Onneksi ne kaikki röllit ovat siirtyneet tuonne vauva.fi sivuston huoleksi.
Jos olette käyneet katsomassa, niin aivan uskomatonta "keskustelua".
Kaikki asialliset keskustelut poistetaan ja meno juuri, kuten S24 maailman menoa palstalla ainakin joskus oli.
Milloin nuo röllit tajuaa, ettei muita haukkumalla nosteta omaa suosiota tai saada valheita muutettua todeksi?
Ehkä se joihinkin helposti narussa vedettäviin matalaotsaisiin lampaisiin tehoaa?
>simiti<
Palsta jonkin verran rauhoittunut
31
342
Vastaukset
- Anonyymi
aika on rahaa, mitä sitä ehtii kukin katsoa?
Käyn joskus vauva-palstan av:lla keskustelemassa, mutta totta turiset, siellä on paljon roskaa, jonka voisi siistiä pois. Sensuuri pelittää siellä niin innokkaasti, ettei aina ehdi edes vastaamaan keskusteluihin. Jopa asialliset aloitukset poistetaan. Harmi.
Olen kaikesta huolimatta onnistunut käymään siellä mukavia ja antoisia keskusteluja. Aihepiirit poukoilevat laidasta laitaan.
Valitettavasti ne hyvät keskustelut jäävät usein provosoinnin ja trollailun jalkoihin.
Pitäisikö olla palstauskollinen ja käydä vain täällä S24:lla?
Koetaanko se täällä petturuudeksi, jos viihtyy vauva-palstalla pitempään?
Saako vauva-palstalta napata keskusteluideoita ja tehdä aloituksia tänne?
Onko vauva-palsta uhka, vai mahdollisuus?
😂- Anonyymi
Mihinkähän pitkä vastaukseni katosi? Ei näytä olevan ainakaan mitään poistettu. 😳
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Mihinkähän pitkä vastaukseni katosi? Ei näytä olevan ainakaan mitään poistettu. 😳
>simiti<Laitoitko minulle pitkän vastauksen? Eipä ole näkynyt. Ehkä se meni jollekin toiselle?
Olisi hyvä, jos sinulla olisi rekattu nikki, voisit käydä profiilistasi katsomassa kirjoittamasi vastaukset. Valitettavasti nyt kävi näin- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Laitoitko minulle pitkän vastauksen? Eipä ole näkynyt. Ehkä se meni jollekin toiselle?
Olisi hyvä, jos sinulla olisi rekattu nikki, voisit käydä profiilistasi katsomassa kirjoittamasi vastaukset. Valitettavasti nyt kävi näinSinulle vastasin ja kyllä se lähti. On minulla ollut rekisteröity nikki ihan omalla kuupallanikin.
Ei vain huvita enää yhtään, kun joka ikisessä paikassa pitää olla käyttäjätunnus ja salasana.
Kohta pitää varmana postiluukkuun/laatikkoon laittaa pin koodi, että saa postinsa. Isoveli valvoo.
Toinen syy oli, ettei S24 voi retostella mainostajille rekisteröityneiden käyttäjien määrällä. Toki tuo Vivaldi selain blokkaa mainokset ja seurannan automaattisesti.
Sinulle vastasin ja kyllä se lähti. On minulla ollut rekisteröity nikki ihan omalla kuupallanikin.
Ei vain huvita enää yhtään, kun joka ikisessä paikassa pitää olla käyttäjätunnus ja salasana.
Kohta pitää varmana postiluukkuun/laatikkoon laittaa pin koodi, että saa postinsa. Isoveli valvoo.
Toinen syy oli, ettei S24 voi retostella mainostajille rekisteröityneiden käyttäjien määrällä. Toki tuo Vivaldi selain blokkaa mainokset ja seurannan automaattisesti.
>simiti<Harmi, sinun viestisi ei tullut perille.
Olisiko sinulla mahdollisuutta kirjoittaa ja laittaa se tulemaan uudestaan? Eihän se koskaan ole alkuperäisen veroinen, mutta ainakin saisit laitettua asiasija ajatuksesi tekstin muotoon.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Harmi, sinun viestisi ei tullut perille.
Olisiko sinulla mahdollisuutta kirjoittaa ja laittaa se tulemaan uudestaan? Eihän se koskaan ole alkuperäisen veroinen, mutta ainakin saisit laitettua asiasija ajatuksesi tekstin muotoon.Ei mun muisti toimi kultakalaa pidempään. Jotain sellaista se oli, että ei siitä kukaan välitä, vaikka kävisi kuussa kirjoittelemassa Mars-planeetan galaktiselle polyamoria sivustolle.
Ei mun muisti toimi kultakalaa pidempään. Jotain sellaista se oli, että ei siitä kukaan välitä, vaikka kävisi kuussa kirjoittelemassa Mars-planeetan galaktiselle polyamoria sivustolle.
