Nyt joku oli vetänyt turpaan kansanedustajaa.

Anonyymi-ap

Kvista Kiuvu oli kuulemma ollut ja minä yvitin hakea uutista jossa Tavja Halonen on ilmoittanut oman kantansa asiasta ja sanonut : PEVKELEEN KANSA, KUN EI OSAA OLLA KUNNOLLA! PITÄÄ USKOA PÄÄMINISTEVI OVPOA, ETTÄ NAISIA EI OLE LUPA KALTOINKOHDELLA EDES TOVILLA!!!!

10

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei saa nimiä mainita joten minä opettelin kivjoittamaan salakieltä.
      Vyssät ja neevekvit eivät ymmävvä ja en SOVVU ainakaan VASISMIIN vaan olen kunnolla.

• Anonyymi

Ei tämäkään niin helppoa ole, mutta PAVHAANI YVITÄN niin opin kyllä olemaan kunnolla.
        Toivottavasti en addiktoidu tähän uuteen kieleen ja ala Tavjaksi en edes tunne PVOSSEVIA joka voisi olla HEVVA AVAJÄVVI.
        Uskoisin, että oltais suuvessa suosiossa ja vanhemmatkin sanoisivat, että: Mitäpä jos veisit heleviin tuon TAVJAS täältä!
        Oltas sentään VEHELLISIÄ ja saatas aina vahaa, kun mentäis sukulaisissa käymään.

Voitas havojetalla vähän enemmänkin puhumaan ja voitas ottaa minun oma sukunimi käyttöön ja vaihtaa etunimet. Minun suvussa on vaikka kuinka paljon hyviä etunimiä joita eivät ole edes ottaneet käyttöön.

Saatas vielä kunniakin syrjinnän lisäksi, koska eivät OSAA SANOA MEIDÄN NIMIÄ OIKEIN vaikka me KUNNIOITETAAN sentään SUKUA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämäkään niin helppoa ole, mutta PAVHAANI YVITÄN niin opin kyllä olemaan kunnolla.
        Toivottavasti en addiktoidu tähän uuteen kieleen ja ala Tavjaksi en edes tunne PVOSSEVIA joka voisi olla HEVVA AVAJÄVVI.
        Uskoisin, että oltais suuvessa suosiossa ja vanhemmatkin sanoisivat, että: Mitäpä jos veisit heleviin tuon TAVJAS täältä!
        Oltas sentään VEHELLISIÄ ja saatas aina vahaa, kun mentäis sukulaisissa käymään.

Voitas havojetalla vähän enemmänkin puhumaan ja voitas ottaa minun oma sukunimi käyttöön ja vaihtaa etunimet. Minun suvussa on vaikka kuinka paljon hyviä etunimiä joita eivät ole edes ottaneet käyttöön.

Saatas vielä kunniakin syrjinnän lisäksi, koska eivät OSAA SANOA MEIDÄN NIMIÄ OIKEIN vaikka me KUNNIOITETAAN sentään SUKUA.

Olen sentään niin monen PVESIDENTIN sukulainen, että en voi edes loukata Tavja Halosen kunniaa.
        Vaan minä annan KUNNIAA hänelle olemalla hän välillä meillä kotona.

Pitää vavmaan kaivaa noita kasoja ja katsoa onko käsilaukku vielä tallella vai heitinkö sen VOSKIIN, kun kävin läpi minun luovuus pvojekteja jotka eivät ole edenneet alkua pidemmälle.
        En ole ehtinyt, koska aina tulee joku BYVOKVATIA väliin ja minä joudun olemaan DIREKTIIVI ASIANTUNTIJA.

Kyllä MANNEVHEIM ilmoittaa kohta, että: PEVKELE KUNNIOITA OLLAAN VAILLA JA SAMALLA HYPITÄÄN KUOLLEIDEN PRESIDENTTIEN HAUDOILLA JA HÄPÄISTÄÄN KOKO SUOMEN KANSAN!
        Kyllä minä saan SUKUANI PUOLUSTAA jos minä olen sitä mieltä, että EVÄÄT EIVÄT OLE ANSAINNEET KUNNIAKIVJOJA JOISSA MAINITAA MANNEVHEIMIN NIMI.
        Koskee myös muitakin toimintoja.

• Anonyymi

Lyöjä oli kuulemma kotoisin Ivalosta. Vanhemmat porotilan omistajia.

• Anonyymi

mukava poika onkin..aina auttamassa,unelmä vävy.!

• Anonyymi

Oikeinko POVOTILALLISEN pevillinen on ollut.
        Voi HEVVA JUMALA ja ei mitään KUNNIOISTA Ivalo ja Inavin kuntalaisia kohtaan.
        Nyvkillä saavat kyllä saavat aina pilata kaikkien maineet. Luin, että olivat VANTAALLA pidättäneet ja Lauvi Pettevi Kiviniemi oli siellä myös ollut IVALONA nyvkkeilemässä ja hän ei käy kenenkään KUNNIALLE vaan saa VANKILASTA vapaasti SYRJIÄ kaikkia!

• Anonyymi

kovempi tuomio tulossa kuin torniaiselle..elimistökautinen!

• Anonyymi

Tovniolaisilla on oma laki ja he saavat vetää vaikka paskaset kalsarit Haaparannan kaupungintalon LIPPUTANKOON.
        Kemiläiset on samanlaisia.
        Vaja pitää saada auki niin saa vauvalle Vuotsin ICASTA äidinmaidonkovkitte, koska suomalaiset kovikkeet ei kelpaa suomalaisten VAUVOILLE.
        He ottivat mielummin KOVONAN.

Minä kyllä haluaisin nähdä tuon VAUVAN KUVAN, koska hänen hengissä pysymisen niin TÄVKEÄ, että VAJA piti saada auki.

• Anonyymi

Onkohan riskilä ollut asialla.

• Anonyymi

PEVKELE tässä ei viskiä tavvita, koska KOVONA taas ja lähtee viides vuosi tässä KOVONA KAVANTEENISSA.
        Ei saa edes VÄKYTTÄÄ KOVONA KAVANTEENISSA NETISSÄ, koska heti on poliisin pöytä täynnä rikosilmoituksia ja VAADITAAN KUNNIAA JA MINÄ KUNNIOITAN KOKOAJAN.

Ei Sanna Mavini ole PÄÄMINISTEVINÄ poistanut KOVONAVAVOITUSTA.
        En ainakaan minä ole saanut TEKSTIVIESTIÄ.
        Minä kunnioitan HALLITUSTA ja Pvesidentti Niinistö ilmoitti, että: USKOKAA NYT!
        Minä päätin, että: PEVKELE JOS EI KUKAAN MUU USKO NIIN PAKKO KAI MINUN ON USKOA!

En ole edes päässyt TÖIHIN, KOSKA MINÄ OLEN ILMOITTANUT: MINÄ EN OLE KOVONAA TILANNUT ENKÄ HUOLI VAIKKA ILMAISEKSI SAIN!
        KOVONA ON BIOLOGINEN-SOTA JA MINÄ EN KYLLÄ SUOSITU SIIHEN KAATUMAAN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe