tiedoksi NorMixille

sinne

ei enää paluuta ole, päätökseni kyllä pitää,aika varma siitä olen.

10

907

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka AIKA varma tietysti pientä toivoa antaakin :)) Mutta kertoilehan sitten tavalla tai toisella, jos ja kun päädyt johonkin toiseen vakionikkiin ;))

PS Hyvää kesänjatkoa tässä odotellessa, poistun itsekin jossainvaiheessa hetkeksi kesälaitumille!

• kauanhan se

mun päätös piti, kun houkutuksille olen ihan liian altis. :=((((
        Hyvää lomaa vaan sinulle. Minä vielä kolme viikkoa töissä. Jokin reissu täytyy tehdä, niin jos palstalta jonkin aikaa sitten pysyis pois :=))))

• norMix evk
        kauanhan se kirjoitti:

mun päätös piti, kun houkutuksille olen ihan liian altis. :=((((
        Hyvää lomaa vaan sinulle. Minä vielä kolme viikkoa töissä. Jokin reissu täytyy tehdä, niin jos palstalta jonkin aikaa sitten pysyis pois :=))))

Päätöksesi piti melkein vuodokauden, aika hyvä saavutus naiselta :DDDD Noin parisen viikkoa tässä itselläkin on lomiin!

• Vaklari

Mitäs peliä täällä pidetään? :D

• Vaklari kirjoitti:

Mitäs peliä täällä pidetään? :D

...nikki vaan harrastaa tuttua poistun/enpäs poistukaan palstalta leikkiä eräällä toisella palstalla. Tälläkertaa poistumispäätös piti lähes vuorokauden :DDD

• Vaklari
        norMix kirjoitti:

...nikki vaan harrastaa tuttua poistun/enpäs poistukaan palstalta leikkiä eräällä toisella palstalla. Tälläkertaa poistumispäätös piti lähes vuorokauden :DDD

Nimeltämainitsematon on päättämätön luonne. Ostetaan hänelle ikioma hissi. Ylös alas ylös alas.:D

• norMix evk kirjoitti:

Päätöksesi piti melkein vuodokauden, aika hyvä saavutus naiselta :DDDD Noin parisen viikkoa tässä itselläkin on lomiin!

Mukavaa, kun kuitenkin jäit :))

• yksitypy
        Vaklari kirjoitti:

Nimeltämainitsematon on päättämätön luonne. Ostetaan hänelle ikioma hissi. Ylös alas ylös alas.:D

päätön olis kait mulle sopivampi nimi :=))))
        Mutta tulin taas. Joten Heissan :=))))

• yksitypy
        norMix kirjoitti:

kova sana minulle normix. Pysyä yks vuorokaus hiljaa :=))) Mutta jossain vaiheessa otan yleensä kaiken takaisin.
        No..Lupaan keksiä uuden leikin seuraavaks :=)))) Tää leikki alkaa jo maistua tylsältä omastakin mielestä.

• ANA

tietäääkö kukkaa mistä vois ostaa sukellus kamoja/sukelluspaketin ???

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      603
      1535
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      847
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      662
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      43
      616
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      39
      585
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      157
      473
    Aihe