>simiti<Ok. Tiedän kokemuksesta, kuinka vaikeaa on yrittää kirjoittaa menetettyä viestiä uudestaan. Ei siitä koskaan tule yhtä hyvää, kuin alkuperäisestä.
Kurjaa, että kävi näin.- Anonyymi
Niitä ei poisteta, vaan ne poistuu.
Vauvalla on maailman laiskin moderointi. Lista niistä sanoista minkä perusteella viesti sensuroidaan automaattisesti on todella pitkä ja päälle sitten tämä, että kuka tahansa vajukki voi tiputtaa viestit ihan itse, häröttämällä tarpeeksi monta kertaa. Anonyymi kirjoitti:
Niitä ei poisteta, vaan ne poistuu.
Vauvalla on maailman laiskin moderointi. Lista niistä sanoista minkä perusteella viesti sensuroidaan automaattisesti on todella pitkä ja päälle sitten tämä, että kuka tahansa vajukki voi tiputtaa viestit ihan itse, häröttämällä tarpeeksi monta kertaa.Olen tullut siihen tulokseen, että vauvalla poistetaan ketjuja, joissa on joku kielletty sana (kuten sanoit), tai - aiheyhteys. Myös useammat ketjut samasta aiheesta poistuvat nopeasti.
Poliittiset-, sotaa lietsovat- ja herjausketjut poistuvat myös.
Siellä on myös palstalaisia, jotka ilmiantavat täysin asiallisia ketjuja ja ne poistetaan. Tekevät kiusaa tahallaan.
- Anonyymi
Ihana simiti❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kiitoksia. Mukava jos oikeasti pidät kirjoituksistani ja ajatuksistani. Myös hurjat tapahtumat ja hupsut kommelluksenikin on otettu ihan kivasti.
Ei ole ollut sellaista haukkumista, mitä monessa paikassa on aiheesta ja sisällöstä riippumatta.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia. Mukava jos oikeasti pidät kirjoituksistani ja ajatuksistani. Myös hurjat tapahtumat ja hupsut kommelluksenikin on otettu ihan kivasti.
Ei ole ollut sellaista haukkumista, mitä monessa paikassa on aiheesta ja sisällöstä riippumatta.
>simiti<Ihan kaikki sinun tekstit saa minulla hymyn korviin en tiedä mikä on tulee lämmin tunne sydämmeen siis
- Anonyymi
Samat wanhukset riehuvat siellä ja täällä.
Gubbe - Anonyymi
Rölli "et. al." tuli tv:stä :). Kautta likaisten varpaitteni! Mä vastaan multiversumit. Miltäköhän Matrix näyttäytyisi jossain muussa ulottuvuudessa? Youtubessa on hauskoja videoita siitä kuinka niiden klippien sisältö on päivitetty koskemaan nykyajan hölynpölyideologioita.
- Anonyymi
Minusta olisi hienoa käydä näitä keskusteluja ihan kasvotusten, elävässä elämässä vaikka puistonpenkillä tai kahvilassa.
No oisit tullu puhumaan. Kokemus vaan on sellanen, että kukaan ei uskaltanut ilman rohkaisuryyppyä. Ja ne jotka sitten lopulta uskalsi, oli jo niin kännissä, että hoki samat asiat yhä uudelleen, niin koita nyt niiden kanssa keskustella. Samaten torikahvilassa, hyvä ettei kahvit lentänyt, kun ilmeisesti mut tunnisti. Mikä pelottaa, luuletteko että puren?
Ja sitten toinen ryhmä, jotka luuli että myyn huumeita. Eli näköjään ei kai nykyään oo enää normaalia olla ulkona, vaan mököttää kotona kaikki kesäpäivät.
Vauva-palstalla sain paljon tykkäyksiä, täällä munsta ei tykkää kukaan, paitsi minä ite!
- Anonyymi
15:21
Tämä oli niin painavasti sanottu, ettei voi kuin hymyillä.
Tosin olen sitäkin mieltä, että pitää itsestään välittää, jotta kykenee muistakin välittämään.
Vilma
Välittäjä, joka jäi väliaikaisen välioven väliin.... Anonyymi kirjoitti:
15:21
Tämä oli niin painavasti sanottu, ettei voi kuin hymyillä.
Tosin olen sitäkin mieltä, että pitää itsestään välittää, jotta kykenee muistakin välittämään.
Vilma
Välittäjä, joka jäi väliaikaisen välioven väliin....Niin, mun on helpompi olla naurettava kuin vakavasti otettava henkilö.
Täällä ollaan niin asiallisia, että on ihan pakko pidätellä aivopierua, ettei pilaa muiden keskustelua.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Niin, mun on helpompi olla naurettava kuin vakavasti otettava henkilö.
