Juon juuri kahvia ja syönyt nyt 6 joulutorttua kyl siitäkin vatsa täyttyy mut olis viel 4 torttua jäljellä ja löylylenkkiäkin on ai ai ai komjaa ja hyvvöö niin hyvää vaikka vatsa on täysi niin pakko olis syödä lisää toinen jättää illemmaksi mut illalla voi tehdä uuden torttu satsin
Pistetääs vähän kateen aihetta
6
156
Vastaukset
- Anonyymi
Syön juuri kinkkua leivän päällä ja lautaselta. Perunalaatikkoa ja uunivalmista karjalanpaistia. Lienee tälle illalle riittävästi.
Ei mitenkään tuu kateen aihetta. Mulle tuli jo pahan olla mahaan kun luin tän.
- Anonyymi
Joulutorttu on kyllä hyvää, mutta ei sillä tai pelkällä lenkillä kuulu vatsaa täyttää, herttinen sentään! Nyt säästät ne loput tortut ja syöt oikeaa ruokaa jos on nälkä!
- Anonyymi
Oli kyllä nälkä ja niillä nälkä lähti miettinyt jos jouluksi ei ostais muuta kuin kinkkua ja joulutorttui ja kahvia ja niit söis koko joulun entä mitä itse olet suunnitellut syöväsi jouluna
- Anonyymi
Lenkkimakkarasta saa oikein monipuolista ruokaa, makkarakeittoa ja uunimakkaraa perunamuusilla.
- Anonyymi
Ei tee joulutorttuja mieli, ne on niin rasvaisia ja sormet rasvassa, kun niitä syö.
Ei enää maistu suklaa, söin Fazerin valkosuklaa kaakaosuklaa levyä, kun sellaisen sain, niin jotenkin oli suklaassa sellainen kitkerä maku ja alkoi äklöttämään, että ei tarvi joulusuklaata ostella.
En ole suklaata ostanut pitkiin aikoihin, joten olen varmaan vieraantunut suklaasta, eikä se enää maistu hyvälle.
Joskus nuorena ostin itselle konvehtipakkauksia, että sain ola varma, että joulusuklaata sitten aattona sai.
6-10 pakettia oli normi määrä.
Paremmin maistuu suolanen hiukopala, kuten lämpimät voileivät, muttei niitäkiin ahmita kylläiseksi asti.
Pari kertaa olen elämässäni syönyt itseni ähkyyn, kun ravintolassa olin syömässä ja kaikki piti tietenkin syödä ja ihan kauhea olo tuli, kun maha oli niin täynnä, ettei enempää mahtunut ja alkoi melkein tekemän pahaa ja oksettamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116