Parisuhteen voi löytää vanhemmallakin iällä

Anonyymi-ap

Eikä se edellytä, että olisi aiemmin seurustellut.

30

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, mutta yksinäisyydestä tulee ajanmyötä identiteetti. Minä olen minä, koska minä olen aina ollut yksin. Parisuhde tai seurustelu tuhoaisi identiteettini.

• Anonyymi

Hieno kommentti. Jotenkin samaistun.

• Anonyymi

Toikin identiteetti voi olla mahdollista muuttaa muuksi, mutta se vaatii paljon. Hyvän ihmisen kohdalla sitä on valmis joustamaan asioissa aivan eri tavalla ,kuin tilanteet, jossa tuntuu, et on vain hävittävää, eikä näe mitään hyvää muutoksessa. Houkutteleva tilanne voi mahdollistaa asioita, jos asenne on vain oikeanlainen molemmilla. Vastaanottavainen ja joustava. Oma mutu tällainen, enkä ole koskaan ollut avoliitossa edes ja 50 + ikäinen olen.

• Anonyymi

Aika usein käy kuitenkin niin, että nuoresta suhteissa ollut kypsyy vanhemmiten suhteiden työläyteen ja haluaa olla yksinään. Eikä ottaa ketään maanvaivaa riesakseen.

• Anonyymi

Ei ainakaan parisuhteeseen enää. Ystävyys vielä menettelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan parisuhteeseen enää. Ystävyys vielä menettelee.

Juu, sama. En tiedä mitä ihmettä tekisin enää miehellä tai parisuhteellakaan.

Jasu

• Anonyymi

Riippuu vähän mitä tarkoittaa "vanhemmalla iällä". Jos neli-viiskymppisenä ei ole koskaan seurustellut niin on aika epätodennäköistä löytää etenkään perinteistä parisuhdetta yhdessä asumisineen ja seksineen.

• Anonyymi

Tunnen yhden, joka on nyt 53 eikä ole koskaan seurustellut. Ajattelee kai edelleen, ettei hänellä ole kiirettä.

• Anonyymi

Noin se on.

• Anonyymi

Koskeeko tämä myös miehiä?

• Anonyymi

Jos ei ole koskaan seurustellut, ei pääse suhteeseen myöhemminkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole koskaan seurustellut, ei pääse suhteeseen myöhemminkään.

Kyllä pääsee!

• Anonyymi

Eli sinunlaisia, vai mitä?

• Anonyymi

Luin joskus, että vanhainkodissa kaksi asukasta rakastuivat. Nainen oli ollut sinkku koko ikänsä, mutta mies oli leski.

• Anonyymi

Äidin isä meni kolmannen kerran naimisiin noin 80 vuotiaana. Lapsuusajan naapurin tytön kanssa, joka siis oli myös noin 80 v.

• Anonyymi

Kyllä niitä löytäisi mutta vaimo estää.

• Anonyymi

Eikö sinulle riitä yksi?

• Anonyymi

Etäsukulaiseni (nainen) avioitui leskeksi jääneen vanhan tuttunsa kanssa 82 -vuotiaana. Oli oikein lehtijuttukin.

• Anonyymi

Mitä tahansa VOI tapahtua, mutta mutta - kannattaa olla realistinen. Uusi parisuhde on todennäköinen vanhempanakin, mutta ensimmäinen ei.

- Sheena

• Anonyymi

Kaikilla ei tule oleemaan koskaan puolisoa,vaimoa .Se on vain niin .Suurimmassa osassa
      tapauksista valinta on oma.

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

Lyhyet miehet ei oikein tahdo löytää kumppania.

• Anonyymi

Mä en oo lyhyt, mutta puhuitkin itsestäsi, kääpiö!

• Anonyymi

Vanhempana ollaan ainakin kypsempiä.

• Anonyymi

Kerro lisää valheita itsellesi. Kerro, kerro.. jonain päivänä uskot niihin. Ei nykynaisilla ole mitään tarvetta ottaa kokematonta säheltävää toheloa (jolla on vielä kaiken lisäksi mitättömän pieni pikkukikkeli) kun komean ja menestyvän miehen voi tilata deittisovelluksesta kotiinsa.

Valehtele vaan, valehtele lisää. Kyllä se sillä todeksi tulee jonain päivänä!

• Anonyymi

Mä en oo mitään, mitä musta väität!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo mitään, mitä musta väität!

Valehtelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet.

En valehtele vaan sinä valehtelet, ätmi!

• Kaikkea voi tapahtua. Toki mitä enemmän ikää tule lisää, niin ihminen saattaa olla jo niin tottunut yksin olemiseen, että on vaikeampi ottaa ketään asumaan saman katon alle. Toki vanhempana on enemmän elämänkokemusta ja voi olla, että se tavallinen arkikin voi riittää eikä tarvitse mitään ekstremeä kuin ehkä nuorempana ja elämän reliteetitkin on ehkä enemmän hallussa, joten on jollain tavalla ehkä kypsempi olemaan toisen kanssa.

• Anonyymi

Kenen kanssa norppa seukkaa?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1585
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      174
      1110
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1109
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe