1. Pienet ja kiinteät
2. Keskikokoiset, pystyt, terhakat
3. ISOT
4. ketunnokat
5. a-kupin hyttysenpistot
6. vanhan naisen riipparit
Minkälaiset rinnat teillä on naiset?
66
653
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle myytiin aika vasta hyvät liivit, joista maksoin itseni kipeäksi koolla 80 E, mutta mulla nyt on muutenkin ylimääräistä. Tissit on kuitenkin saaneet kehuja edelleen, vaikka keski-ikäinen kurppa olen. Ihan ok tyytyväinen olen niihin, koska löydän aika paljon muita virheitä kropastani. Johonkin asioihin vaan pitää olla tyytyväinen ja toisiin ei.
- Anonyymi
Vanhana kokemusasiantuntijana vahvistan: Pienissä on parempi tunto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhana kokemusasiantuntijana vahvistan: Pienissä on parempi tunto!
Aivan varmasti on, uskon sen.
- Anonyymi
Nro 2
Mies 48- Anonyymi
😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Ihanat! Kiitos kirurgien. ❤️😊
Nykyään en enää inhoa rintojani. Ne on kivat, sievät, kuin teininä konsanaan ihoni ansiosta osin. On hyvin säilynyt kimmoisa iho.
Jasu - Anonyymi
Ihanat, terveet ja kauniit
- Anonyymi
Onko muidenkin mielestä? Kerro kuppikoko ja ikäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut eivät elä 24/7 niiden kanssa ja ne kiinni kropassaan, joten heidän mielipiteillään ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkällä kuppikoolla et tee mitään, ellet kysy myös ympärysmittaa 😁 . Rinnakkaiskoot E tai F kupilla, yleensä jompikumpi on sopiva.
- Anonyymi
Vaihtoehto 3, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Arvostaisin etenkin alle 35-vuotiaiden naisten vastauksia.
Ap.- Anonyymi
No olis varmaan kannattanut laittaa se jo aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olis varmaan kannattanut laittaa se jo aloitukseen.
Eipä täällä taida pyöriä nuoria naisia la-iltana.
- Anonyymi
Vastaus numero 6
n32- Anonyymi
Kiitos rehellisestä vastauksesta ilman selittelyjä.
- Anonyymi
Vanhuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa jos tissit roikkuu. Rinnan muoto ja koko, sekä ihon rakenne vaikuttavat. Tiedän monia joilla roikkunut jo parikymppisestä asti. Turhaa tämmönen häpäisy, kaikki muodot ovat kauniita!
- Anonyymi
Näin on. On yksilöllistä miten kenelläkin roikkuu ja missä vaiheessa alkaa roikkumaan. Jos on kimmoisa iho ja kudostyyppi muuallakin, eiköhän se ole sitä myös rinnoissa. Tuskin ovat siinä poikkeus keskellä muuta kehoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. On yksilöllistä miten kenelläkin roikkuu ja missä vaiheessa alkaa roikkumaan. Jos on kimmoisa iho ja kudostyyppi muuallakin, eiköhän se ole sitä myös rinnoissa. Tuskin ovat siinä poikkeus keskellä muuta kehoa.
Noin just. Ja paitsi, että iho vaikuttaa, niin tosiaan eniten ne kudokset itsessään ja se miten ne on jakautuneet siinä rinnassa.
Mitä sinä tällä tiedolla teet? Mihin tää tulee?
Kävin joulukuun alussa mammografiassa. Rutiini juttu/ vuositarkastus. Kaikki hyvin.
( o Y o ) Pehmeät, terveet ja miehen kouraan sopivat.Pakko linkata tämä tähän.
"I'll never run away, because i have an astma and you have a fucking awesome tits..."
https://youtu.be/E6UwEKgIFpA?si=a4xwxYinPlBc3ics
😂- Anonyymi
Minulla on C/D kupin rinnat. Ne ovat täydelliset, kiitos kirurgin. Imetyksien jälkeen halusin ryhdikkyyttä ja kokoakin rintoihin. Ne on ollut nyt 10 vuotta. Kohta pitää vaihtaa. Tuntuma on täysin aito ja koko sopii täydellisesti. Luonnollisen näköiset, ei mitkään pinkeät pallot, kukaan ei arvaisi, ellei tietäisi.
