Tulipa hyvä mieli yks kaks...

"Hotellialoitus" poiki hiton kauniita muistoja sieltä täältä mieleen. 🙃

Oon mä aiks onnenpekka. 🙂

Kauniita hyviä naisia, romantiikkaa, tunteita halua, uskoa...😁

Mahtuu nuutakin mut mitäs niistä. 😁
34501
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 34

Vanhimmat
Aloittaja

Voin huomenissa joskus kertoa miyä kaikkee oli...

Nyt en jaksa... fiilistelen vaan...

Joutaa aamuvuoroon sit näppistä hakata...😁

Äänestä
Aloittaja

Pitääpä tätä nostatella, ettei tartte ihan pohjilta kaivaa huomenna...😁

Äänestä

Mulla on vielä romanttiset hotellimuistot tyystin tekemättä. Sitä odotellessa :D N

Äänestä
  • Aloittaja

Hah.. no huomenna voit parilla muistelolls herutella. 😬

Äänestä

• Joopa joo. Muistoissa on hyvä elää mutta että valhettelee itsellensä mustaa välillä valkoiseksi niin se lienee irtipäästämättömyytä.🤷‍♀️

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Joopa joo. Muistoissa on hyvä elää mutta että valhettelee itsellensä mustaa välillä valkoiseksi niin se lienee irtipäästämättömyytä.🤷‍♀️

Oih ja voih kun sitä jatätä ja kuitenkaan ei enää ole mitään niistä. Siis mitä sä tahdot sanoa?🤷‍♀️

Äänestä

• Disseisback kirjoitti:

Hah.. no huomenna voit parilla muistelolls herutella. 😬

Ei oo mitään heruteltavaa :D Miksi teet täysin anonyymista kommentoijista tällaisia olettamuksia? N

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei oo mitään heruteltavaa :D Miksi teet täysin anonyymista kommentoijista tällaisia olettamuksia? N

On hyvä joskus pysäyttää muistot, miettiä yhddt unet js palata sitten niihin. 😁

Äänestä

• Disseisback kirjoitti:

Luulenpa että huijaat taitavasti itseäsi. Olet aika velho muuten. Noh,mutta ei ole ongelmani. Koitas selvitä verkoistasi🤷‍♀️

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00005 kirjoitti:

Luulenpa että huijaat taitavasti itseäsi. Olet aika velho muuten. Noh,mutta ei ole ongelmani. Koitas selvitä verkoistasi🤷‍♀️

Voi olla...

Mutta mun tarinat menee kuin tämä laulu....

https://youtu.be/x2E7kVYrD2s?si=kkwA7e3Z23plQjyD

Mä oon aiiiina kävellyt hulkuutén...hölömönä...suknpäin...😄

Äänestä

• Disseisback kirjoitti:

Jaa. No, omalla kohdallani siihen ei ole tarvetta, kiitos vain. Hyvää yötä. N

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

Jaa. No, omalla kohdallani siihen ei ole tarvetta, kiitos vain. Hyvää yötä. N

Öitä toki...☝️

Äänestä

Aloittaja

Itselläni on vain huonoja muistoja tuon tyyppisistä hotellireissuista. 😆

Äänestä
  • Samat sanat. Huuruisia ilonpitoja. Koristeltiin kinkku ja syötiin kuusi -tyyliin.

Äänestä

• Aloittaja

En tarkoittanutkaan, että ne naiset olisi ollut kerralla kaikki. :oD

Yksitellen ja vuosia välissä aikaa. :oD

Äänestä

• Disseisback kirjoitti:

En tarkoittanutkaan, että ne naiset olisi ollut kerralla kaikki. :oD

Yksitellen ja vuosia välissä aikaa. :oD

No en minäkään mitään orgioita tarkoittanut, vaan ihan kahden hengen hotellireissuja. Ovat kaikki olleet melkolailla täyttä paskaa. Tai no ainakin ne minkäänlaisessa parisuhdemielessä tehdyt.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00010 kirjoitti:

No en minäkään mitään orgioita tarkoittanut, vaan ihan kahden hengen hotellireissuja. Ovat kaikki olleet melkolailla täyttä paskaa. Tai no ainakin ne minkäänlaisessa parisuhdemielessä tehdyt.

