Hei mummot mitä kuuluu sinne teille?
Hän lomalla taas tulee pohjoiseen.
Ja mummot kohta pukki saapuu teille,
se tulee Korsosta sinne täysine kasseineen.
Ladan keula kohti Kemijärveä
9
460
Vastaukset 9
- Anonyymi
Joo kannattaiskin käydä asuntoa katsomassa, kun tyhjillään olevasta asunnosta maksaa vastikkeet. Vuosi sitten tuli "tosi miehellä" lähtö kuin pikkutytöllä karkuun, vaikka vain "keskusteli". Jos hän tulee Kemijärvelle, niin antais myös sisarvainajan pojalle kaljarahaa. Juoppoja koko suku.
- Anonyymi
Negalassa juodaan viinaa ja ponua joka päivä varmaa,n kyllä ky hänen kaveritkin joi, mutta saivat ryypyn katki aina kun halusi esim. kun piti mennä töihin mutta eihän tuota juoppoa kukaan töihin enää huolis ! Toisen vaimon luona käy phyh semmosta miestä ei kukaan kunnioita alkoholi juoppoa
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Negalassa juodaan viinaa ja ponua joka päivä varmaa,n kyllä ky hänen kaveritkin joi, mutta saivat ryypyn katki aina kun halusi esim. kun piti mennä töihin mutta eihän tuota juoppoa kukaan töihin enää huolis ! Toisen vaimon luona käy phyh semmosta miestä ei kukaan kunnioita alkoholi juoppoa
Antinga taisi löytää elämänsä luksusnaisen, kun hänestä ei ole näkynyt eikä kuulunut.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Antinga taisi löytää elämänsä luksusnaisen, kun hänestä ei ole näkynyt eikä kuulunut.
Niin varmaan joo!
- Anonyymi
Kannattaa tulla. Tänään on markkinat ja lisäksi humpat ParrunPätkässä. Ihan on tanssitkin, kun haitarmusiikkia tulee tuutintäydeltä.
Huomenna laskeudumme Kristuksen kuoleman tuomaan armoon täysillä. Mukavat kelit ulkoiluun ovat, mutta hiihto on nyt nihkeämpää.
Kevään enteet rinnassa jo näin varhain!
Kirkko kutsuu pitkin viikkoa Sanan kuuloon.
Ei aina tarvitse olla bileputki päällä. Pääsiäinen on onnenomiaan oman itsensä kohtaamisen, lepäämisen ja ystävien tappamisen korkea veisu.
Tervetuloa Kemijärvelle!- Anonyymi00006
Pääsiäinen on
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pääsiäinen on
Munat ovat vielä korissa. Jos tytöt tulevat virpomaan ja varpomaan, niin saavat munaa oikein kunnolla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Munat ovat vielä korissa. Jos tytöt tulevat virpomaan ja varpomaan, niin saavat munaa oikein kunnolla.
Me emme siedä rivoutta, on alkanut uusi aika "pidä palsta siistinä" kampanja. Ennen oli yksi, jonka te kiusasitte pois, mutta nyt on kollektiivi. Meitä on miljoonia, ja me nousemme ikiaikojen kostona rivouksien puhujille!
T: Palstantark. 2. (Koll.) - Anonyymi00012
Ei kiitos! Nuorena siellä tuli aikaa vietettyä aika, enää ei Kemijärvi kiinnosta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493