Niin, paheksutut, niin hienot! 😄- Anonyymi
Ai niin ikä unohtui, mutta en muutenkaan mainitsisi, koska se ei kuulu kenellekään hyypiölle, sen enempää kuin rintojen kokokaan 😊
- Anonyymi
Onko naamataulusi ok?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko naamataulusi ok?
…lättyyn vetäminen noin virtuaalisesti välttis kovin naisellista :D, joten tyydyn toteaan, ettei asia vois vähempää kuulua sulle :)
- Anonyymi
Hienoa että osa vastanneista naisista on uskaltanut turvautua kauneuskirurgiaan, muutenkin kuin niiden typerien ankkahuulien osalta. Monesti tullut katseltua nuoria naisia ja mietittyä että tuokin olisi oikein kaunis jos sille vain asenettaisiin rinnat. Keskiskokoisetkin rinnat näyttää todella hyvältä hoikassa vartalossa.
- Anonyymi
Jaa, no tässä taisi taisi olla parikin pienennyttä ja tässä nyt kolmas. Kiva kuitenkin jos se ilahduttaa.
- Anonyymi
Minulla taas on isonnukset ja kyllä, ne ovat kauniit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no tässä taisi taisi olla parikin pienennyttä ja tässä nyt kolmas. Kiva kuitenkin jos se ilahduttaa.
Tässä taas yksi, joka harkitsee pienennyttämistä. 😁
- Anonyymi
Kauneus tuli sivutuotteena. Rintarauhasen liikasvun takia piennennettiin rintoja ja poistettiin ylimääräistä ihoa. Isoista rinnoista tuli lapojen välin krooninen kipu, joka jäi leikkuupöydälle, kun rinnat pieneni ja etukumaraan vetävä massa väheni. 🙂
En ollut moista miettinyt ennen kun neurologi totesi, että rintani on valtavat rintakehääni ja ylävartalooni nähden. Suuri taakka rangalle.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus tuli sivutuotteena. Rintarauhasen liikasvun takia piennennettiin rintoja ja poistettiin ylimääräistä ihoa. Isoista rinnoista tuli lapojen välin krooninen kipu, joka jäi leikkuupöydälle, kun rinnat pieneni ja etukumaraan vetävä massa väheni. 🙂
En ollut moista miettinyt ennen kun neurologi totesi, että rintani on valtavat rintakehääni ja ylävartalooni nähden. Suuri taakka rangalle.
JasuPyörittelin asiaa päässäni vuodenpäivät kunnes pyysin lähetteen ja pääsin arvioitavaksi. Sitten tuli käsky pudottaa painoa, jotta leikataan ja aloin pistää ruokailua kuntoon. Lähti 20 kiloa pois 2 vuodessa ja sain leikkaukseni. 🙃
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörittelin asiaa päässäni vuodenpäivät kunnes pyysin lähetteen ja pääsin arvioitavaksi. Sitten tuli käsky pudottaa painoa, jotta leikataan ja aloin pistää ruokailua kuntoon. Lähti 20 kiloa pois 2 vuodessa ja sain leikkaukseni. 🙃
JasuTuli koplikaatio, jäi suoni vuotamaan ja oli mennä vituiksi. Punkteerattiin verta toisesta rinnasta joka hoitovirheen takia kapseloitui. 3kk tuli ravattua ylimääräistä hoitovurheen takia haavahoidossa 2x viikko. Ja itse maksoin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli koplikaatio, jäi suoni vuotamaan ja oli mennä vituiksi. Punkteerattiin verta toisesta rinnasta joka hoitovirheen takia kapseloitui. 3kk tuli ravattua ylimääräistä hoitovurheen takia haavahoidossa 2x viikko. Ja itse maksoin.
JasuMutta nyt ovat jo hyvät. Tammikuussa oli leikkaus. 👍
Jasu
- Anonyymi
6 isot riipparit
- Anonyymi
Sama täällä. Ikää on ja ylipainoakin.
- Anonyymi
Sopivat omaan kroppaan. Ei siis isot ehkä enemmänkin pienet.. Toisten mielestä vanhan naisen riipparit… mahani ottaa sen verran eteen et tissejen on hyvä lepuuttaa mahan päällä 🥴 ei siis ole pakko käyttää liivejä.🤣
Minkälaiset tissit on itse aloittajalla?- Anonyymi
Aika lailla riippuvat man boobsit.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap.Mä käytän kirkasta pakkausteippiä, jolla manbootsit saa silleen kohotettu ylöspäin, ei roiku!
Voinks laittaa kuvan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap.Mua kiinnostaisi taas tietää minkälaisia säkkejä pasta sediltä löytyy?😋 roikkuu polvissa, on kiinteästi roikkuvat..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua kiinnostaisi taas tietää minkälaisia säkkejä pasta sediltä löytyy?😋 roikkuu polvissa, on kiinteästi roikkuvat..?
Monesti olen kompastunut omiin miestisseihini. Suihkussa käydessäni nakkaan ne olkapäille.
Silloin kun mulla oli kissoja, ne tykkäsivät kiivetä tissejä pitkin olkapäälle.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti olen kompastunut omiin miestisseihini. Suihkussa käydessäni nakkaan ne olkapäille.
Silloin kun mulla oli kissoja, ne tykkäsivät kiivetä tissejä pitkin olkapäälle.
>simiti<Auts, kuulostaa kipeeltä..😬
- Anonyymi
Juuri saunasta saapuneet.
- Anonyymi
Onko aloittaja
-nähnyt naisten rintoja
-jos nähnyt niin onko koettanut
-jos koettanut, johtiko pidemmälle
-jos johti pidemmälle, niin kestikö luotokorttisi- Anonyymi
Oon tietenkin. Sun tyttäres otti ahnaasti kakkoseen ja annoin rinnoille huomiota samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon tietenkin. Sun tyttäres otti ahnaasti kakkoseen ja annoin rinnoille huomiota samalla.
Mut nythän oot luottotiedoton. Mun tytärtähän ei ilmaiseksi käytetä!
- Anonyymi
Ai niin yhden kategorian.
Patalaput. Yleensä b-kupit jotka on patakintaiden muotoiset riipparit.
ap - Anonyymi
Oikein p0rnot pallotissit.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen aihe vieläkö sais kuvia niin pystyis hahmottamaan et millaiset tisut on
- Anonyymi
Mä inhoan sanaa tisu. Se on jotenkin estoinen.
Kaksi rintaa on, kulkee hyvin mukana = omia mea mecum porto.
En mielelläni juokse.
Vilma- Anonyymi
Mulla kans sama. Tisu ja masu, ei kuulu sanavarastoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minun kuuluu mitäs pahaa masu tai tisu sanassa on söpöily sanoja
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minun kuuluu mitäs pahaa masu tai tisu sanassa on söpöily sanoja
Samaa mieltä. Söpöt pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Etoisi tuollainen kielenkäyttö miehellä.
- Anonyymi
Pedoviili sanoo teinin rinnoista tisu. Ja vatsasta masu.
Aikuiset käyttävät eri kieltä. Siitä ehkä meidät terveet tunnistaa. - Anonyymi
Voisin mieheni uikkareissa olla rannalla ja kukaan ei huomaisi mitään. Kaksi lasta olen imettänyt; toista 10 ja puoli kuukautta, toista yhdeksän. Silikonirintoja en ole halunnut enkä botoksia huuliin tai muuallekaan. Omana itsenäni olen kelvannut. Todennäköisesti olet mies jolla on "pervot" ajatukset naisten rinnoista. Muistele vaikka omia lapsuusaikoja. Uppositko äitisi rinnuksiin? Oliko tarhan tädillä suuremmat kuin äidillä? Jokaisen pitäisi ymmärtää, miksi naisella on rinnat; lapsien imetykseen, ei miehille tuottamaan mielihyvää. Mutta totuushan onkin se; tissiä ikävä vielä aikuisenakin miehenä. "pojat on poikia" vaikka olisivatkin iäkkäitä ukkoja. Toivottavasti sinun "tissifetissi" saa sinut miettimään tärkeämpiä asioita. Hyvää uutta vuotta ja uusia ajatuksia!
