yksi miesystäväni, joka on pinttynyt poikamies, joka on ollut n.20 vuotta ystäväni, muuten mukava, mutta ei huoli lahjoja, olisin ostanut hänelle maton joululahjaksi ja sanoin että saa valita minkä haluaa, niin ei huolinut, sanoi, että hänellä on matto. tiedän ettei ole mattoja, kuin yksi räsy. muutenkin minimalisti, yksi petari lattialla missä nukkuu, keittiössä yksi pöytä ja pari roskiksesta löydettyä tuolia. TV on. juo kaljaa ja polttaa tupakkaa. muuten ei osta mitään, mutta kaljaa juo melkein joka päivä, ei ole työssä. ei osta uusia vaatteitakaan. käyttää loppuun asti, vaikka reikiä on.
outo ystävä
11
384
Vastaukset
- Anonyymi
Oisit ostanut kaljaa 🍻
- Anonyymi
sillä on jonkinlainen alemmuuskompleksi, kun se ehkä tuntee itsensä liian huonoksi ja arvottomaksi ottamaan minkäänlaisia lahjoja, niin olen huomannut, että se kieltäytyy ottamasta mitään, esim huonekaluja, vaikka sais ilmaseksi. kerrankin mieheni tarjosi hänelle ylimääräistä otsalamppua, niin hän sanoi, että on hänellä tehokas otsalamppu. sanottiin, että varmaan feniks, hän sanoi, että tehokas vaeltaja merkkinen. katsoin netistä, että kyseisiä saa tokmannilta, kahdenhintaisia. 3e ja 39e. näytin kuvat ja kysyin että kummankolainen sulla on, niin sanoi että halvempi. mahtaa olla tehokas, kun 3e hinta. ei kelvannut mieheni tehokkaampi ja parempi lamppu. vaikka sitä tarvitsisi, kun ajelee pyörällä pimeässä.
- Anonyymi
kalja kyllä kelpais varmaan, mutta ei viedä, eikä tupakkaa
- Anonyymi
Ei tule syömäänkään jouluruokaa, vaikka kutsuttu on.
- Anonyymi
Tuttu tyyppi. Ei halua jäädä kiitollisuuden velkaan. Ja hän ei osta sinulle joululahjaa, edes sitä kaljaa. Kai se on hoivavietti mikä johtaa noiden masentuneiden erakoiden luo. Kokemusta on.
- Anonyymi
Olet oikeassa tuosta hoivavietistä, tai se on halua auttaa.
- Anonyymi
Hän ei halua jäädä kiitollisuudenvelkaa kenellekään ja omillaan ei raaski tai halua hommata uutta ennenkuin on pakko.
- Anonyymi
on viety hänelle ruokaakin, mutta on huomattu, että on antanut niitä muille ka
- Anonyymi
on viety hänelle ruokaakin, mutta on huomattu, että on antanut niitä kavereilleen tai on vaihtanut olueeseen. on varmaan syömättäkin pitkiä aikoja, kun juo vaan kaljaa. ei taida kannattaa antaa mitään ruokia, kun ei syö niitä itse kuitenkaan.
- Anonyymi
Mua ainakin pentuna nöyryytettiin tavalla jonka johdosta haluan olla nyt vahva. Vaikka potuttaa asiat, niin näytän.
- Anonyymi
Hän kysyi minulta halpaa ja helppoa ruokaohjetta, niin sanoin, että tee pannukakku. helppoa ja halpaa ruokaa, sekoitetaan aineet ja pannaan uuniin. kerroin reseptin, ja hän kysyi, että voiko voin tai margariinin jättää pois kun ei ole jääkaapissa, sit sanoi ettei oo muniakaan ja mitähän vielä ei ole. mä sanoin ettei voi jättää mitään pois reseptistä, ei tule samanlaista. se teki sitä kuitenkin ja sanoi ettei tullut hyvää antamallani reseptillä, mut mä sanoin ettei mitään ainesta voi jättää pois, ei tule muuten hyvää. oli jättänyt munat ja margariinin pois. ja leivinjauheen. ajattelin että tekiköhän pelkkään veteen vai maitoon. maitojauhetta voi käyttää, jos ei oo maitoa. olen antanut useita reseptejä hänelle, mutta hän jättää usein aineksia pois. ja kertoo ettei tullut hyvänmakuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950