Täällä ollaan niin asiallisia, että on ihan pakko pidätellä aivopierua, ettei pilaa muiden keskustelua.Kun saksalainen perhe herää, niin ne kuulemma kättelevät toisiaan. Se vasta onkin virallista touhua. Mäkin oon virallinen ihmisten keskuudessa ja se johtunee siitä että minulle läheisiä ihmisiä on niukasti. Sitä virallisempi mitä vähemmän tuntee (paitsi saksalaiset).
Sisuelokuva oli realistinen kuvaus Suomen ja Saksan veljeydestä. Päähenkilön selviytyminen oli vielä sitäkin realistisempi niiden koettelemusten jälkeen ;). Ei tuntunut yhtään missään esim. sen lentokoneen syöksylasku :). Vaikka lentokone vaporisoitui törmäyksen jälkeen niin silti se selvisi siitä vain mustelmilla.
Vähän niinkuin lentsikka Pentagoniin: Lähes koko kone oli ikään kuin haihtunut savuna ilmaan törmäyksen vaikutuksesta, vai pitäisikö sanoa: "törmäyksen"? Oli siellä jotain vaikkei runkoa käsittääkseni koskaan edes löydetty.
Ai niin, suht äsken Joulupukinmaasta eli Gubbelandiasta löytyi n4tsien miinoja aikamoinen läjä viime sodan ajoilta. Guuglatkaa vaikka jos ette muuten uso minnuu. Herääkin kysymys että onko niitä vielä lisää siellä, niinkuin siinä leffassa oli? - Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Täällä ollaan niin asiallisia, että on ihan pakko pidätellä aivopierua, ettei pilaa muiden keskustelua.Ällös nyt höpsi. Ei sellaiset viattomat aivopierut mitään, eikä ketään haittaa.
Kerran olin julmetun suivaantuneella päällä. Join etanolipohjaista virkistysjuomaa ja kirjoittelin palstalle. Voi herranen aika mitä olin kirjoittanut. Enkä mitään viatonta vaan oikein kunnon vihaa puhkuvaa trållausta.
Silloin harmitti, mutta vakikirjoittajat sivuuttivat mokoman tuumimalla, että nyt on korkki narahtanut.
Ällös nyt höpsi. Ei sellaiset viattomat aivopierut mitään, eikä ketään haittaa.
Kerran olin julmetun suivaantuneella päällä. Join etanolipohjaista virkistysjuomaa ja kirjoittelin palstalle. Voi herranen aika mitä olin kirjoittanut. Enkä mitään viatonta vaan oikein kunnon vihaa puhkuvaa trållausta.
Silloin harmitti, mutta vakikirjoittajat sivuuttivat mokoman tuumimalla, että nyt on korkki narahtanut.
>simiti<Me vakiväki ymmärretään lukea rivienvälistä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi kultaseni! Minähän tykkään sinusta kuin hullu puurosta!
Piti oikein katsoa mitä se hullu puurolle teki. :)
https://www.sananlaskuja.fi/sanonnat/tykkaa-kuin-hullu-puurosta
Eli ei pidä tyytyä puuroon, kun on parempaakin tiedossa mutta sitä ei ole vielä pöytään katettu.
Että tämmöstä puuroa keitin tälle aamulle.Gattino kirjoitti:
Eli ei pidä tyytyä puuroon, kun on parempaakin tiedossa mutta sitä ei ole vielä pöytään katettu.
Että tämmöstä puuroa keitin tälle aamulle.Gubbe tykkää puolukkasoseesta.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Täällä ollaan niin asiallisia, että on ihan pakko pidätellä aivopierua, ettei pilaa muiden keskustelua.Kait olet huomannut, että välillä vakava ote lipsuu itse kullakin.
Mitä välii.
Vil a Gattino kirjoitti:
Että tämmöstä puuroa keitin tälle aamulle.Heh.. :)
Minä siis olen se hullu joka vetää puuroa naamariinsa..
Puuro on hyvää. :)
- Anonyymi
Simitille,
Hyvää viattomien lasten päivää...
⚠️🟡🏗🟡🟨🎗🟨🟡🏗🟡⚠️
https://youtu.be/imm7hfvBG4s?si=Ss8X1xFigBDplmWt - Anonyymi
On täälläkin sanoja ja sanontoja, jotka kaatavat keilat nurin. Usein väkivaltaan tai politiikkaan viittaavia.
Mutta itseäni hämmästyttää todella vahva henkilöön kohdistuvan ajojahdin salliminen. Eräissä aiheissa.- Anonyymi
Pitäisi sopia jokin sana, jos jonkun mielestä on ryhdytty ajojahtiin.
Keksipä aloitus, mihin ihmiset voivat ehdottaa ja valitaan sopiva ja ryhdytään käyttämään sitä.
Kyllä sitä koira oppii uusia temppuja.
Vilma
Paikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964