Onko kellään muulla täällä kokemuksia mistään vastaavasta?
Olen siis itse 32-vuotias mies ja käyn nykyään varsin harvoin baareissa, mutta eilen tuli nyt poikkeuksellisesti lähdettyä. Klo 2:n ja 3:n välillä sattui kuitenkin sellainen tapaus, että kun olin istumassa pöydän ääressä ja juomassa juomaani, niin joku 20-30v mies (todennäköisesti enemmän tai vähemmän päihtynyt) tuli siihen selittämään jotain sekavaa, josta en oikein täysin ymmärtänyt, että mikä hänen ongelmansa oli (en saanut yökerhossa soivan kovaäänisen musiikin takia myöskään joka sanasta selvää).
Jotain tämä tyyppi selitti, että hänen kaverinsa ei oikein tykkää minusta, ja jotain, että "ne on v itun homoja". Joka tapauksessa vähän ajan päästä tämä sama tyyppi kysyi, että saako hän lyödä mua näytösluonteisesti. otsaan ja heittää mun päälleni juomat, mistä kysymyksestä olin niin hämmentynyt, etten osannut tuohon edes reagoida. No tuo samainen tyyppi sitten toteutti sen, mitä oli uhonnut. No isku nyt ei ollut mitenkään niin kova, että siitä olisi mitään vammoja tullut, mutta tyyppi heitti päälleni juomaa, jolloin sitä meni esimerkiksi silmääni ja paitani kastui. Kysyin, että mitä helvettiä ja miksi noin teit. En saanut kaverilta mitään järkevää vastausta tuohon, paitsi jotain sönkötystä: "katu-uskottavuuden takia". Tämän jälkeen tyyppi painui muualle, enkä törmännyt siihen enää uudestaan.
Tällaisiin tapauksiin pitäisi tottakai aina reagoida antamalla samalla mitalla takaisin, mutta toisaalta tällaiset täysin provosoimattomat ja puun takaa tulevat hyökkäykset on aina jotain sellaista, mitkä lyö aina niin pahasti ällikällä, ettei niihin oikein osaa reagoida asianmukaisesti. En itse ole koskaan lähtenyt baariin sillä asenteella, että pitäisi varautua ottamaan siellä matsia jonkun kanssa, niin tottakai tällaiset tapahtumat ahdistaa ja herättää turvattomuutta.
Mulla on kokemusta baareissa käymisestä noin 10 vuoden ajalta, ja vaikka kävin aiemmin baareissa varsin usein, jossain vaiheessa joka viikonloppu, niin ikinä ei ole tarvinnut tapella eikä tämmöistä samanlaista tilannetta ole aiemmin tullut vastaan.
En enää oikein nykyään viihdy baareissa tai pidä niissä käymistä muutenkaan kovin tärkeänä, koen itseni sellaiseen ehkä vähän vanhaksikin. No jos se tällaista on, niin ehkei sitä enää koskaan kannata enää yhteenkään baariin jalallaan astua jatkossa.
Muhun kohdistui baarissa täysin provosoimaton hyökkäys
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
Huumeet. Ne selittää täysin tuollaisen käytöksen mitä sillä oli. Se on kyllä nihkeä juttu kun melu haittaa kommunikaatiota mikä voi jopa eskaloida tuollaisia tilanteita. Silloin ihmiset joutuvat menemään hyvin lähelle toisiaan kuullakseen toistensa puheen ja se voi olla vaarallista kun joku toinen ihminen on ns. "iholla".
- Anonyymi
Olipa erikoinen episodi.
Itse olisin varmaan provosoitunut tuossa tilanteessa ja lähtenyt perään selvittämään asian.
Mitä tulee noihin erikoisiin tilanteisiin, niin multa on laitettu esim. mikkiä kiinni, kun laulan. Olen ilmeisesti ollut väärässä paikassa väärään aikaan, kuten joskus aiemmin elämässäni.
Kummallisia ja berberimäisiä tilanteita tuollaiset. - Anonyymi
Demarit etsii kovinkin sopivia kavereita. Älä siis laita jotain kaveriksi kun se ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133151
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172901Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731605Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271478- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531259- 991247
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1771126Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1811125Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe144985