Yksinäinen joulu

Anonyymi-ap

Jälleen yksinäinen joulu.

31

2102

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

yksinäisyydestä voi päästä eroon kun rohkeaa muuttaa kittilästä pois isompiin kaupunkeihin. Elämä voi parantua huomattavasti kun pääsee eroon kittilän juoruilevista ja kyttäreistä.

• Anonyymi

Itse löysin hellun netistä. Sitä ennen oli minullakin joulut yksinäisiä. Jos sinäkin kokeilisit. En suosittele tinderiä. Mutta deitti, e-kontakti tai vaikka tämä suomi24. Ja facebookissakin on joku dating, jota mulle mainostettiin, vaikka profiilissa näkyy, että oon varattu🙄

• Anonyymi

Miltä juhannus on vaikuttanut tähän mennessä?😊

• Anonyymi

Ei hyvältä 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvältä 🥺

No voi harmi😔 Täältä on kyllä vaikea löytää kavereita. Itsekin paljon yksin olen. Kotona on kivaa, mutta kun sen ulkopuolella ei ole mitään odotettavissa. Paitsi työpaikka.

• Anonyymi

Olet oikeassa ei muuta kun rohkeutta lähtöön moni muukin on tekemässä lähtöä tästä surkuhupaisesta kylästä.

• Anonyymi

Yksin minäkin. Vähän helpottaa, kun joku toinenkin on. Monesti tuntuu, että oma vikani.

• Anonyymi

Ei näytä hyvältä tulevakaan joulu.

• Anonyymi

Samoin. Ahdistaa ja pelottaa etukäteen.
      Jo 8 vuotta yksinäisyyttä.
      Vinkkejä mitä tehdä?
      Nainen

• Anonyymi

Eikö sitä seuraa löyvy, jos menisit Levin yöelämää kattomhan. Totta siellä sen verran on vielä miehisiä miehiä että ymmärtävät hyvän päälle ja ottavat sinut matkhan..?

• Anonyymi

Komppaan tätä.

• Anonyymi

Minkä nimisestä Levin baarista löytyisi miehinen mies 40+ ikäiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä nimisestä Levin baarista löytyisi miehinen mies 40 ikäiselle?

No, ne "miehiset miehet" ovat liikkuvaa kalustoa. Pittää varmhan kiertää niitä kuppiloita, niin luulis löytyvän. Kun tietäis ajan ja paikan tarkemmin, niin voisinhan yrittää itsekkin mennä sinne eholle, josko löytyis kiinnostusta minua kohtaan. Tieten ehtona on, että olet vastakkaisen sukupuolen edustaja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ne "miehiset miehet" ovat liikkuvaa kalustoa. Pittää varmhan kiertää niitä kuppiloita, niin luulis löytyvän. Kun tietäis ajan ja paikan tarkemmin, niin voisinhan yrittää itsekkin mennä sinne eholle, josko löytyis kiinnostusta minua kohtaan. Tieten ehtona on, että olet vastakkaisen sukupuolen edustaja..

Tuo toi hymyn huulille. Kiitos vastauksesta, vaikka baarin nimeä ei tullut esille.
        T. Vastakkaisen sukupuolen edustaja

• Anonyymi

Yritän kovasti keksiä tekemistä ettei tuntuisi niin yksinäiseltä. Vois vaikka leipoa. Ei sattunut joululle työpäiväkään. Olisikohan mitään katsottavaa telkkarissakaan.

• Anonyymi

leivo sannan jauhoilaa saat kavereit ko meet leville niissä jauhoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

leivo sannan jauhoilaa saat kavereit ko meet leville niissä jauhoissa

No nyt en ymmärtänyt . En ole Levillekään lähdössä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt en ymmärtänyt . En ole Levillekään lähdössä?

Ahaa. Nyt tajusin. En ole tuo, joka oli menossa Leville, vaan eri ihminen. Anteeksi. Tuo Leville meno ei ole varmaan hullumpi idea kuitenkaan. Toivotan onnea etsintään😊

• Anonyymi00025

Ahdistus lisääntyy joulun lähestyessä. Ei ole lapsia, ei ole ketään. Kukaan ei muista, ketään ei ole.

Se on toki ihan arkea joka päivä, mutta jouluisin se jotenkin erityisesti ahdistaa 🥺

• Anonyymi00026

Sama täällä 🙋‍♂️😩

• Anonyymi00027

Ahdistaa menisi joulu jo ohi.

• Anonyymi00029

Meni jo! Se Joulu.

• Anonyymi00028

🥺😥😪😫

• Anonyymi00030

Ei se joulu hullummin mennyt. Yksin olin, mutta televisiosta tuli paljon ohjelmaa, ja huoltsikalla kävin kahvilla. Illalla saunoin. Olisihan se miehenpuoli ollut mukava vieressä, mutta ehkäpä joskus. Olen tässä yhtä katsellut, mutta taitaa olla vähän erin tyyppisistä kiinnostunut entisten perusteella. Kyllä tämä tästä. Tsemppiä muillekin yksinäisille.

• Anonyymi00031

Mie vonkasin Levin baareissa naisenpuolta mukhan, mutta eipä näkynyt minusta kiinnostunheja. Liekkö mulla niin vahva tuo kittilän murre, että hoksaavat siitä että taijan olla täältä lähtösin...?

• Anonyymi00032

Yrittäkääs neitoset ymmärtää jos on jostain "henkilöstä! kiinnostunut niin tehkää itse se eka liike eikä oleteta että !se ! toinen tekis. siit se lähtee. Hyvää uutta vuotta 2026

• Anonyymi00033

No en todellakaan oleta, että on kiinnostunut tai tekee aloitetta. Odottelen että omat tunteet menevät ohi. En jaksa tulla torjutuksi, kun kuitenkin joutuu näkemään usein.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No en todellakaan oleta, että on kiinnostunut tai tekee aloitetta. Odottelen että omat tunteet menevät ohi. En jaksa tulla torjutuksi, kun kuitenkin joutuu näkemään usein.

On sanonta, "pessimisti ei pety' ! Joskus tulee tunne, että se pitää usein paikkansa! No itte kukanenki "taaplaa tyylillään"!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

On sanonta, "pessimisti ei pety' ! Joskus tulee tunne, että se pitää usein paikkansa! No itte kukanenki "taaplaa tyylillään"!

Jos olen siinä vuosia ollut, niin on se selvä ettei hänen puolelta sitä kiinnostusta minua kohtaan ole.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2459
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      72
      2291
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      200
      1286
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      112
      1112
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1088
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      223
      944
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      909
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      837
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      779
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      52
      766
    Aihe