Jälleen yksinäinen joulu.
Yksinäinen joulu
22
1640
Vastaukset
- Anonyymi
yksinäisyydestä voi päästä eroon kun rohkeaa muuttaa kittilästä pois isompiin kaupunkeihin. Elämä voi parantua huomattavasti kun pääsee eroon kittilän juoruilevista ja kyttäreistä.
- Anonyymi
Itse löysin hellun netistä. Sitä ennen oli minullakin joulut yksinäisiä. Jos sinäkin kokeilisit. En suosittele tinderiä. Mutta deitti, e-kontakti tai vaikka tämä suomi24. Ja facebookissakin on joku dating, jota mulle mainostettiin, vaikka profiilissa näkyy, että oon varattu🙄
- Anonyymi
Miltä juhannus on vaikuttanut tähän mennessä?😊
- Anonyymi
Ei hyvältä 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvältä 🥺
No voi harmi😔 Täältä on kyllä vaikea löytää kavereita. Itsekin paljon yksin olen. Kotona on kivaa, mutta kun sen ulkopuolella ei ole mitään odotettavissa. Paitsi työpaikka.
- Anonyymi
Olet oikeassa ei muuta kun rohkeutta lähtöön moni muukin on tekemässä lähtöä tästä surkuhupaisesta kylästä.
- Anonyymi
Yksin minäkin. Vähän helpottaa, kun joku toinenkin on. Monesti tuntuu, että oma vikani.
- Anonyymi
Ei näytä hyvältä tulevakaan joulu.
- Anonyymi
Samoin. Ahdistaa ja pelottaa etukäteen.
Jo 8 vuotta yksinäisyyttä.
Vinkkejä mitä tehdä?
Nainen - Anonyymi
Eikö sitä seuraa löyvy, jos menisit Levin yöelämää kattomhan. Totta siellä sen verran on vielä miehisiä miehiä että ymmärtävät hyvän päälle ja ottavat sinut matkhan..?
- Anonyymi
Komppaan tätä.
- Anonyymi
Minkä nimisestä Levin baarista löytyisi miehinen mies 40+ ikäiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä nimisestä Levin baarista löytyisi miehinen mies 40 ikäiselle?
No, ne "miehiset miehet" ovat liikkuvaa kalustoa. Pittää varmhan kiertää niitä kuppiloita, niin luulis löytyvän. Kun tietäis ajan ja paikan tarkemmin, niin voisinhan yrittää itsekkin mennä sinne eholle, josko löytyis kiinnostusta minua kohtaan. Tieten ehtona on, että olet vastakkaisen sukupuolen edustaja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ne "miehiset miehet" ovat liikkuvaa kalustoa. Pittää varmhan kiertää niitä kuppiloita, niin luulis löytyvän. Kun tietäis ajan ja paikan tarkemmin, niin voisinhan yrittää itsekkin mennä sinne eholle, josko löytyis kiinnostusta minua kohtaan. Tieten ehtona on, että olet vastakkaisen sukupuolen edustaja..
Tuo toi hymyn huulille. Kiitos vastauksesta, vaikka baarin nimeä ei tullut esille.
T. Vastakkaisen sukupuolen edustaja
- Anonyymi
Yritän kovasti keksiä tekemistä ettei tuntuisi niin yksinäiseltä. Vois vaikka leipoa. Ei sattunut joululle työpäiväkään. Olisikohan mitään katsottavaa telkkarissakaan.
- Anonyymi
leivo sannan jauhoilaa saat kavereit ko meet leville niissä jauhoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leivo sannan jauhoilaa saat kavereit ko meet leville niissä jauhoissa
No nyt en ymmärtänyt . En ole Levillekään lähdössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt en ymmärtänyt . En ole Levillekään lähdössä?
Ahaa. Nyt tajusin. En ole tuo, joka oli menossa Leville, vaan eri ihminen. Anteeksi. Tuo Leville meno ei ole varmaan hullumpi idea kuitenkaan. Toivotan onnea etsintään😊
- Anonyymi00025UUSI
Ahdistus lisääntyy joulun lähestyessä. Ei ole lapsia, ei ole ketään. Kukaan ei muista, ketään ei ole.
Se on toki ihan arkea joka päivä, mutta jouluisin se jotenkin erityisesti ahdistaa 🥺- Anonyymi00026UUSI
Sama täällä 🙋♂️😩
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182661Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811462- 481189
- 781107
- 45976
- 59973
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171941