Jälleen yksinäinen joulu.
Yksinäinen joulu
8
1086
Vastaukset
- Anonyymi
yksinäisyydestä voi päästä eroon kun rohkeaa muuttaa kittilästä pois isompiin kaupunkeihin. Elämä voi parantua huomattavasti kun pääsee eroon kittilän juoruilevista ja kyttäreistä.
- Anonyymi
Itse löysin hellun netistä. Sitä ennen oli minullakin joulut yksinäisiä. Jos sinäkin kokeilisit. En suosittele tinderiä. Mutta deitti, e-kontakti tai vaikka tämä suomi24. Ja facebookissakin on joku dating, jota mulle mainostettiin, vaikka profiilissa näkyy, että oon varattu🙄
- Anonyymi
Miltä juhannus on vaikuttanut tähän mennessä?😊
- Anonyymi
Ei hyvältä 🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvältä 🥺
No voi harmi😔 Täältä on kyllä vaikea löytää kavereita. Itsekin paljon yksin olen. Kotona on kivaa, mutta kun sen ulkopuolella ei ole mitään odotettavissa. Paitsi työpaikka.
- Anonyymi
Olet oikeassa ei muuta kun rohkeutta lähtöön moni muukin on tekemässä lähtöä tästä surkuhupaisesta kylästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565