Hyvä esimerkki.

Siitä, että salaa itsensä suhteessa.

On sanontakin: "se joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa."

https://www.is.fi/viihde/art-2000010900425.html

Se aitous ja rehellisyys itsestä on uskallettava tuoda esiin, jos mirlii kunnon suhdetta. Kyllä vessassa voi käydä, vaikka kuuluis ääniä. Eikä rupsut pidä haitata.

Eihän siitä tartte numeroakaan tehdä, mutta jos toisen pitää mennä käytävään tai laittaa musaa kuulumaan ja laskea vettä samalla, kun käy p.skalla, on jotain fobioita, mistä pitäis päästä eroon. Itsensä ja suhteen kannalta.

Mikähän show tuossa suhteessa tulee, kun kummallrkin iskee noro? 🤭

49

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parisuhteessa pitäisi pystyä olemaan yhtä rennosti kuin, jos olisi yksin. Toki toinen täytyy huomioida eikä tietenkään mitenkään korostaakaan tarvitse esim vessa-asioita, mutta aika hankalaksi menee suhde, jollei uskalla edes vessassa käydä sen pelossa, että kuuluu jotain ääniä.

Eritoten moni nainen tuntuu aristelevan näitä asioita. Nainen on elävä olento siinä missä mieskin ja samalla tavalla kaikki ruumiintoiminnot pätevät myös naiseen, mutta joskus kuulee puhuttavan vähän siihen sävyyn, että nainen ei saisi koskaan haista, ei päästää mitään ääniä eikä luoja paratkoon ainakaan tehdä näitä asioita miehen kuullen tai nähden. Kuulemma pilaa naisellisuuden 🙄

• No niinhän se pitäisi olla. Muiden kohdslla voi vähän kainostella, mutta ei sen oman kumppanin kanssa.

Tässä tuli vaan esimerkkinä toi veskijuttu, mutta niitä on muitakin asioita, mitä ihmiset itsessään pelkää näyttää, tai näyttää on väärä sana....tuoda rennosti esiin.

Oikeasti ihmisillä on vaikka mitä, minkä he hautaavat muilta. Mutta kumppani pitäisi olla se luonteva, siinä missä itsekin on itselleen.

• Disseisback kirjoitti:

No niinhän se pitäisi olla. Muiden kohdslla voi vähän kainostella, mutta ei sen oman kumppanin kanssa.

Tässä tuli vaan esimerkkinä toi veskijuttu, mutta niitä on muitakin asioita, mitä ihmiset itsessään pelkää näyttää, tai näyttää on väärä sana....tuoda rennosti esiin.

Oikeasti ihmisillä on vaikka mitä, minkä he hautaavat muilta. Mutta kumppani pitäisi olla se luonteva, siinä missä itsekin on itselleen.

Niin, pitäisi pystyä hyväksymään se, että toinen on ihminen ja aina se ei ole pelkkää pullantuoksua ja hattaraa. Eteen saattaa tulla monenlaista vatsapöpöstä kiusallisiin ihoreaktioihin asti ja kaikenlainen pitäisi pystyä parisuhteessa ottamaan vastaan ilman, että toinen kokee tarvetta piilotella tai hävetä.

Luin joskus artikkelin naisesta, jolla oli avanne ja jota hän oli hävennyt pitkään. Asiaa, johon hän ei itse ole voinut vaikuttaa ja joka pelasti hänen henkensä. Surullista, miten paljon ihmiset häpeävät asioita, joita ei todellakaan olisi tarpeen hävetä.

• Aletheias kirjoitti:

Niin, pitäisi pystyä hyväksymään se, että toinen on ihminen ja aina se ei ole pelkkää pullantuoksua ja hattaraa. Eteen saattaa tulla monenlaista vatsapöpöstä kiusallisiin ihoreaktioihin asti ja kaikenlainen pitäisi pystyä parisuhteessa ottamaan vastaan ilman, että toinen kokee tarvetta piilotella tai hävetä.

Luin joskus artikkelin naisesta, jolla oli avanne ja jota hän oli hävennyt pitkään. Asiaa, johon hän ei itse ole voinut vaikuttaa ja joka pelasti hänen henkensä. Surullista, miten paljon ihmiset häpeävät asioita, joita ei todellakaan olisi tarpeen hävetä.

Niinpä. Surullista nimenomaan.

Mutta suhde olisi oikeasti mahdollisuus käydä läpi kaikenlaisia asioita. Parantaa elämää...
        Puolin ja toisin.
        Lisäksi se suhdekin vain syvenisi.

Mutta lopulta tuollainen on harvinaista pidemmän päälle. En tiedä miksi...mutta niin se vaan on. Suurin osa on suhteissa, missä jätetään paljon kertomatta, puhumatta ja lakaistaan maton alle asioita. Ja ihan turhaan.

Tulee mieleen tälleen kylmällä kelillä, että hommataan takka, mutta ei lämmitetä sitä sitten. Koristeeksi vaan. 😄

• Anonyymi

Tyttöystävältäni pääsi touhujen aikana vaginapieru.
      Ihmettelin sitä suu auki ja kummastelin kun hänen kasvonsa punertuivat

• Itsehän sen sait aikaan...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Itsehän sen sait aikaan...

Joo, en mä sitä silloin ymmärtänyt, enkä erottanut ääntä pierusta.
        Mutta nykyään mä pumppaan sellasia lahoja ämmiä, joista pääsee kaiken maailman ääniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, en mä sitä silloin ymmärtänyt, enkä erottanut ääntä pierusta.
        Mutta nykyään mä pumppaan sellasia lahoja ämmiä, joista pääsee kaiken maailman ääniä.

Kumi haurastuu vuosien myötä ja sitten alkaa kuulumaan erilaista suhinaa. Jos sulla tuntuu siltä, että pumpattavan partnerin paikat alkavat löystymään, jeesusteippi auttaa.

• Anonyymi

Luonnollisia kehonääniä ja toimintoja.
      Mitäs noista.
      Ja tapoja on monia.
      Vilma
      Häveliäisyyttä?
      Eivätköhän kaikki sopivasti ota muut huomioon eikä nyt ihan neurooseihi asti.

• Itse lähinnä mietin, että sellainen elämä, missä pitää tehdä vessassa käymisestäkin show, on hankalaa. Ja kyse on vain luulosta, oletuksesta...

Ihan kuin pikkulapsi joka luulee, että kun valot sammuu, tulee sängyn alta mörkö.

• Anonyymi

oli tosi kova nuha ja aivasrus flunssa; ainoa oikea parannuskeino on eiirrävä määrä käristettyä grillikylkeä eli eläinproteiinia ja sipual sekä c-vitaamia.

Eläinproteiini eli naudan sisäfile on rärkein lääke flunssan hoitoon

• Jakarilla ei kannata yrittää aukaista tiukkaa mutteria, se nylppää.

• Kyllä. Jos syö THL:än suositteleman määrän papupataa ja pierua riittää vähintään sen minkä ilmanvaihto kestää, niin miksi ei samalla ottaisi iloa irti. Kannattaa ottaa vapautuneesti koko keho mukaan ja tehdä suoritus mahdollisimman suurieleisesti. Toinen jalka pidetään maassa, mutta toinen jalka, kädet ja lanneranka liikkumaan ja kasvoillekin sellainen vapautunut ilme kuin Manaajassa, kun paha henki pääsee pois.

• Anonyymi

Tulitikkuja tms. ei kandee sytyttää. Raketti on tosin keksitty jo.
        Vilma

• Pitäähän se pumpata ja irvistää... sitten jälkitarkastus, että tuliko varren kanssa. 😄

Jos tuli kuivana ja ilman kiinteääkään ylläriä, voi helpotuksen ilmaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulitikkuja tms. ei kandee sytyttää. Raketti on tosin keksitty jo.
        Vilma

Voi tehdä ilmastoystävällisen päästön pelkästään ilmasta. Mutta tietysti jos on kuuroja paikalla niin heidät on huomioitava jollain haisevalla yhdisteellä.

