Eikä se edellytä, että olisi aiemmin seurustellut.
Parisuhteen voi löytää vanhemmallakin iällä
30
407
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mutta yksinäisyydestä tulee ajanmyötä identiteetti. Minä olen minä, koska minä olen aina ollut yksin. Parisuhde tai seurustelu tuhoaisi identiteettini.
- Anonyymi
Hieno kommentti. Jotenkin samaistun.
- Anonyymi
Toikin identiteetti voi olla mahdollista muuttaa muuksi, mutta se vaatii paljon. Hyvän ihmisen kohdalla sitä on valmis joustamaan asioissa aivan eri tavalla ,kuin tilanteet, jossa tuntuu, et on vain hävittävää, eikä näe mitään hyvää muutoksessa. Houkutteleva tilanne voi mahdollistaa asioita, jos asenne on vain oikeanlainen molemmilla. Vastaanottavainen ja joustava. Oma mutu tällainen, enkä ole koskaan ollut avoliitossa edes ja 50 + ikäinen olen.
- Anonyymi
Aika usein käy kuitenkin niin, että nuoresta suhteissa ollut kypsyy vanhemmiten suhteiden työläyteen ja haluaa olla yksinään. Eikä ottaa ketään maanvaivaa riesakseen.
- Anonyymi
Ei ainakaan parisuhteeseen enää. Ystävyys vielä menettelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan parisuhteeseen enää. Ystävyys vielä menettelee.
Juu, sama. En tiedä mitä ihmettä tekisin enää miehellä tai parisuhteellakaan.
Jasu
- Anonyymi
Riippuu vähän mitä tarkoittaa "vanhemmalla iällä". Jos neli-viiskymppisenä ei ole koskaan seurustellut niin on aika epätodennäköistä löytää etenkään perinteistä parisuhdetta yhdessä asumisineen ja seksineen.
- Anonyymi
Tunnen yhden, joka on nyt 53 eikä ole koskaan seurustellut. Ajattelee kai edelleen, ettei hänellä ole kiirettä.
- Anonyymi
Noin se on.
- Anonyymi
Koskeeko tämä myös miehiä?
- Anonyymi
Jos ei ole koskaan seurustellut, ei pääse suhteeseen myöhemminkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole koskaan seurustellut, ei pääse suhteeseen myöhemminkään.
Kyllä pääsee!
- Anonyymi
Eli sinunlaisia, vai mitä?
- Anonyymi
Luin joskus, että vanhainkodissa kaksi asukasta rakastuivat. Nainen oli ollut sinkku koko ikänsä, mutta mies oli leski.
- Anonyymi
Äidin isä meni kolmannen kerran naimisiin noin 80 vuotiaana. Lapsuusajan naapurin tytön kanssa, joka siis oli myös noin 80 v.
- Anonyymi
Kyllä niitä löytäisi mutta vaimo estää.
- Anonyymi
Eikö sinulle riitä yksi?
- Anonyymi
Etäsukulaiseni (nainen) avioitui leskeksi jääneen vanhan tuttunsa kanssa 82 -vuotiaana. Oli oikein lehtijuttukin.
- Anonyymi
Mitä tahansa VOI tapahtua, mutta mutta - kannattaa olla realistinen. Uusi parisuhde on todennäköinen vanhempanakin, mutta ensimmäinen ei.
- Sheena - Anonyymi
Kaikilla ei tule oleemaan koskaan puolisoa,vaimoa .Se on vain niin .Suurimmassa osassa
tapauksista valinta on oma.- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Lyhyet miehet ei oikein tahdo löytää kumppania.
- Anonyymi
Mä en oo lyhyt, mutta puhuitkin itsestäsi, kääpiö!
- Anonyymi
Vanhempana ollaan ainakin kypsempiä.
- Anonyymi
Kerro lisää valheita itsellesi. Kerro, kerro.. jonain päivänä uskot niihin. Ei nykynaisilla ole mitään tarvetta ottaa kokematonta säheltävää toheloa (jolla on vielä kaiken lisäksi mitättömän pieni pikkukikkeli) kun komean ja menestyvän miehen voi tilata deittisovelluksesta kotiinsa.
Valehtele vaan, valehtele lisää. Kyllä se sillä todeksi tulee jonain päivänä!- Anonyymi
Mä en oo mitään, mitä musta väität!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo mitään, mitä musta väität!
Valehtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet.
En valehtele vaan sinä valehtelet, ätmi!
Kaikkea voi tapahtua. Toki mitä enemmän ikää tule lisää, niin ihminen saattaa olla jo niin tottunut yksin olemiseen, että on vaikeampi ottaa ketään asumaan saman katon alle. Toki vanhempana on enemmän elämänkokemusta ja voi olla, että se tavallinen arkikin voi riittää eikä tarvitse mitään ekstremeä kuin ehkä nuorempana ja elämän reliteetitkin on ehkä enemmän hallussa, joten on jollain tavalla ehkä kypsempi olemaan toisen kanssa.
- Anonyymi
Kenen kanssa norppa seukkaa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964