Siis alkuun. Epäilen, että niska on jumittunut. Päätä särkenyt lähes joka päivä jossain kohtaa 7 viikon ajan. Särky ei ole kova eikä häiritsevä. Lievä juiliva jomotus oikealla päälaella. Myös niskat ja hartiat naksuu ja tuntuu olevan jumissa. Olen melko varmasti saanut jonkun paikan jumiin. Onko tämä normaalia alussa ja ohi menevää vai ongelma joka on syytä hoitaa heti? Hoitajalla kävin ja hänkin pienen tutkimisen jälkeen epäili niskoja. Itse aloin pelätä jopa aivokasvainta, koska särky on usein herätessä jo ja jatkuu lievänä päivään. Aivan, kuin olisi alkamassa migreeni, mutta särky ei kuitenkaan ylly niin kovaksi, että lääkettä ottaisi. Lähinnä mieltä kaivaa mistä johtuu
Aloitin innokkaasti salilla käymisen kaksi kertaa viikossa. Nyt pääkipeä päivittäin. Normaalia?
Anonyymi-ap
2
200
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä myös takaraivossa on kipua. Hetkellinen jumppaus auttaa vähän, mutta ei saa päänsärkyä loppumaan kunnolla.
Aloittaja- Anonyymi
Kokeelliset injektiot ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152045
- 621974