Joku ONLYFANS somettaja sai toteutettua 100 eri miehen kanssa panot 14 tunnissa.
Aikoo uusia ja nyt on vähän nopeampi tahti.
Hänen pitää saada 1000 miestä panemaan 24tunnissa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/526ccc44-cf19-4640-8628-8fc85c0f88cf
En ole ollut edes 2vuotta poissa Facebookista niin minä kyllä tunnen itseni FOSSIILIIKSI.
Silloin, kun minä olin noissa SOME SIVUSTOILLA vielä niin silloin vaihdettiin vain kuvia...
Hyvä jos yhden miehen kanssa jakso vielä biletyksen jälkeen jyystää.
Mahtaa olla paikat hellänä, kun TONNIN on saanut täyteen.
Onneksi en ole vastuussa kenestäkään, mutta olen kyllä kehitysvammaiset ovat hyvin AKTIVIISIA seksuaalisesti ja HE OSAAVAT LUKEAKKIN.
Ei voi tietää vaikka hekin päättävät mennä ONLYFANS sivustolle TÖIHIN...
KUKAHAN HEISTÄ ON VASTUUSSA?
Nyt sovitaan olis SEKSIÄ tarjolla
Anonyymi-ap
3
191
Vastaukset
- Anonyymi
eikö sunki kannattas liittyä joukkoon?
- Anonyymi
Taitaa olla toiveajattelua…
- Anonyymi
Holoämmä sun tavara on liian holoa, ei siitä kukaan maksa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873826
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891771Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281482- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231138Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell179887