Minä kyllä laitoin käräjä lausuntoon, että hän kyllä minusta loukkaa koko KYLÄN KUNNIAA, koska hän ei ole edes IVALOSTA syntyjään vaan hän syntynyt Ruotsissa ja muuttanut perheensä kanssa Suomeen.
Ruotsissa syntyneet suomalaiset ovat todistettavasti PALJON PAREMPIA IHMISIÄ MITÄ ME TOISET, koska HE AMPUVAT JOS ET PYSY KOTONA JOS HE OVAT PÄÄTTÄNEET NIIN.
Minun pitäis vielä maksaa korvauksia, koska WILD MANGER KUULUU ILMEISESTI HEIDÄN YSTÄVIIN!
Ei WILD MANGER ole edes LOUKANNUT KUNNOITA
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsee varmaan kunnalle KUNNOSSA PITOON töihin ja jos oikein muistan niin hänen kaverinsa/serkkunsa on siellä myös töissä.
Hän voi opettaa WILD MANGER MC:n tekemään töitä niin ehkä hänestä tulee KUNNON TÖI TÖI MIES.
Hän on samalla vähän niin, kuin KONTROLLIN ALLA. Saa sentään HUOMIO-LIIVITKIN PÄÄLLE JA KYPÄRÄN TYÖN PUOLESTA NIIN EI EROTU JOUKOSTA VAAN KOTIUTUU JA OPPII UUSIA ASIOITA.
ON KAI HÄN VARMAAN LÄHEMMÄS 50vuotta, MUTTA EI OLE MIKÄÄN SYY SANOA, ETTÄ: MINÄ EN KYLLÄ SINUA HALUA TYÖKAVERIKSI.
HÄNET VOIS PALKATA VAIKKA OPPISOPIMUKSELLA, KOSKA KOULUTTAJA LÖYTYY IHAN OMASTA SUVUSTA.- Anonyymi
Kyllä minä tietenkin komiasti pääsen lentämään KUNNIOILLA YLI, kun laittelen palikat kohdilleen.
WILD MANGER väkisin joutuu myös KUNNIOITTAAMAAN, koska eräs fiksu teki KUNNIANLOUKKAUS rikosilmoituksen minusta, kun minä olin ilmoittanut Facebookissa, että: Juopot kuuluu POLIISILAITOKSEN PUTKAAN EIKÄ MEILLE JOS HEITÄ EI JAKSA KUSKATA!
Hän oli vetänyt pois tuon sen jälkeen, kun minä olin ollut käynyt KUULUSTELUISSA.
Ei tuo ole vanhentunut, koska minähän olen käräjöimässä parasta aikaa näistä samoista asioista.
Minä voin potkaista vaikka POLIISIEN avulla vauhtia, koska EI HE SAA kuin SAKOT JA EI HE saa edes potkuja. Minä voin sanoa käräjillä, että: EI OLLUT VAIHTOEHTOJA JA EI OLLUT TARKOITUS.
Minä tein kerran rikosilmoituksen ja en muista kuka poliisi oli joka soitti ja sanoi, että: EI TÄTÄ RIKOSILMOITUSTA VOI EDES ANTAA RIKOSTUTKIJALLE.
Minä olin SUUTTUNUT EXÄLLE JA HÄNEN VAIMOLLEEN KUNNOLLA JA RIKOSILMOITUS KERTOI SUORAAN, ETTÄ MINÄ EN HALUA OLLA HEIDÄN KANSSA MISSÄÄN TEKEMISSÄ.
Minä olin kirjoittanut semmoiset tuntomerkit, että POLIISIT OVAT RÄJÄHTÄNEET NAURUUN.
Ei he minulle naura vaan sille mitä olen KIRJOITTANUT, koska olen käyttänyt luovuutta sekä ilmoittanut TUNTEENI SUORAAN.
Minusta he olisivat voineet laittaa sen rikosilmoituksen ihan hyvin käräjille silloin sellaisenaan.
Exäni halusi aina puhua TUNTEISTA ja hän olisi saanut kerrankin LUKEA TUNNETTA JONKA MINÄ LATASIN JA JÄI VIELÄ PALJON TUNTEITA SANOMATTA, mutta hän olisi saanut ainakin OSAN TUNTEISTA.
Me mentiin aikoinaan PERHE TERAPIAAN hänen kanssa. Oli ilmoittanut, että hän ei ole tulossa joten minä ilmoitin " Menen yksin."
Hän seisoi ovella odottamassa, kun minä menin.
Hän ilmoitti tuolla, että hän haluaa eron koska minä olen niin KRIITTINEN NAINEN.
Minä sanoin, että: KUSIPÄÄ MIESTEN KANSSA OLEN ELÄNYT JOTEN PIDÄ TURPAS KIINNI!
Meiltä kysyttiin, että: Saatteko lapset hoitoon niin tämä perheterapia on mahdollista?
Minä sanoin, että: Kyllä minä olen aina saanut lapset hoitoon jos on tarvinnut.
Mies sanoi: Minä haluan eron mielummin, kun terapian avulla korjaan tätä liittoa.
Minä sanoin, että: Vitun kusipää ja pitikö oikein TERAPIAAN tulla kuuntelemaan mitä minä täällä puhun!
Minun olisi pitänyt exän kuullen alkaa puhumaan sen jälkeen, kun hän oli ilmoittanut haluavansa ERON. Minä sanoin, että: Anna minulle oma aika niin voin puhua, koska en minä ala tuon kusipään kanssa keskustelemaan.
En minä TIEDÄ KUMPI JÄTTI KUMMAN, mutta me mentiin kotia ja tehtiin AVIOERO hakemus.
Hän lähti sen paperin kanssa. Minä olin yksin kotona joten hän tuli PAHVITUOTTEIDEN kanssa ja käski minun alkaa pakkaamaan.
Minä sanoin, että: En minä ole muuttamassa mihinkään ja en minä kyllä PAKKAA sinun tavaroita enään yhtään.
Sanoin, että; Olen niin KRIITTINEN NAINEN ELI SUOMEKSI VITTUMAINEN AKKA JOTEN PAKKAA VITTU ITSE KAMPPEES.
Sanoin, että: Kerta saat huomenna auton niin sinun muutto aika on kello 17-20 ja minä en anna minuuttiakaan YLIMÄÄRÄISTÄ AIKAA VAAN MINÄ SOITAN POLIISIT JOS ET OLE SAANUT KAMOJAS POIS.
KRIITTINEN NAINEN OLI TUO EN MINÄ, MUTTA MINÄ NÄYTIN HÄNELLE, ETTÄ: KANNATTAA USKOA JOS MINÄ SANON, ETTÄ KANNATTAA JÄTTÄÄ NE SIVISTYS SANAT POIS JA SANOA SUORAAN, ETTÄ OLET VITTUMAINEN AKKA.
KRIITTINEN NAINEN MUISTAA MIHIN KUSIPÄÄ MIESTEN KANSSA ON JOUTUNUT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306