Olen hieman kokeillut niin vaisto- kuin tähtäinjoustakin sekä kerran taljajousta. Taljajousi on kuitenkin alkanut kiinnostaa eniten. Olen katsellut youtubesta videoita miten USA:ssa on useita kauppoja joissa voi kokeilla uusimpia taljajousia rinnakkain ennen ostopäätöstä. Onko Suomessa ainoatakaan tälläistä kauppaa missä uusimpia jousimalleja pääsisi itse testaamaan? Enimmäkseen näyttäisi nimittäin olevan tilaustavaraa, tai ainakaan en ole juuri muuta löytänyt.
Keskusteluissakin painotetaan meille aloittelijoille että kannattaa kokeilla erilaisia ennen ostopäätöstä mutta tämä ei taida olla realismia Suomessa? Edes seura, jossa olen tutustumiskäynnin tehnyt, pystyi näyttämään vain yhtä taljajousta.
Missä voi kokeilla erilaisia taljajousia?
Anonyymi-ap
2
70
Vastaukset
- Anonyymi
Jousiammunta seuroissa.
- Anonyymi
Suosittelen piipahtamaan ruoto.fi -ketjun myymälässä. Ainakin osassa on varsin asiantuntevaa väkeä, vaikka painotus onkin jousimetsästyksen puolella. Jousia ei pääse ampumaan, mutta pääsee ihmettelemään omassa kädessä ja kokeilemaan vedon jäykkyyttä. Yllättävän hyvä valikoima myös kaikenlaista "jouskarikamaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020