Opetan työkseni tiedeaineita ja olen urani alkutaipaleella, vaikka en ole nuori. Olen aiemmin tehnyt töitä yrityksessä.
Pidän työstäni ja suurin osa oppilaista pitää minusta. Olen herkkä, empaattinen ja introvertti, mutta kiinnostunut muista ihmisistä. Vaihdoin aikoinaan alaa, koska halusin tehdä töitä ihmisten kanssa.
Suurin osa koulun opettajista on hyvin samanlaisia ja meidän koulussa muutama opettaja on lopettanut vedoten mm. huonoon perehdytykseen ja kuppikuntiin, joita koulussa on muodostunut. Rehtori on joka tilanteessa puolustanut koulua eikä ole nähnyt tarvetta kehittää koulun toimintaa. Viime syksynä joku yksittäinen koulun entinen opettaja oli yrittänyt viedä asian eteenpäin ulkopuolisille liittyen tyytymättömyyteensä.
Tunnen oloni ulkopuoliseksi koulussa ja saan kuulla usein toimintani arvostelua. Erityisesti yksi opettaja vähättelee ideoitani ja "unohtaa" kutsua minut kokouksiin. Olen melko ratkaisukeskeinen ja selvittänyt itse sitten asiat. Teen välillä itsenäisesti hyviäkin päätöksiä, mutta en saa tukea tai kiitosta kollegoiltani. Joustan ja koetan olla kiinnostunut muista, mutta koen kuitenkin sellaista ulkopuolisuuden tunnetta. Tiedän olevani hieman erilainen...
Sain erinomaisen palautteen kehityskeskustelussa. Rehtorin mukaan kukaan oppilas tai opettaja ei ole valittanut minusta, mikä on hänen mukaansa hyvä merkki. Nyt joulun alla sain bonuksen hyvästä työstä.
Miten minun kannattaisi edetä? Uskaltaako tästä tilanteesta puhua? Pelkään, että esimiehet ohittavat tilanteen ja saan lähinnä hankalan ihmisen maineen. Olen tosiaan yhdelle kollegalle uskaltanut sanoa, että koska stressaan helposti, niin haluaisin suunnitella asioita etukäteen. Korostan kuitenkin, että suunnitelma olisi vain pohjalla, jonka voi osoittaa vanhemmille. Suunnitelma ei tarkoita sitä, että muutoksia ei tarvitse tehdä. Taustalla tälle keskustelulle liittyen suunnitelman tekemiseen oli tyytymätön vanhempi, joka oli saanut koulun eri henkilöiltä erilaista tietoa liittyen tyttärensä tilanteeseen.
Kiusaamisen kokemus koulussa
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sinä.
Ole vaan oma itsesi ja pidä oppilaista ja itsestäsi hyvää huolta.älä välitä niin jotka ovat ilkeitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768