistuneita nekin ovat. Ei tämä maailma enää ole samanlainen, kuin oli vielä vuosikymmeniä sitten. Ihmiset eivät enää kohtaa toisiaan. Digitaalisuus eristää ihmisiä ja samoin, lisääntynyt kiire maailmassa.Tuohon on vaikea sanoa mitään. Surullista luettavaa. Toivottavasti sinussa on vielä pieni toivonliekki, joka jaksaa sitkeästi uskoa uuteen mahdollisuuteen.
Olen samaa mieltä, etteivät ihmiset enää kohtaa samalla tavalla kuin ennen. On itse tehtävä aloitteita ja uskallettava heittäytyä mukavuusalueen ulkopuolelle.
En väitä tuntevani sinkkumaailmaa yhtä hyvin kuin ennen, mutta tiedän, että kynnys on korkeammalla, eikä ole helppoa lähestyä uusia tuttavuuksia.
Tsemppiä sinulle.tosi.typy kirjoitti:
Tuohon on vaikea sanoa mitään. Surullista luettavaa. Toivottavasti sinussa on vielä pieni toivonliekki, joka jaksaa sitkeästi uskoa uuteen mahdollisuuteen.
Olen samaa mieltä, etteivät ihmiset enää kohtaa samalla tavalla kuin ennen. On itse tehtävä aloitteita ja uskallettava heittäytyä mukavuusalueen ulkopuolelle.
En väitä tuntevani sinkkumaailmaa yhtä hyvin kuin ennen, mutta tiedän, että kynnys on korkeammalla, eikä ole helppoa lähestyä uusia tuttavuuksia.
Tsemppiä sinulle.Kiitos. En ole koskaan ennen ollut tämän ikäinen. Jotenkin sitä kuvittelee olevansa yhtä nuori. Mieleltään sitä voi nuori ollakin.
Mitä oon muiltakin kuullut, niin deittailumaailma (josta minäkään en ymmärrä mitään) on ihan kamalaa tänä päivänä.
Aloitteita tietty pitäisi tehdä, mutta kun tietää heti ettei tuu onnistuu, sellaisten kanssa joista itse tykkäisi ainakin päällisin puolin. Sisällöstä ei voi tietää jos ei tutustu.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. En ole koskaan ennen ollut tämän ikäinen. Jotenkin sitä kuvittelee olevansa yhtä nuori. Mieleltään sitä voi nuori ollakin.
Mitä oon muiltakin kuullut, niin deittailumaailma (josta minäkään en ymmärrä mitään) on ihan kamalaa tänä päivänä.
Aloitteita tietty pitäisi tehdä, mutta kun tietää heti ettei tuu onnistuu, sellaisten kanssa joista itse tykkäisi ainakin päällisin puolin. Sisällöstä ei voi tietää jos ei tutustu.Platonhan oli sitä mieltä, että joudumme uuteen kiertoon riippuen siitä, miten olemme eläneet. Se alin ryhmä oli vissiin eläimeksi. Joten joku meistä on tulevaisuudessa ryhis.
Vilma
Mä tykkään Platonista. Hällä oli kivat jutut. Anonyymi kirjoitti:
Platonhan oli sitä mieltä, että joudumme uuteen kiertoon riippuen siitä, miten olemme eläneet. Se alin ryhmä oli vissiin eläimeksi. Joten joku meistä on tulevaisuudessa ryhis.
Vilma
Mä tykkään Platonista. Hällä oli kivat jutut.Budhalaisilla on aikalailla sama ajatus tuosta kierrosta.
- Anonyymi
No ilmankos valaat ovat niin rumia nisäkkäitä kun isi on ryhävalas ja äityli on siiderivalas.
- Anonyymi
Naiset laittaa muovin palaa pilluunsa saadakseen orgasmin. 😆
Seikkailija sekä levoton sielu. Taisi kyseessä olla vähän sellainen jännäuros. 😉
- Anonyymi
Miten tolle kelpaa,sit ryhävalas? Yleensä miehille ei kelpaa ryhävalaan näköinen.
"Ryhis" ei voikaan käydä vain "kätösellä". 😃
Ei mee tasan nallekarkit nisäkkäilläkään. 😁Mietinkin että onko ryhävalasuroksilla noin helppo saanti mutta ilmeisesti tuolla vasta pääsee tolskaamaan poikien kesken. Naaraiden kanssa sitten ehkä oikeasti on haastavaa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5f86a4c4-fd40-41fa-8bc5-e54bedc5848f- Anonyymi
Suomalainen mies ajaa 1000 km lumimyrskyssä yhdessä illassa saadakseen seksiä. Ryhävalaalla menee tuohon varmaan useampi kuukausi.
- Anonyymi
Ryhävalas on nössö ätmi. Nuoruudessani juoksin Nuorgamista Helsinkiin. Sitten uin brittien saarelle, jossa söin munuaispiirakan.
Sitten lähdin uimaan Australiaan ja puolivälissä harmitti, kun tuli myrsky.
Kun saavuin Australiaan niin kävelin autiomaan läpi tapaamaan chatti toveriani. Perillä huomasin, että hän on töissä. En jaksanut odottaa ja lähdin takaisin Suomeen.
Niin että ei se ole helppoa kenelläkään.
>simiti<- Anonyymi
Onneksi paluumatkalla oli myötätuuli. Lisäksi eräs risteilijä porukka soitti täysillä leila k:ta. Timppa tykkäsi.
https://youtu.be/Jl_5NHTvDAI?si=FOVuW3VFpigFMXhV
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi paluumatkalla oli myötätuuli. Lisäksi eräs risteilijä porukka soitti täysillä leila k:ta. Timppa tykkäsi.
https://youtu.be/Jl_5NHTvDAI?si=FOVuW3VFpigFMXhV
>simiti<Niin ja matkansa jälkeen ryhävalas huomaakin jotta sillä aikaa ovat kännikalat vieneet kaikki naisvalaat.
- Anonyymi
Jos ryhävalas lähestyy seksi mielessä, kannattaa maata kuin lahna.
Se vie valaalta halut.- Anonyymi
Valas taas ei ymmärrä orgasmista mitään.
Pitää kuunnella lahjana, tuleeko mitään tuntemuksia valaasta.
Jos valas ei ymmärrä ja tiedä niin ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964