- Anonyymi
sori, huomasin että toivoit nuorten naisten kommentteja ja sitten jopa kuvia. Ja kauhukseni huomasin kuinka paljon naiset kehtaavat kertoa kropastaan täysin avoimesti tuntemattomalle ja julkisesti. Mielestäni tällaiset viestittelyt eivät kuulu tälle sivustolle. Vitsinä kirjoitin mutta en olisi uskonut tämän aiheen aiheuttavan keskustelua. Nyt kerronkin iltasadun; pienet rintani olivatkin saavuttaneet D-kuppi koon sen jälkeen kun olin nähnyt tähdenlennon. Hetken ihailin uutta olemustani mutta pian huomasin, kuinka hartioita pakotti ja ryhti huononi. Painoa oli tullut muuallekin liikaa. Olo ei ollut hyvä, niinpä seuraavan tähdenlennon nähtyäni toivoin entistä minääni. Sekin toive toteutui ja olen hyvin tyytyväinen. Ei pakota painavat rinnat hartioita, vartalo on sopusuhtainen sopien hoikkaan olemukseeni. Terveisin tyytyväinen minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sori, huomasin että toivoit nuorten naisten kommentteja ja sitten jopa kuvia. Ja kauhukseni huomasin kuinka paljon naiset kehtaavat kertoa kropastaan täysin avoimesti tuntemattomalle ja julkisesti. Mielestäni tällaiset viestittelyt eivät kuulu tälle sivustolle. Vitsinä kirjoitin mutta en olisi uskonut tämän aiheen aiheuttavan keskustelua. Nyt kerronkin iltasadun; pienet rintani olivatkin saavuttaneet D-kuppi koon sen jälkeen kun olin nähnyt tähdenlennon. Hetken ihailin uutta olemustani mutta pian huomasin, kuinka hartioita pakotti ja ryhti huononi. Painoa oli tullut muuallekin liikaa. Olo ei ollut hyvä, niinpä seuraavan tähdenlennon nähtyäni toivoin entistä minääni. Sekin toive toteutui ja olen hyvin tyytyväinen. Ei pakota painavat rinnat hartioita, vartalo on sopusuhtainen sopien hoikkaan olemukseeni. Terveisin tyytyväinen minä.
Kiva, kun olet tyytyväinen. Anonyymeistä vastauksistahan ei ketään tunnista. Ei työkavereiden tuijotteluja rintoihin, eikä muitakaan hurskasteluja, joten voit olla huoletta vaikka ilman rintaliivejä 😊
- Anonyymi
Minkälainen pippeli on aloittajalla?
- Anonyymi
No mulla... 15 mm levossa ja erekt... mikä se nyt on niin tota oota. Haen purkin hyllystä.
- Anonyymi
Eli sulla on viides tai kuudes :D
- Anonyymi
Terveet. Seuraavat mukana.
xLiner - Anonyymi
Katsoiko kukaan eilen "Piukat paikat" -elokuvaa?
Marilynin 'jumpperi' näkyi aika hyvin lävitse.
Aivan kreisi elokuva, mutta hyvin tehty. Olin tikahtua.
Vilma - Anonyymi
Se oli sen ajan seksiä. Eikä montaa vuotta mennytkään, niin Woodstockissa jo heiluivat ilman jumppereita.
- Anonyymi
Yritettiinkö Ruisrockissa apinoida?
Vilma
Olen nähnyt Woodstockin. Aika uuvuttavan pitkä. Muddy Waters? Joe Cocker? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritettiinkö Ruisrockissa apinoida?
Vilma
Olen nähnyt Woodstockin. Aika uuvuttavan pitkä. Muddy Waters? Joe Cocker?No silloin tyyli oli laittaa filmille mahdollisimman paljon tavaraa.
Jos et halua pitkästyä, Status Quo/End of the road '84/ D Austin. Äänentoisto mitä sattuu mutta se meininki meinaa pyrkiä ruudulta ulos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No silloin tyyli oli laittaa filmille mahdollisimman paljon tavaraa.
Jos et halua pitkästyä, Status Quo/End of the road '84/ D Austin. Äänentoisto mitä sattuu mutta se meininki meinaa pyrkiä ruudulta ulos.Ja - milloin - missä - mitä?
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133151
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172901Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731605Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271478- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531259- 991247
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1771126Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1811125Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe144985