• Anonyymi

papujen on pakko olla sitten Mungo-papuja,jotta vähänkään taepeeksi proteiinia..

Nyt kun lunta on vähän kaikkialla, niiin joja pehmeää lunta,lapsilla hauskaa: ei ole Showtime nyt on Snowtime jotain, myllertääpehmeässä lumessa.

• Anonyymi

Mjääh, kaikki tulee kasvatuksesta.

Tyttäriä ohjeistetaan olemaan siivosti, "ei kuulu arvokkaalle neidolle" tämä ja tuo.
      Onhan siinä hankalia tilanteita mitä sanoa, ja arvioida mitä kuuluisia sanoa.

Otetaan vaikka esimerkkinä eilinen päivä, kävin luistelemassa tyttären kanssa ja äiti jäi tekemään ruokaa. Tultiin valmiiseen pöytään ja syötyään tytär päästi ruokapöydässä paukun. Kysyin vain, oliko tuo kiitos, mutta äiti sanoi heti "tuo on isältä opittua" vaikka tapanani ei ole kyllä päästellä kaasuja ruokapöydässä.

AV

• No tokkopa kukaan niin kasvattaa, ettei vessasta saa kuulua ulospäin ääniä..🤔

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No tokkopa kukaan niin kasvattaa, ettei vessasta saa kuulua ulospäin ääniä..🤔

Ei varmaan, mutta jos itse piereskelystä tehdään jo "ongelma" on se ongelma missä vain se tapahtuu. Luonnottomia itsestäänselvyyksiä ja sivistyneitä sääntöjä on Suomi puolillaan.
        Toista se on maissa joissa ollaan luonnonlapsia, ja päästellään vaikka hississä jos on tullakseen.

AV

• Anonyymi

No vessassa kyllä voi käydä toki. Mieluummin tarvittaessa musaa kuulumaan kuin vettä lorottaa turhaa. Japanissa tähänkin on keksitty vekotin, josta painamalla kuluu veden ääniä. Japanilaiset ja käsittääkseni Aasiassa muutenkin ovat aika tarkkoja, ettei luonnon ääniä kuulu vessassa.

- Sheena

• No olisiko helpompi muuttaa kulttuuria?

Tuskin kukaan sen kummemmin haluaisi erikoisemmin äänillä mainostaa, mutta jotenkin joku kaijutin vessassa tuottamassa äänekästä vedenlorinaa kuullostaa creepylle oikeastaan.

Mun enoni sanoi, että ne, ketkä tuijottaa jotain virhettä talossa, tai kuuntelee jotain tiettyjä ääniä, niille on lääketieteessä järjestetty oma paikka. (Hullujenhuone) 😄

• Muistui taas mieleen kun rippikoulussa eräs kaveri ei pidätellyt, vaan päästi mahdollisimman kovan paukun kirkon puupenkkiä vasten

• "Narahtiko"?

Mä muistan yhden kaverin ripsrilta joka sanoi, ettei ollut se joka pieras, mutta edellisen kerran oli...joka kerta. 😄

• Anonyymi

Kaitpa noi fobioiksi voisi määritellä ja niihinkin apua varmaan saa, kuten muihinkin fobioihin. Itsellä oli nuorena ujoutta vessaääniä kohtaan. Pidin asiaa niin yksityisenä, että jännitin oikein tietyissä paikoissa ja tilanteissa vessahätää. Eikä pissa suostunut tulemaan ilman veden ääntä.

Ja ummetuskin oli tuttua.

Nykyään en enää mieti mitä muut miettii vessaäänistäni. Ihan vaan itse mietin, että älytöntä luonnollisia asioita hävetä.

