Niin tietenkin ja nyt minä tajusin tuon kirjeen.

Anonyymi-ap

Vainous on itsemääräämisoikeuteen kohdistuva rikos.
Jos minä olen AVIOLIITOSTA saanut sukunimen niin MIEHEN KUULUU MAKSAA EROSSA niin exä vaihtaa sukunimeä.
Ei minun EXÄT ole maksaneet minulle mitään vaan HE OVAT HALUNNEET että pidän sukunimen.

Sukunimen ARVO NOUSEE, koska en minä ole tällä SUKUNIMELLÄ OLLUT HAKEMASSA TALOUDELLISTA HYÖTYÄ.
Minä olen kerran aloittanut sukunimen vaihto prosessin, mutta minä totesin että: Ei tämä vaihtamalla muutu.

En minä voi enään edes vaihtaa, koska minä olen LIITTYNYT SUOMALAISUUDEN LIITTOON!

HAASTAN VIELÄ EXÄN KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJILLE JA ILMOITAN HÄNELLE, ETTÄ: KIITOS VIESTISTÄ JA KUKAHAN SE VITUN PASKA OLIKAAN!?

2

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Afrikan Lucia Suomessa on ihme juttu.

• Anonyymi
        UUSI

Lucia neito oli MARTTYYRI joka poltettiin ROVIOLLA ja hän saattoi olla ALUNPERINKIN AFRIKASTA, koska se ei ole kaukana Italiasta ja laivat on seilanneet jo MOOSEKSEN AIKAAN.

Minä olen aina lapsena antanut olla LUCIA ja minä olen kantanut tarjottimella kahvit ja kakun.
        Tuo on meidän perheen juhlapäiviä ollut aina.
        En minä kyllä enään nykyisin viitsi juhlia syntymäpäiviä vaan minä kysyn: Paljonko sinä tänä vuonna täytät?
        Kertoo ja minä sanon, että: En minä kyllä VIITSI LEIPOA KAKKUA...
        Minä olen hänen aina hänen syntymäpäivillä ollut se joka on SELVINPÄIN.
        En minä saanut mennä hänen 70vuotis päiville, koska hänen veljensä oli halunnut järjestää ne ja HÄN EI KUTSUNUT MINUA.
        Minä en sovi HEIDÄN PORUKKAAN, koska minä olen VANHEMPI PANOSTAJA JA HE OVAT AUTO MIEHIÄ JA MEILLÄHÄN TULEE RIITAA HEIDÄN KANSSA JOKA ASIASTA.
        MINÄ JOUDUN SANOMAAN, ETTÄ: MINÄ RÄJÄYTÄN KAIKKI JA SIIHEN LOPPU TEIDÄN AJOT!
        MINÄ VOIN VIELÄ SANOA, ETTÄ: Mulla on sentään D räjäytyslupien koulutus vaikka onkin näin pienet tissit, mutta nehän näkyy päälle päin.
        Ei he halua varmaan jatkaa keskustelua, koska minä sanoisin: Saatanan SUKURUTSAAJAT ja tämä on jo POLIISI ASIA ja SEKSUAALISTA AHDISTELUA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3970
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2071
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      86
      1323
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1107
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      215
      909
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe