Rikosilmoitus asioissa.
Ajattelen tällä kertaa, että vedän vanhan paskan elämän sekä ihmissuhteet pakettiin ja sanon : EI IKINÄ ENÄÄN JA EN JÄÄ EDES KAIPAAMAAN HEITÄ!
Hyviä muistoja on niin vähän joita enään edes muistelen.
Elämää on edessä ja minä ehdin vielä saamaan vaikka kuinka paljon uusia hyviä muistoja.
Olen ollut jo nyt ihan uusien ihmisten kanssa tekemisissä ja en minä koe menettäneeni mitään.
Koen, että olen selviytyjä ja osaan olla itseni PARAS YSTÄVÄ ja minä osaan tehdä itsenäisiä päätöksiä.
En edes tarvitse LAKIMIESTÄ avuksi, koska EN MINÄ KOE OLEVANI EDUNVALVONNAN TARPEESSA.
Minä olen äitinä itse halunnut, että lapsi on edunvalvonnassa koska hän olisi lähtenyt joka tapauksessa opiskelemaan Rovaniemelle.
Minä kävin tuon jo yhden lapsen kanssa läpi ja se oli yhtä helvettiä, koska minä sain selville yhtä sun toista mitä nämä nuoret olivat puuhailleet.
He lopettivat, kun minä soitin ja sanoin: Minä tarvin pössistä joten hommatkaa niin minä tulen hakemaan.
Sain kuulla, että: Et sinä polta mitään pössistä!
Minä ilmoitin, että; Kyllä minä poltan ja nyt pitää saada, koska on sellainen fiilis.
Kyllä sain, mutta sain myös kuulla: Vittu et voi soittaa ja pyytää hommaamaan huumeita.
Minä sanoin : Kyllä minä voin ja minä voin ihan mitä vaan! Eli jos sinä vedät pössistä niin minä haluan kanssa.
Sain kuulla, että: Oot aivo-vammainen.
Minä sanoin: Ehkä kannattaa lopettaa kerta et mulle suostu hommaamaan.
Olen 2 saanut lopettamaan tuolla tavalla, kun minä soitin ja sanoin: Pitäs saada vähän PÖSSISTÄ.
Molemmat sanovat, että: Et vittu oo tosissas!
Kyllä olin ja kävin hakemassa.
Huumeita saa kuulemma helpommin mitä viinaa ja kaljaa.
Tuo on yksi syy miksi halusin, että lapsi on mielummin edunvalvonnassa kun yksin ilman aikuisten tukea.
Ei ole ainakaan heitteellä niin, kuin toisten lapset ovat täältä Rovaniemellä.
Ei tarvinnut edes olla hoitamassa muuttoa, kun muutti opiskelija asunnosta toiseen asuntoon jossa voi asua vaikka ei opiskele.
Oli sen ÄLYKÄS, että oli vielä ymmärtänyt hakea työpaikan vaikka hän on edunvalvonnassa.
Minä sanoin hänelle, että: Kyllä sinunkin pitää veroja alkaa maksamaan, koska minä olen työttömänä.
Sano mulle, että: Mene töihin.
Vastasin, että: Joo joo ja minähän olen kokoajan hakenut töitä.
Oli kotona käymässä, kun isä vei äitin vankilaan ja isä sanoi: En tiedä mitä on tehnyt.
Isä voi hoitaa anoppinsa kanssa asioita, koska minä äitinä sentään olen hoitanut asian niin, kuin parhaaksi näin.
Jos isä olisi hoitanut niin lapsi olis heitteellä ja minä joutuisin taas ostamaan huumeita niin lopettaa huumeiden käytön.
Siitä ei kyllä olis hyvä seurannut enään jos minä olisin joutunut ajelemaan Rovaniemelle huumeita ostamaan.
Poliisit pysäyttäneet ja kysyneet: Mistä olet tulossa.
Minä olisin vastannut, että; Kävin Rovaniemeltä ostamassa huumeita ja mulla on kiire palauttaa tämä auto, koska toisen pitää päästä töihin.
Onneksi tuonkin elämän kokemuksen voin heittää tuohon vanhaan paska pakettiin.
En minä koe, että menetän mitään tuossakaan. Ei tuossa pahemmin mitään muostettavaa ole.
Huumeet ostettu ja poltettu ainakin 10vuotta sitten.
Ei onneksi edes haittaa vaikka Joulu menee
9
227
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsi tulee kuulemma joulun jälkeen käymään joten minä sanoin hänelle, että: Saat kyllä hoitaa uuden isäs kanssa omat sotkus ja minä en teidän väleihin puutu. Minulla on omakin elämä.
Minä olen sentään kohta 15vuotta elänyt toisten elämien ehdoilla vaikka minun piti elää omaa elämää. - Anonyymi
Se on kumma juttu. Joulupukin muurilta ku sais.
- Anonyymi
Hou Hou
- Anonyymi
Onko rikosilmoitus ratkaisu kaikkeen??
- Anonyymi
On se siihen, että vakuutus maksut pienenee kun saadaan nämä petosten tekijät pois.
Hän oli itse tuo joka otti yhteyttä ja teki minusta kunnianloukkaus rikosilmoituksen.
Hänen teorialla jos minä sanoin päivää sinulle ja sinä et vastaa minä saan tehdä kunnianloukkaus rikosilmoituksen. Koska sinä ajattelet, että " Voi vitun tyhymä."
Minä saisin olla kokoajan tekemässä netistä rikosilmoituksia heidän logiikalla.
En saa edes mitään läpi, koska poliisit soittaa ja raiskaa minut sinne puhelimeen. He varmaan ilmoittaa, että " Vittu nuo törky kuvat mitä sinä netistä löydät tutustais on meidänkin RAISKAUSTA ja KALTOINKOHTELUA ja kyllä mekin ollaan ihmisiä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se siihen, että vakuutus maksut pienenee kun saadaan nämä petosten tekijät pois.
Hän oli itse tuo joka otti yhteyttä ja teki minusta kunnianloukkaus rikosilmoituksen.
Hänen teorialla jos minä sanoin päivää sinulle ja sinä et vastaa minä saan tehdä kunnianloukkaus rikosilmoituksen. Koska sinä ajattelet, että " Voi vitun tyhymä."
Minä saisin olla kokoajan tekemässä netistä rikosilmoituksia heidän logiikalla.
En saa edes mitään läpi, koska poliisit soittaa ja raiskaa minut sinne puhelimeen. He varmaan ilmoittaa, että " Vittu nuo törky kuvat mitä sinä netistä löydät tutustais on meidänkin RAISKAUSTA ja KALTOINKOHTELUA ja kyllä mekin ollaan ihmisiä."Huvikseni selasin facebookkia Googlen kautta ja huomasin, että täällähän voi näköjään katsoa kuvia vaikka ei ole edes käyttäjä.
Minunkin ENTISET tutut ovat oikein OSOITTEENSA laittaneet facebook kuviinsa joita ovat julkaisseet.
Pitääkö vakuutuksen korvata jos julkaiset osoitteen facebookissa ja sen jälkeen kuvan jossa olet " LOMPS LOMALLA" monen sadan kilometrin päässä?
Minä olen ymmärtänyt, että tuo on suora kutsu rosvoille " TERVETULOA MEILLE JA ME OLLAAN LAITETTU OVI LUKKOON, MUTTA OTA FISKARSIN YLEISAVAIN MUKAAN." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvikseni selasin facebookkia Googlen kautta ja huomasin, että täällähän voi näköjään katsoa kuvia vaikka ei ole edes käyttäjä.
Minunkin ENTISET tutut ovat oikein OSOITTEENSA laittaneet facebook kuviinsa joita ovat julkaisseet.
Pitääkö vakuutuksen korvata jos julkaiset osoitteen facebookissa ja sen jälkeen kuvan jossa olet " LOMPS LOMALLA" monen sadan kilometrin päässä?
Minä olen ymmärtänyt, että tuo on suora kutsu rosvoille " TERVETULOA MEILLE JA ME OLLAAN LAITETTU OVI LUKKOON, MUTTA OTA FISKARSIN YLEISAVAIN MUKAAN."En vielä edes kysynyt velipojalta, että haluaako hänen kaverinsa myös KUNNIANLOUKKAUS rikosilmoituksen minulta JOULULAHJAKSI?
Jos he haluavat niin kyllä MINÄ HEILLE NUO ANNAN NIIN SAADAAN EDES YKSI ASIA HELVETTI MENEMÄÄN OIKEIN!
Miehet ei pahemmin KUNNIOISTA VÄLITÄ ja ei ainakaan velipoika ja hänen kaverinsa.
Ajattelin vetää siskoni tuohon samaan nippuun.
Velipojan kanssa pärjään perinnönjaossa, koska ei minun lapset saa häntä syrjiä.
Siskolle ja hänen pojalleen ihan sama.
Kunnianloukkauksesta on hyötyä perheen kesken, kun perintöjä jaetaan.
Se pitää olla perheen jäsen joka on LOUKANNUT KUNNIAA eikä joku kyläläinen, koska EI HÄN MINUA VOI PERIÄ.
Minä olen kyllä just se paska joka voin myös ilmoittaa, että: ANTEEKSI, MUTTA EI JÄÄNYT PERINTÖJÄ. MINÄ EN OLLUT IKINÄ KÄYNYT HUORISSA JA KERRAN RAHAAKIN OLI JA KOMIAN MIES HUORAN LÖYSIN NIIN MINÄ OTIN VANHUUDESTA KAIKEN IRTI.
Minun tyttö on uhannut laittaa minut ATTENDOON, kun olen vanha.
Oon yrittänyt sanoa hänelle, että: En kyllä sinne mene helvetti MUMMOJEN ja kattavaksi. Minä vaadin SINKUILLE JA ERONNEILLE oman HOIVAKODIN jossa ei ole ainakaan exää vaimonsa kanssa eikä tarvi miettiä, että voiko muistella vanhoja vapaasti vai pitääkö varoa mitä sanoo. - Anonyymi
Tässä nyt, kun yön olen miettinyt asiaa.
Kysehän on KUNNIANLOUKKAUKSEEN liittyvästä laskusta niin minä voisin ilmoittaa heille, että voisivat alkaa vaatimaan poron omistajilta, että he ottavat vastuuvakuutukset POROILLE.
Minähän osaan perusteella tuon ja syyttäkööt hän itseään joka alkoi syyttelemään minua ja minä TEEN TAAS TÖITÄ ILMAISEKSI TYÖTTÖMÄNÄ!
Kyllä minullekin pitää jo alkaa maksamaan, koska myös POSTI liittyy tähän minun asiaan.
Posti ei ota mistään vastuuta.
Vakuutus yhtiön kanssa voin painaa heidän päälle, kun saan heiltä KUNNIANI takaisin sekä korvaukset.
Minähän olen sentään AIKA TARKKA vaikka onkin ADHD, mutta KUNNIANSA LOUKANNEET ITSE OPETTIVAT.
MINÄ KYLLÄ MUISTAN MAINITA, että TURHA MINUA SYYTTÄÄ KOSKA HE SITÄ KUNNIAA ALKOIVAT VAATIMAAN!
Kyllä vakuutus yhtiö osaa myös riidellä asioista.
Täällähän on paljon puutteita ja vakuutus yhtiötä varmasti kiinnostaa..
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k46732Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702