ei enää paluuta ole, päätökseni kyllä pitää,aika varma siitä olen.
tiedoksi NorMixille
10
869
Vastaukset
Vaikka AIKA varma tietysti pientä toivoa antaakin :)) Mutta kertoilehan sitten tavalla tai toisella, jos ja kun päädyt johonkin toiseen vakionikkiin ;))
PS Hyvää kesänjatkoa tässä odotellessa, poistun itsekin jossainvaiheessa hetkeksi kesälaitumille!- kauanhan se
mun päätös piti, kun houkutuksille olen ihan liian altis. :=((((
Hyvää lomaa vaan sinulle. Minä vielä kolme viikkoa töissä. Jokin reissu täytyy tehdä, niin jos palstalta jonkin aikaa sitten pysyis pois :=)))) - norMix evk
kauanhan se kirjoitti:
mun päätös piti, kun houkutuksille olen ihan liian altis. :=((((
Hyvää lomaa vaan sinulle. Minä vielä kolme viikkoa töissä. Jokin reissu täytyy tehdä, niin jos palstalta jonkin aikaa sitten pysyis pois :=))))Päätöksesi piti melkein vuodokauden, aika hyvä saavutus naiselta :DDDD Noin parisen viikkoa tässä itselläkin on lomiin!
- Vaklari
Mitäs peliä täällä pidetään? :D
Vaklari kirjoitti:
Mitäs peliä täällä pidetään? :D
...nikki vaan harrastaa tuttua poistun/enpäs poistukaan palstalta leikkiä eräällä toisella palstalla. Tälläkertaa poistumispäätös piti lähes vuorokauden :DDD
- Vaklari
norMix kirjoitti:
...nikki vaan harrastaa tuttua poistun/enpäs poistukaan palstalta leikkiä eräällä toisella palstalla. Tälläkertaa poistumispäätös piti lähes vuorokauden :DDD
Nimeltämainitsematon on päättämätön luonne. Ostetaan hänelle ikioma hissi. Ylös alas ylös alas.:D
norMix evk kirjoitti:
Päätöksesi piti melkein vuodokauden, aika hyvä saavutus naiselta :DDDD Noin parisen viikkoa tässä itselläkin on lomiin!
Mukavaa, kun kuitenkin jäit :))
- yksitypy
Vaklari kirjoitti:
Nimeltämainitsematon on päättämätön luonne. Ostetaan hänelle ikioma hissi. Ylös alas ylös alas.:D
päätön olis kait mulle sopivampi nimi :=))))
Mutta tulin taas. Joten Heissan :=)))) - yksitypy
norMix kirjoitti:
kova sana minulle normix. Pysyä yks vuorokaus hiljaa :=))) Mutta jossain vaiheessa otan yleensä kaiken takaisin.
No..Lupaan keksiä uuden leikin seuraavaks :=)))) Tää leikki alkaa jo maistua tylsältä omastakin mielestä.
- ANA
tietäääkö kukkaa mistä vois ostaa sukellus kamoja/sukelluspaketin ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle784119Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023342Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812722Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812445- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402