Tuli mieleen

Anonyymi-ap

Onko teistä kukaan ollut aikanaan vahinkolapsi?

22

1122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todennäköisesti suurin osa planeetan ihmisistä on. - cu-

• Anonyymi

Jeesus oli vahinkolapsi ja miten hänen sitten kävikään.

• Anonyymi

Ei sellaisia ole. Yhdyntään ei pidä ryhtyä tiedostamatta riskit.

Jasu

• Höpsis. Jos kaiken osalta pitää tiedostaa riskit ennen itse asiaan ryhtymistä, ei kukaan tässä maassa ikinä esimerkiksi hengittäisi. Tai jos hengittäisikin, ei ikinä olisi kotona, vaan töissä, 24/7/365. Ja niin edelleen.

Seksiin on suositeltavaa ryhtyä kun:
        A) Panettaa
        B) Seksiä on saatavilla
        C) Kumpaankaan edellisistä ei liity huumeita tai pakottamista tms.

Toki on hyvä muistaa suojautuminen ja ehkäisy 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Höpsis. Jos kaiken osalta pitää tiedostaa riskit ennen itse asiaan ryhtymistä, ei kukaan tässä maassa ikinä esimerkiksi hengittäisi. Tai jos hengittäisikin, ei ikinä olisi kotona, vaan töissä, 24/7/365. Ja niin edelleen.

A) Panettaa
        B) Seksiä on saatavilla

Seksiä voi harrastaa niin monella tavalla ilman vauvan vaaraa. Ottaa tietoisen riskin aina kun tunkeutuu vaginaan heppeineen. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksiä voi harrastaa niin monella tavalla ilman vauvan vaaraa. Ottaa tietoisen riskin aina kun tunkeutuu vaginaan heppeineen. 🙂

Jasu

Ehkäisykin voi pettää. Silti se on tietoinen riski. Eli valintaa ei vahinkoja. 😃

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Voi toki, mutta jos on vähänkään tolkkua päässä, osaa kyllä hoitaa asian ihan perinteisen penetraationkin kohdalla.

• randombypasser kirjoitti:

Höpsis. Jos kaiken osalta pitää tiedostaa riskit ennen itse asiaan ryhtymistä, ei kukaan tässä maassa ikinä esimerkiksi hengittäisi. Tai jos hengittäisikin, ei ikinä olisi kotona, vaan töissä, 24/7/365. Ja niin edelleen.

A) Panettaa
        B) Seksiä on saatavilla

No oliko se välttämättä 70-luvulla jossain perähikiällä sitä, että olivat tietoisia asioista?

• Vanhempain väittämän mukaan olen tietoisesti otetun riskin lapsi, riskin joka sitten vastoin todennäköisyyksiä toteutui 😂

• Anonyymi

Ei tällasia tyhmiä aloituksia.

• Anonyymi

34v. Ätmi ei osaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

34v. Ätmi ei osaa muita.

Mä en oo ätmi! Ja kyllä osaan, ätmi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo ätmi! Ja kyllä osaan, ätmi!

Oot äitisi Tyynen vahinkolapsi.

• Anonyymi

Joo ja ei. Yllätys olin kyllä, mutta en nyt varsinaisesti vahinko. Äidilläni oli oli kolme keskenmenoa mun ja siskoni välissä ja porukat olivat jo lopettaneet toisesta lapsesta haaveilun ja mutsi oli alkanut keskittyä uraansa jne.

• Varmasti ei uskalla sanoa. Eikä sellaista kehtaa kysyä. 😅 Voisin melkein olettaa kuitenkin.

• Anonyymi

En ollut, mutta mun äiti on suosinut aina poikalapsia enemmän ja tämä onkin asia, jonka vuoksi haluan kohdella omia lapsia tasapuolisesti. Tuollainen tekee nimittäin helposti katkeraksi, jos sitä ei käsittele.

• Anonyymi

Ei en ole ollut vahinkolapsi.

• Anonyymi

No kyllä pyörällä kerran vahingossa pikkupoikana kaaduin niin että kumpikin polvi aukesi. Sama tapahtui viime keväänä työmatkalla, taas polvi auki.
      Pikkusiskon kamppasin kerran uimarannalla niin että meni nokka edellä santaan. Mädän omenan heitin kerran ikkunaan, vaikka yritin talomme yli. Vahinko sekin.
      Onhan noita vaikka mitä sattunut.
      - sivusta

• Jos tuli Mieleen, ei tule kyllä vahingossakaan raskaaksi. :oD

• Anonyymi

No, itsellä on kokemusta kymmenien (ihan oikeasti, kymmenien) kortsujen hajoamisesta.
      Muutamasta on hävinnyt pää, joistain on jäänyt pelkkä rengas kalun juureen, muutamasta on mennyt kyljestä läpi ja osa on muuten vain repeytynyt.
      Pariin otteeseen repaleet ovat jääneet naisen toosaan tai kakkoseen.

Pillerit pettivät nuoruuden tyttöystävällä, abortin halusi tehdä.
      Sitten on tullut vedeltyä toistakymmentä naista paljaalla ihan tietoisesti.

Neljä lasta tiedän itselläni olevan, todennäköisyys että on muutamia enemmänkin jossain, on olemassa.
      Mutta tällaista se on.
      Mikään ei ole niin varma ehkäisykeino kuin jättää nussimatta.

Se taas olisi sen luokan masokistinen teko, että ei mulle.

• Uskon, että valtaosa meistä on saanut alkunsa puolivahingossa. Eli raskaaksi tuleminen ei ole välttämättä ollut tarkoitus ja tavoite, mutta riski on tiedostettu kun aktia on harjoitettu.

Tää nyt on vähän noloa, mutta oon lapsena kysynyt äidiltäni että olinko vahinko😆 äiti kertoi, että olin ihan suunniteltu ja toivottu lapsi.

• Anonyymi

Minä olin vahinko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe