Tuosta:
https://www.is.fi/urheilu/art-2000010914909.html
Olihan siinä pelivälinettä... Päättelemällä pääsee pitkälle, arvaamalla sain vain lämmintä kättä 😂
Pelit ja vehkeet hyvin hallussa!
Vastasit oikein 7/10 kysymykseen
Jouluvisa kakkonen - Tunnista pelivehkeet
34
341
Vastaukset
- Anonyymi
Peli ja vehkeet hyvin hallussa, sain 6/10.
8 oikein
- Anonyymi
Ihan oikein 5 tunnistin. Taisi olla tuossakin joku arvaus.
- Anonyymi
4 ilman suurempia päättelyjä.
8/10 ihan intuitiolla mentiin.
Loistava tulos!
Sulla ehkä toimii, mun intuitioni mielestä kaikki käyrälapaiset mailat on jääpallomailoja ja se siitä 😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Sulla ehkä toimii, mun intuitioni mielestä kaikki käyrälapaiset mailat on jääpallomailoja ja se siitä 😂Hahaa 😄
Vaikka muuten urheilupitoiset kysymykset heittävät minut mukavuusalueen ulkopuolelle, ovat nämä välineet osaksi tuttuja. Osan kysymyksistä arvasin oikein.
Tämä meni yllättävän hyvin.
"Pelit ja vehkeet hyvin hallussa!
Vastasit oikein 9 kysymykseen"- Anonyymi
Taidat laittaa Lapinlisää tuloksiisi 🫢
Loistava tulos!
Tämä tuloshan tarkoittaa sitä, että olet kirjaimellisesti välineurheilija 😂Anonyymi kirjoitti:
Taidat laittaa Lapinlisää tuloksiisi 🫢
Tuo tulos on copy+pastattu sieltä sivun tuloksesta. Ei niihin voi lisätä omiaan.
tosi.typy kirjoitti:
Tuo tulos on copy pastattu sieltä sivun tuloksesta. Ei niihin voi lisätä omiaan.
Voipas! Ensin c+p ja sitten kirjoitat perään että Lapinlisä huomioitu tuloksessa 😂
randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Tämä tuloshan tarkoittaa sitä, että olet kirjaimellisesti välineurheilija 😂Olen oppinut tunnistamaan välineitä lasten harrastusten kautta ja muutenkin. Itse joskus pelasin tennistä ja squashia mutta mielenkiinto lopahti. Lapset ja mies ovat harrastaneet sen verran paljon, että heidän välineisiin on mennyt pieni omaisuus.
Voipas! Ensin c p ja sitten kirjoitat perään että Lapinlisä huomioitu tuloksessa 😂
Arvaa vaan, viitsinkö vaivautua kikkailemaan jotain tuollaista? Helpommalla pääsee, kun kopioi alkuperäisen tekstin ja laittaa sen sellaisenaan palstalle.
Joissain asioissa olen hieman peruslaiska. 😂tosi.typy kirjoitti:
Olen oppinut tunnistamaan välineitä lasten harrastusten kautta ja muutenkin. Itse joskus pelasin tennistä ja squashia mutta mielenkiinto lopahti. Lapset ja mies ovat harrastaneet sen verran paljon, että heidän välineisiin on mennyt pieni omaisuus.
Eli ehta välinemarketurheilija 😂
Mä en ole ikinä jaksanut oppia tunnistamaan niitä eri lajien kippulapaisia mailoja. On säbämaila, lätkämaila ja jääpallomaila. Kaikki muut vastaavan näköiset luokitellaan johonkin em. kolmesta kategoriasta ominaisuuksistaan riippuen 😁tosi.typy kirjoitti:
Arvaa vaan, viitsinkö vaivautua kikkailemaan jotain tuollaista? Helpommalla pääsee, kun kopioi alkuperäisen tekstin ja laittaa sen sellaisenaan palstalle.
Joissain asioissa olen hieman peruslaiska. 😂Jep, se on helpointa ja siksi itsekin teen niin, mitä nyt joskus vähän väritän sitä kommenttia 😂
Eli ehta välinemarketurheilija 😂
Mä en ole ikinä jaksanut oppia tunnistamaan niitä eri lajien kippulapaisia mailoja. On säbämaila, lätkämaila ja jääpallomaila. Kaikki muut vastaavan näköiset luokitellaan johonkin em. kolmesta kategoriasta ominaisuuksistaan riippuen 😁En varmasti tunnistaisi niitä, ellen olisi jossain vaiheessa joutunut osan niistä hankkimaan, tai ainakin katsomaan pelejä lainamailoilla.
tosi.typy kirjoitti:
En varmasti tunnistaisi niitä, ellen olisi jossain vaiheessa joutunut osan niistä hankkimaan, tai ainakin katsomaan pelejä lainamailoilla.
Sittenhän sulla onkin aikamoinen mailakokoelma 😂
Sittenhän sulla onkin aikamoinen mailakokoelma 😂
Oli jossain vaiheesa. Onneksi käytetyt ja hyväkuntoiset menevät hyvin kaupaksi. En halunnut jättää niitä nurkkiin kuleksimaan. Inhoan kaaosta ja sekasortoa. Turhat romut lähtee kierrätykseen, tai myyntiin. 😊
tosi.typy kirjoitti:
Oli jossain vaiheesa. Onneksi käytetyt ja hyväkuntoiset menevät hyvin kaupaksi. En halunnut jättää niitä nurkkiin kuleksimaan. Inhoan kaaosta ja sekasortoa. Turhat romut lähtee kierrätykseen, tai myyntiin. 😊
Oishan niistä saanut mielenkiintoisen ja käytännöllisen "tapetin" 🤔😁
- Anonyymi
No. Kohtalaisesti 7/10.
Maahockey on jäänyt niiiin vähälle = 0, kuten muutama muu.
Miksi muuten pitäisi pelata 'melkein tennistä', kun se oikeakin on kivaa?
Vilma 9/10. Ihan helppo, vaikka en urheilusta mitään tiedäkään. Näin tälläkertaa. Ja sen yhden mokasin kun olin liian hätäinen. En miettinyt asiaa ollenkaan. Nyt jälkeenpäin vastaukseni tuntuu jopa typerältä.
- Anonyymi
Jos mokaa, pitää ripotella tuhkaa päälleen.
Anonyymi kirjoitti:
Jos mokaa, pitää ripotella tuhkaa päälleen.
Juu.. ensin täytyy myöntää mokannensa.
Loistava tulos!
Sattuuhan sitä. Yleensä näissä visoissa se hätäily nimenomaan kostautuu, mitä on tullut havaittua omasta toiminnasta ja "asiakaspalautteesta" 😂- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. ensin täytyy myöntää mokannensa.
Myönnän, mokasit!
Anonyymi kirjoitti:
Myönnän, mokasit!
Niin. Minä tosiaan mokasin. Onneksi mokani on kovin pieni, niin ehkä annan sen joskus vielä itselleni anteeksi. Ehkä.
- Anonyymi
9/10. Maahockey-kepukka oli oudon näköinen.
M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964