Ens vuonna uudelleen, kun Joulu, Uusi vuosi ja Loppiainen on lusittu.
Minä TOIVOTIN HYVÄT JOULUT JA UUDET VUODET sen verran KOVALLA ÄÄNELLÄ, että toivotin myös HEILLE JOTKA OLIVAT MINUN SELÄN TAKANA.
Luin lehteä ja join kahvia, mutta oli se oli vanha LAPIN KANSA jota luin.
Kyllä minä voisin ottaa ihan tavaksi käydä kahvilla ja lukea Lapin Kansaa ja IVALON KANSAN KANSSA.
Vaalit ovat vasta ENSI VUONNA ja minä luin, että VASEMMISTO PUOLUE ON JÄÄNYT ILMAN EDUSTAJAA TÄSSÄ KUNNASSA.
En ole vielä lyönyt LUKKOON, että mihin puolueeseen kuulun. Nykyisin saa olla myös PUOLUEETON, mutta MINÄHÄN VOISIN ALKAA KRISTILLISDEMOKRAATIKSI.
KD PUOLUETTA EN OLE KOSKAAN NÄHNYT TÄÄLLÄ EHDOLLA.
Voisin HUVIKSENI kokeilla, että ALUEVAALEISSA KD;n EHDOKKAANA TÄLLÄ SUKUNIMELLÄ, että KANNATTAAKO LÄHTEÄ KANSANEDUSTAJA VAALEIHIN EHDOKKAAKSI.
Minähän olen sentään yhdeltä KOULUTUKSELTA ENKELI JA KYLLÄ ENKELEILLÄ ON LUPA MYÖS HOITAA IHMISTEN ASIOITA!
Kävin Ivalon mestoilla kahvilla
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
Seksikästä joulua sinulle
- Anonyymi
Kiitos samoin.
Luin vielä aamulla, kun heräsin että miten voi olla huomaamatta SEKSIKÄS. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin.
Luin vielä aamulla, kun heräsin että miten voi olla huomaamatta SEKSIKÄS.Nyt, kun mie olen oppinut nämä SEKSIKKYYDEN alkeet.
Niin mie ajattelin jos mie lähtisin Jouluaattona baanalle niin, kuin ennen vanhaan.
Mie en juo viinaa niin mie voisin reippailla Joulu aterian jälkeen kirkkoon MESSUUN.
Sanon kirkon siivoojalle, että: Minä menen MESSUUN ja saat kyllä ite käydä siivoamassa, koska en minä voi tietää vaikka JEESUKSEN tapaan ja en minä kyllä hänen kanssa ala siivoamaan vaan joudat kyllä siivoota ihan itse.
Uuden vuoden aattona näky olevan myös YÖ messu joten minä voisin mennä silloin uudelleen.
Alan latautumaan KUNNIALLISEKSI ja ei haittaa vaikka olisin KUNNIATON, koska EI AINAKAAN PAPPI OLE TURHAA PITÄMÄSSÄ YÖ MESSUA.
Voin samalla miettiä sitä uutta TYYLIÄ, kun aloitan ens vuonna UUSIEN TUULIEN VUODEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288