Olisiko ihonväristä? Roinaamalla iho alkaa rusehtaa niinkuin hauista treenanneilla Salatut Elämät näyttelijöillä. Heti kun huomasin tämän, alkoi instagramista löytymään ruskettuneita somejuoksijoita. Nyt teen listan juoksun pt-roinaajista.
Mistä tunnistaa roinaavan somejuoksijan?
23
467
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Mediapersoona Aki Mannisella ruskea naama myöskin ja roinasta jäi tullissa kiinni.
- Anonyymi
Entäpä jos solariumissa tai suihkurusketuksessa?
- Anonyymi
Tai jos käynyt Espaniassa juoksulomalla?
- Anonyymi
Ei pysty enää katsomaan ruskeanaamaisia näyttelijöitä ja influenssereita niinkuin ennen.
- Anonyymi
Lisää listaan vielä Lucia-neito
- Anonyymi
Muistatteko vielä ajan kun Kari veti röökiä Salkkareissa.
- Anonyymi
Kuten Lahti 2001 podiumien veristä todettiin, 78 % oli poikkeava verenkuva. Naamasta sitä ei yleensä näe. Eivät jääneet mistään kiinni senaikaisissa testeissä.
- Anonyymi
Eipä ole enää tuon jälkeen tehty tutkimusmielessä todellisia poikkeamatestejä. Tuhoaisi koko huippu-urheilun, jos oikeasti aletaan tutkimaan.
- Anonyymi
Mitähön tuolla Dullstroomissa vedetään, kun palatessaan tytöt ja pojat muistuttaa paikallisia ?
Vastaiskos vaikka Arska ! - Anonyymi
Hormonihäiriö lisää ihon melaniini pigmenttiä.
Tarkkasilmäiset saattavat erottaa tuollaiset vastaantulijat. Ihme, ettei urheilussa käytetä tuota metodina seuloa roinareita. - Anonyymi
Joonas on ainaski kalpea
- Anonyymi
Näin liukkailla keleillä onkin parasta, että keskittyy roinaamiseen. Juostaan taas keväämmällä.
- Anonyymi
Elä kuuntele muoria. Viikon verran on tullut vettä taivaalta.
- Anonyymi
Juu. Hemoglobiini koholla ja bodattu sydänlihas. Pintaverenkierto kiihtynyt.
- Anonyymi
Eräällä tunnetulla suomalaisella maratoonarilla on tämä pigmenttihäiriö. Roinaako, kysyn vuan.
- Anonyymi
Testo laskee
- Anonyymi
Liiviin pakataan lääkepussukoita
- Anonyymi
Kyllä kokenut roinis toisen tuntee, tunnistaa, kun kävelee vastaan.
- Anonyymi
Roinaanko Eetu? Lihaksikas juoksijaksi.
Tuskimpa natuna mänty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roinaanko Eetu? Lihaksikas juoksijaksi.
Tuskimpa natuna mänty.Luonnostaan korkeat testot en sano miksi.
- Anonyymi
Eikö se naamataulusta näypi?
- Anonyymi
Jotkut käyttävät rusketusdopingia. Me halutaan olla keenereitä.
- Anonyymi
Ei saa roinata. Roinaaminen on syntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477019
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.474654Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252852- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313