• Anonyymi

Tällainen pieru-kakka ketju.
        No, mutta. Ihan luonnollista kehon toimintaa.
        Toimii keho luonnottomastikin
        On ärtynyttä sitä ja tätä. On poistettu ja pätkitty milloin mitäkin.
        Ihailen niitä lääkäreitä, jotka pikkupikkukameralla tutkivat suolia ja löytävät joskus jotain hoidettavaa tai poistettavaa.
        Minusta ei olisi siihen.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen pieru-kakka ketju.
        No, mutta. Ihan luonnollista kehon toimintaa.
        Toimii keho luonnottomastikin
        On ärtynyttä sitä ja tätä. On poistettu ja pätkitty milloin mitäkin.
        Ihailen niitä lääkäreitä, jotka pikkupikkukameralla tutkivat suolia ja löytävät joskus jotain hoidettavaa tai poistettavaa.
        Minusta ei olisi siihen.
        Vilma

Kyllä se kaikki on ihan luonnollista.

• Joksisella on varmaan omat "häveliäisyytrnsä", mutta niistä tarvitsee päästä yli. Oikeasti.

Tähän ketjuun tuli tämä teema vain esimerkkinä...häveliäisyyttä on muussakin kuin vessakäymisessä.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Joksisella on varmaan omat "häveliäisyytrnsä", mutta niistä tarvitsee päästä yli. Oikeasti.

Tähän ketjuun tuli tämä teema vain esimerkkinä...häveliäisyyttä on muussakin kuin vessakäymisessä.

Aivan noin. Me olemme tällaisia. Mutta oikeastaan, mitä välii, jos ei kovasti kärsi.
        Vilma

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Joksisella on varmaan omat "häveliäisyytrnsä", mutta niistä tarvitsee päästä yli. Oikeasti.

Eipä niistä yli pääse ilman järkeistämistä. Vaatii itselleen perustelua miksi ylipäänsä häpeilee jotakin asiaa, mitä moni muu ei ja onko se häpeily edes mitenkään tarpeellista. Harvemmin on ellei nyt kyse ole käytöstapojen puutteesta tms. Muitten suhteen välinpitämättömyydestä.

Hienotunteisuus kuitenkin on ihan hyvä ymmärtää.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan noin. Me olemme tällaisia. Mutta oikeastaan, mitä välii, jos ei kovasti kärsi.
        Vilma

Ei sitä itse välillä edes tajua, miten se rajoittaa elämistä...

Tyttöni pelkäsi lentäviä ötököitä... kesällä ei uskaltanut pihalle tulla...
        Fobia oli vahvempi kuin eläminen...

Lapselta sen ymmärtää, mutta aikulta ei...

Pitäisi osata ylittää tunne järjellä.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ei sitä itse välillä edes tajua, miten se rajoittaa elämistä...

Tyttöni pelkäsi lentäviä ötököitä... kesällä ei uskaltanut pihalle tulla...
        Fobia oli vahvempi kuin eläminen...

Lapselta sen ymmärtää, mutta aikulta ei...

Pitäisi osata ylittää tunne järjellä.

Niiiin. No onhan itselläkin 'fobia' = pitkäkoipiset lukit.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä niistä yli pääse ilman järkeistämistä. Vaatii itselleen perustelua miksi ylipäänsä häpeilee jotakin asiaa, mitä moni muu ei ja onko se häpeily edes mitenkään tarpeellista. Harvemmin on ellei nyt kyse ole käytöstapojen puutteesta tms. Muitten suhteen välinpitämättömyydestä.

Hienotunteisuus kuitenkin on ihan hyvä ymmärtää.

Minä ymmärrän toisten fobioita kyllä. Mutta kanustan ennemmin selättämään ne, kun keksisin "niksejä, miten niitä vois lievittää tms. Pitää pystyä kohdata "mörköjä". Ja kun tämän sidoin suhteeseen, niin siinä on mahdollisuus käydä jotkut fobiat läpi rakkaudessa ja se syventää vain suhdettakin.

Ketäänhän ri voi pakottaa käymään jotain läpi...mutta en mä ainakaan lähde keksimään "niksejä", miten jonkun fobiat voisi lieventää... en lähtis käytävään evskkoon, että toinen voi käydä paskalla...en sinskaan kovin monta kertaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Niiiin. No onhan itselläkin 'fobia' = pitkäkoipiset lukit.
        Vilma

Yks kamu täällä poti samantyyppistä fobiaa.

Lisäksi hänellä oli kova menettämisenpelko, mikä sai hänet tolaltaan. Hän oli muuten topakka nainen monessa asiassa ja fiksu... mutta noita hän ei minusta halunnut kohdata...

Mietis mitä tuo sinun pelko syö sun elämästä ja mitä oikeesti pitkäkoipiset lukit on ikinään aiheuttaneet.... veikkaan et sä jäät pakkaselle. 😃

Minusta hämyrit on hienoja otuksia...vähän kuin lepakot.... ihsn jotain muuta kuin muut...aistivat hitosti. 😃

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Minä ymmärrän toisten fobioita kyllä. Mutta kanustan ennemmin selättämään ne, kun keksisin "niksejä, miten niitä vois lievittää tms. Pitää pystyä kohdata "mörköjä". Ja kun tämän sidoin suhteeseen, niin siinä on mahdollisuus käydä jotkut fobiat läpi rakkaudessa ja se syventää vain suhdettakin.

Ketäänhän ri voi pakottaa käymään jotain läpi...mutta en mä ainakaan lähde keksimään "niksejä", miten jonkun fobiat voisi lieventää... en lähtis käytävään evskkoon, että toinen voi käydä paskalla...en sinskaan kovin monta kertaa...

Edelleen se järkeistäminen on ainoa tapa mikä toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleen se järkeistäminen on ainoa tapa mikä toimii.

Joo, mutta tarvitaan siihen toiden ihnisen tukeakin...

Mä tuen sitä "järjen ääntä" mielellään aina. Mutta en suostu "kepulikonsteihin".... pitemmän päälle.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Yks kamu täällä poti samantyyppistä fobiaa.

Lisäksi hänellä oli kova menettämisenpelko, mikä sai hänet tolaltaan. Hän oli muuten topakka nainen monessa asiassa ja fiksu... mutta noita hän ei minusta halunnut kohdata...

Mietis mitä tuo sinun pelko syö sun elämästä ja mitä oikeesti pitkäkoipiset lukit on ikinään aiheuttaneet.... veikkaan et sä jäät pakkaselle. 😃

Minusta hämyrit on hienoja otuksia...vähän kuin lepakot.... ihsn jotain muuta kuin muut...aistivat hitosti. 😃

No. Lukit 'häiritsevät' vain loppukesästä ja alkusyksystä.
        Vastavuoroisesti exäni pelkäsi käärmeitä ja minä taas en.
        Mitä Freud sanoisi?
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

No. Lukit 'häiritsevät' vain loppukesästä ja alkusyksystä.
        Vastavuoroisesti exäni pelkäsi käärmeitä ja minä taas en.
        Mitä Freud sanoisi?
        Vilma

Hetkonen...

https://youtu.be/015Vqwx1Jqs?si=RlkxFZ-_JWGvN6i7

Maamies on fobiasta kärsivä. Kohmeloinrn psppi taas kepulikonstien isä. Piru taas maamiehen mielrn luomus, mistä alkoholisoitunut pappi ja mustalainen sai hyödyn.

Aaaa.... mustalsinen ei miettinyt kuin itseään....

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Sinäkin joudut järkeistämään ollaksesi tukena hyvä tuki. Mä tahdon ei toimi, asianomaisen pitää itse tahtoa jotta mikään toimisi. Ilman sitä tahdot ihan turhaan yhtään mitään. 😄

Niin se on Disseseni.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Hetkonen...

https://youtu.be/015Vqwx1Jqs?si=RlkxFZ-_JWGvN6i7

Maamies on fobiasta kärsivä. Kohmeloinrn psppi taas kepulikonstien isä. Piru taas maamiehen mielrn luomus, mistä alkoholisoitunut pappi ja mustalainen sai hyödyn.

Aaaa.... mustalsinen ei miettinyt kuin itseään....

Vasta nyt vastaan. Freud. Olihan se.
        Täytyy sanoa, että jollain lailla tuli Kalevala mieleen.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Vasta nyt vastaan. Freud. Olihan se.
        Täytyy sanoa, että jollain lailla tuli Kalevala mieleen.
        Vilma

Mä fn Freudiin ole tutustunut, enkä muihinkaan filosofeihin...

Mulla on oma filosofia, mikä taas voi liipata jonkun muun filosofiaa läheltä. Vaikka Freudin...

How knows? 🤷‍♂️

• Anonyymi

Pyh. Naisilla voi alkaa menkat ja jokaisella voi tulla niin sanottu märkä pieru. Mutta tosimies! Tosimies paskantaa kattoon!

Tuo tuli vain siitä mieleen kun kerran yökerhoillan jälkeen heräsin. Kovasti ihmettelin kahvia uuttaessani, että miten tuo hampurilaisen pihvi on päätynyt kattoon jumiin.

>simiti<

• Tosimiehellä on aiba kakkaa housuissa, ettei alushousun sauma vaan hierrä. 😀

• Pihviä on vaan koetettu kääntää raikkaalla heitolla pannusta, mutta röpelöinen kattopinoite on ominut sen....

Se pihvistä....ja asia on pihvi.

• Disseisback kirjoitti:

Pihviä on vaan koetettu kääntää raikkaalla heitolla pannusta, mutta röpelöinen kattopinoite on ominut sen....

Se pihvistä....ja asia on pihvi.

Ruuansulatusjärjestrlmän läpi käynyttä pihviä ei erota pihviksi näköaistin perusteella...siihen tarvitsee muita aisteja..

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ruuansulatusjärjestrlmän läpi käynyttä pihviä ei erota pihviksi näköaistin perusteella...siihen tarvitsee muita aisteja..

Sait viestillä muistamaan jutun, minkä työkaveri kertoi. Oli opiskeluaikana päättänyt säästää ja ei mennyt grillin kautta baarista tullessaan.

Oli laittanut sitten nakkeja kiehumaan ja oikaissut hetkeksi sohvalle. Nooh, heräsi siihen, kun palomiehet kantoivat ulos. Nakitkin olivat kuulemma kovin hyvin hiillostuneita.

Ovikin oli tietenkin murrettu palomiesten toimesta. Ne olivat kalleimmat nakit ikinä. Olisi vain kannattanut mennä grillin kautta.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Sait viestillä muistamaan jutun, minkä työkaveri kertoi. Oli opiskeluaikana päättänyt säästää ja ei mennyt grillin kautta baarista tullessaan.

Oli laittanut sitten nakkeja kiehumaan ja oikaissut hetkeksi sohvalle. Nooh, heräsi siihen, kun palomiehet kantoivat ulos. Nakitkin olivat kuulemma kovin hyvin hiillostuneita.

Ovikin oli tietenkin murrettu palomiesten toimesta. Ne olivat kalleimmat nakit ikinä. Olisi vain kannattanut mennä grillin kautta.

>simiti<

No mutta että olisi itse ollut ylipaistunut nakki, niin toi oli aika halpaa sinäällään.

Jos säästöjä miettii, niin viisi viimeistä juomaa kun olis jättänyt välistä, ois tullut voittoa. 😃

https://youtu.be/AGluazDO0PA?si=1U5YYpaMltb_KVj7

Puhukoot Freukkarit täfkeimmät...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No mutta että olisi itse ollut ylipaistunut nakki, niin toi oli aika halpaa sinäällään.

Jos säästöjä miettii, niin viisi viimeistä juomaa kun olis jättänyt välistä, ois tullut voittoa. 😃

https://youtu.be/AGluazDO0PA?si=1U5YYpaMltb_KVj7

Puhukoot Freukkarit täfkeimmät...

Hah. Olin jo unohtanut mokoman kappaleen. Se kuvastaa hyvin sitä nuoruuden villiä aikaa ennen parisuhdetta, perhettä, lapsia, avioeroa, puolison kuolemaa...

Tässä tavallaan on ympyrä sulkeutunut ja ollaan taas siinä villissä ajassa.

>simiti<

• Anonyymi

Hyvin, hyvin vanhan kansan sananlasku on:"Joka pieremättä kuzzee, se naimatta kuolee".
      Tähän sitten todisteluja tai opponointia, onko vai eikö ole noin.
      Varmaan keskiajalta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe