Minäpäs laitan tälläisen jouluväännön tänne, niin ei tarvitse kuumassa js kiihkeässä sukulaisia täynnä olevassa joulunviettopsikassa alkaa vääntämään likööripäissään Heini-tätin tai Eno-Ilmarin kanssa riitaa. 😄
https://www.is.fi/nhl/art-2000010925566.html
Kyseessä kultapoju Laine ja hänen kommenttinsa entisen joukkueen ilmapiiristä. Ja siitä tulleesta kohusta. Mitä mieltä?
Täällä voi vääntää, ei tartte alkaa kinaamaan Kerttu-serkun kanssa, oliko Isoisomummin pöytäliinan arvostelu aiheellista. 😄
Vääntöä jouluun...
9
166
Vastaukset
- Anonyymi
Laine ei ole oppinut oikeita tapoja, jossa siltoja ei tule polttaa mihinkään suuntaan. Siitä ei ole itselle mitään hyötyä.
Olisi vain ollut hiljaa ja hiipinyt taas viiksien kaarelle ampumaan ylivoimalla yhden häkin. Sen olisivat kaikki taas muistaneet, eivät analysoisi sitä että kaverin plus miinustilasto olisi pakkasella -7 tai -8 yhdeksän pelin jälkeen, joka on muuten aivan karmea luku?
Onhan Montreal voittanut Laineen tullessa joukkueeseen, enemmän siis hyvää mitä huonoa Line on vielä tuottanut. Itse vain katson häntä epäkypsänä, joka ei voi hallita omia ajatuksiaan suhteessa NHL ympäristöön ja siitä kertyy hänelle myös jatkossa henkisiä lähes ylitsepääsemättömiä ongelmia.
Hyvin on aloittanut, vaikka ne tärkeimmät tilastot ovat paljon pakkasella.
A VMinusta olisi voinut jättää sanomattakin, kuten yleensä on tapana, mutta tuskin näkee mitään siltaa takanaan.
Bbj;sin reagoimisesta näkee kaikkiaan, että meni niin joukkueen pelaajien, kun johdon ihon alle Laineen ulostulo. Joku Barkov ja Florida ei olisi toiminut noin.... olisi valitellut, että entiselle pelaajalle jäi sellainen fiilis, kun Laineelle jäi.
Toisaalta Laineen kommentti on mahdollisuus Bbj;sin käydä läpi asioita joukkueen ja organisation kesken, onko Laineen ulostulossa totuutta? Itse sanoisin reaktioista, että on.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minusta olisi voinut jättää sanomattakin, kuten yleensä on tapana, mutta tuskin näkee mitään siltaa takanaan.
Bbj;sin reagoimisesta näkee kaikkiaan, että meni niin joukkueen pelaajien, kun johdon ihon alle Laineen ulostulo. Joku Barkov ja Florida ei olisi toiminut noin.... olisi valitellut, että entiselle pelaajalle jäi sellainen fiilis, kun Laineelle jäi.
Toisaalta Laineen kommentti on mahdollisuus Bbj;sin käydä läpi asioita joukkueen ja organisation kesken, onko Laineen ulostulossa totuutta? Itse sanoisin reaktioista, että on.Laineen ongelma on se että joukkueen tärkeimmät pelaajat pitivät häntä soputumattomana mulkkuna. Uskon ja luulen ettei sellaisessa tilanteessa auta katsoa kuin peiliin? Katsoa kerran ja todeta, olen mulkku ja yritän parantaa tapojani.
Sama pätee jokaisen ihmisen työelämään, jos tuota ei tee on vain henkilö jota muut sietävät tulosten valossa, mutta tähti ei koskaan syttyisi.
Laineella on nyt etsikkoaika NHL: n valokeilassa, kun tulee se huonompi hetki(vaikka nyt koko joukkue haluaa auttaa häntä menestymään), voi hänen oma käytöksensä tehdä sen ettei yksikään valmentaja häntä peluuta yhteishengen alentuman vuoksi.
Noin kävi aikaisemmin, toivottavasti hän olisi jotain siitä oppinut.
A V Anonyymi kirjoitti:
Laineen ongelma on se että joukkueen tärkeimmät pelaajat pitivät häntä soputumattomana mulkkuna. Uskon ja luulen ettei sellaisessa tilanteessa auta katsoa kuin peiliin? Katsoa kerran ja todeta, olen mulkku ja yritän parantaa tapojani.
Sama pätee jokaisen ihmisen työelämään, jos tuota ei tee on vain henkilö jota muut sietävät tulosten valossa, mutta tähti ei koskaan syttyisi.
Laineella on nyt etsikkoaika NHL: n valokeilassa, kun tulee se huonompi hetki(vaikka nyt koko joukkue haluaa auttaa häntä menestymään), voi hänen oma käytöksensä tehdä sen ettei yksikään valmentaja häntä peluuta yhteishengen alentuman vuoksi.
Noin kävi aikaisemmin, toivottavasti hän olisi jotain siitä oppinut.
A VLaine on pelsnnut 2 joukkueessa, Winnibegissä ja Bbj;ssä ennen Montrealiin menoa. Ja kumpikin joukkue ainakin kärsi siitä, ettei sinne haluta pelaamaan. Winnibeg juuri putsasi joitain pelaajia ja kappas, kun joukkue taitaa olla koko Nhl:llän keulilla nyt.
Bbj ei liikoja ole muuttanut, kuin vain Keklun potkivat ja valkun. Silti ei ihmeellistä parannusta ole tapahtunut...
Montrealin joukkue taas on saanut Laineen ainakin pätkimään muutamassa pelissä palkintopallisijoille ylivoimamaalien määrässä. Viisikkopelaaminen teetättää valkullle vielä hommia, miten Laineesta saa siinä psrjaan edun esiin, mutta hyvälle näyttää.
Kulttuuri on paljon avoimempi ja selkeästi kannustava. Laine saa näyttää onko hän kiukuttelija vai pelimies. 🙂
Hyvää joulua Disse! Mitäpä tuohon Laineen tapaukseen voisi kommentoida? Itse en nykyään paljon jääkiekko seuraa. Toista se oli Teemu Selänteen aikana, kun hän oli parhaimpia maalintekijöitä NHL:ssä. Täytyy tunnustaa, että joskus tulee seurattua Coloradon Rantasta, mutta siihen se melkein jää.
Itse surailen lähinnä vain änäriä, mutta lähinnä highlightit katselen ja kuuntelen joukkueuutiset, dreidit jne.
Pleijarit tietty tulee tiukrmmin seurattua, varsinkin finaalit.Disseisback kirjoitti:
Itse surailen lähinnä vain änäriä, mutta lähinnä highlightit katselen ja kuuntelen joukkueuutiset, dreidit jne.
Pleijarit tietty tulee tiukrmmin seurattua, varsinkin finaalit.Etkös sinä ollut kiinnostunut vuosia sitten Kuopion Kalpan jääkiekkojoukkueesta?
Itselläni näkyy kaikki NHL:ä ottelut, mutta olen seurannut niitä vain silloin tällöin muutaman minuutin ajan. Uteliaisuutta on, mutta ei lätkä-intohimoa.
Hyviä jouluöitä, sillä itse lopettelen ennen puolta yötä!Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Etkös sinä ollut kiinnostunut vuosia sitten Kuopion Kalpan jääkiekkojoukkueesta?
Itselläni näkyy kaikki NHL:ä ottelut, mutta olen seurannut niitä vain silloin tällöin muutaman minuutin ajan. Uteliaisuutta on, mutta ei lätkä-intohimoa.
Hyviä jouluöitä, sillä itse lopettelen ennen puolta yötä!No rn mä erityisemmin... ei liiga minusta ole oikeanlaisen jääkiekon peluuta... sirllä puuttuu tsklsukset likimitäin ja kilpailu....pellailua ksusi ja sit liki kaikki pääsee pellaamaan loppupelejä. Ja Tappara voittaa. 😄
Eikun jouluöitä vaan.Disseisback kirjoitti:
No rn mä erityisemmin... ei liiga minusta ole oikeanlaisen jääkiekon peluuta... sirllä puuttuu tsklsukset likimitäin ja kilpailu....pellailua ksusi ja sit liki kaikki pääsee pellaamaan loppupelejä. Ja Tappara voittaa. 😄
Eikun jouluöitä vaan.Hyviä öitä ja hyvää joulupäivää sekä onnellista uutta vuotta! :)
https://www.youtube.com/watch?v=-erdsxHpYHk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964