Millaisiin töihin hakisitte ? tules vaivat ja suuri ylipaino.
kunto ja terveys
10
100
Vastaukset
- Anonyymi
jos vaikka hyppäisit järveen
- Anonyymi
Ylipainoa itselläkin kilotolkulla. Tehnyt silti keskiraskasta fyysistä työtä toistakymmentä vuotta. Tulesvaivoja on,lähinnä kivuliaat polvet ja toinen lonkka. Työterveys piti minua työkykyisenä, ja normaalipainoisena. Eikun kipulääkettä aamuvarhain ja kesken päivän. Käytännössä painoni on noussut yli 10 kiloa nuoruudesta. Noin 65 kg nyt, ja se yhdessä kaiken kantamisen kanssa on vaikeaa. Pyrin kuljettamaan asiat muutoin, esimerkiksi pulkalla, pyörällä. Autoa ei ole, joten työkohdevälit liikun, ja itse työssä liikun.
Ei ylipaino estä fyysistä työtä sinänsä. Mutta kipu nivelissä ei ole kivaa, ja loppuviikkoa kohti lisääntyvä yleinen särky. Työssäni on paljon toistoliikkeitä, ja kiire. Jotenkin pystynyt vielä. Tulevaa en osaa ennustaa.- AnonyymiUUSI
Ei noin isolla painolla jaksa? jos paino on tyyliin 150 kiloa '
- AnonyymiUUSI
65 kiloa? Varsinainen pulkannaru.
- AnonyymiUUSI
Ylipainoa 65 kg
- AnonyymiUUSI
paino kyllä 146 kg.
- AnonyymiUUSI
No en ole. Kaksikymppisenä painoin 52 kiloa. 65 kiloa, keskiraskaassa työssä täyttä päivää liikkeessä niin tosiaan se kyllä jo käy lenkille ja polville.
Tai on jo nivelrikko. Sekään ei lisäkiloista tykkää. Ikää 56 v. Keskiraskaita töitä tehnyt jo nuoresta.
- AnonyymiUUSI
Hautaustoimistolle.
- AnonyymiUUSI
Ei ole muiden ongelma jos päästää itsensä tuollaiseen kuntoon, laihduskuurille mars mars
- AnonyymiUUSI
Se on rajoite itselle työnhaussa esim oikein fyysiset on pois suljettu. Muiden ei ole pakko katella katse pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078883
- 936790
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656540Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345421Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664793- 553531
- 503365
- 513122
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916