Jaa? _Harmi...

Äänestä

• Disseisback kirjoitti:

Jaa? _Harmi...

Niin minustakin. Yksi muisto on se, että tuollaisella reissulla tajusin olevan parasta erota.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin minustakin. Yksi muisto on se, että tuollaisella reissulla tajusin olevan parasta erota.

Joo, no onko se nyt sitten huono homma sekään ollut?

Äänestä

• Disseisback kirjoitti:

Joo, no onko se nyt sitten huono homma sekään ollut?

Se reissu oli kyllä huono. Ihan vain ja ainoastaan huono.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00013 kirjoitti:

Se reissu oli kyllä huono. Ihan vain ja ainoastaan huono.

No ei kai sellaisesta hyvä mieli jääkään, mutta ehkä kuitenkin oli tarpeellinen.

Äänestä

• Disseisback kirjoitti:

No ei kai sellaisesta hyvä mieli jääkään, mutta ehkä kuitenkin oli tarpeellinen.

Ei lainkaan tarpeellinen.

1Äänestä

Tuollainen hulluus on kertakäyttökamaa. Baarista sitä löytyy🤷‍♀️

Äänestä
  • Ja sellaisia disse harrastaa. Vai niin...

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja sellaisia disse harrastaa. Vai niin...

Ei harrastele. Ihan pitempiaikuisia hommia oli, mutta usempi muisto. :o)

Äänestä

Taidat sinäkin olla kultalusikka suussa syntynyt 🤣

- Sheena

Äänestä
  • Aloittaja

Vai niin.... Mun hotskukäynnit on lopulta harvassa, mutta sitten kun pääsee, niistä otetaan ilo irti. :o)

Äänestä

Mä en ole ollu hotelissa kuin nyksäni kanssa. Kahden ennen lapsia ja lapsineen sitten kylpylässä ja hotelliyö.

Jasu

Äänestä
  • Parhaat muistot jääny Kreikasta, hotellissa oli ihan mahtava aamupala. Raikasta. Ihan eri luokan ruokaa, kun Suomessa. Parempaa oli Kreikassa.

Suomen hotelliruoka on liian valmisruokaa.

Jasu

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00017 kirjoitti:

Parhaat muistot jääny Kreikasta, hotellissa oli ihan mahtava aamupala. Raikasta. Ihan eri luokan ruokaa, kun Suomessa. Parempaa oli Kreikassa.

Jasu

No aamupalat onkin melkein parasta. Kerran Jyväskylässä oli superiot-luokan huoneessa hulppea sauna... vähän vanhahko, mutta toimiva. Se oli kiva yllätys. :o)

Äänestä

• Disseisback kirjoitti:

No aamupalat onkin melkein parasta. Kerran Jyväskylässä oli superiot-luokan huoneessa hulppea sauna... vähän vanhahko, mutta toimiva. Se oli kiva yllätys. :o)

Jos Corfulle joskus meet niin suosittelen tätä hotellia. 👍

https://corfumare.gr/

Jasu

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00018 kirjoitti:

Jos Corfulle joskus meet niin suosittelen tätä hotellia. 👍

https://corfumare.gr/

Jasu

Jaa....saattaa jäädä. :o) Mulla on korfuja kun lämmitän talvet mökkiä. :oD

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Parhaat muistot jääny Kreikasta, hotellissa oli ihan mahtava aamupala. Raikasta. Ihan eri luokan ruokaa, kun Suomessa. Parempaa oli Kreikassa.

Jasu

Minulla taas aivan eri kokemuksia. Mistään maailmasta ei saa yhtä vaihtelevaa ja herkullista aamupalaa kuin Suomen hotelleista 😋. On otettu selkeästi huomioon eri ruokavaliot. No tietysti jossain Radisson hotelleissa ulkomaillakin on aika hyvä aamiaismenu.

- Sheena

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Disseisback kirjoitti:

"Hotellialoitus" poiki hiton kauniita muistoja sieltä täältä mieleen. 🙃

Oon mä aiks onnenpekka. 🙂

Kauniita hyviä naisia, romantiikkaa, tunteita halua, uskoa...😁

Mahtuu nuutakin mut mitäs niistä. 😁

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu