Miksi lihaksikkaat aloittelevat juoksijat ovat niin hyviä juoksijoita aloittelijoina, mutta huippu juoksijat eivät kuitenkaan ole lihaksikkaita? Ovatko saaneet urheilijan sydämen roinaamalla?
Lihapullat juoksevat
6
135
Vastaukset
- Anonyymi
Huippukestävyysjuoksijoiden on oltava kevyitä luuviuluja jotta juoksu on mahdollisimman nopeaa ja taloudellista sillä jokainen ylimääräinen kilo kropassa, oli se sitten lihasta tai rasvaa, kuluttaa happea ja toimii hidastavana painolastina. Siksi lihaksikkaat ja painavat henkilöt eivät voi ikinä kehittyä koviksi kestävyysjuoksijoiksi.
- Anonyymi
Älä sekoita nyt kuitenkaan huippujuoksijoita meihin tavis juoksijoihin,,onhan se nyt kova että keski-ikäinen 90 kiloinen äijä pistelee jo noin vuoden treenillä kymppiä noin 40 minuuttiin niinkuin moni voimapuolelta hölkkään siirtynyt tekee.
- Anonyymi
Lihaksikkaat juoksijat ovat hyviä anaerobisia juoksijoita mutteivät kovin kestäviä. Lisäksi lihaksikkaana juoksu teknisesti helpompaa.
- Anonyymi
Itsekin olin nuorena lihaksikas 90kg juoksija. Voin sanoa, että hapenotto oli siinä kovilla juostessa. Puuskutin kuin höyryveturi 40min kymppiä yrittäessäni. Enää vanhuspappana ei ole lihaksia eikä juoksukuntoa. En pääse vauhtiin, jossa hapenotto joutuu koville.
- Anonyymi
Testoa mänöö.
- Anonyymi
100m mänijät bodareita. Pitkän matkan mänijät kukkakeppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015