Hei tytöt 20-25-vee

Anonyymi-ap

Lähtisikö jokun teistä treffeille kivan ja nuorekkaan 39-vuotiaan miehen kanssa. Huom! ei läskejä.

11

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko paksu lompakko?

• Anonyymi

Olethan vähintään 180 senttiä pitkä. 179,5 cm ei sitten ole 180 cm. Olen itse lyhyt, niin ainakin toisen pitäisi vastaavasti olla pitkä.

Auto ei saisi olla kahta vuotta vanhempi ja mielellään Mercedes. Tulot pitäisi olla vähintään 100 000 vuodessa, ja valmiiksi maksettu omistusasunto olisi syytä löytyä. En ala elättämään miestä, tai kituuttamaan köyhän kanssa.

Sinun pitäisi myös harrastaa liikuntaa ja olla muutenkin atleettinen, koska itsekin käyn satunnaisesti lenkillä. Muutoinkin pitäisi löytyä iso varustelu, että asiat hoituu myös makuuhuoneessa.

Jos täytät vaateet, niin ei haittaa vaikka olisit jo parisuhteessa. Se on vain hidaste.

• Anonyymi

Alle 175cm, tulot 30k vuodessa, ei autoa. Liikun kyllä ihan hitosti.

• Anonyymi

Joo, kyl mä voin.
      Engeliin vaikka.
      Mut mun pitää olla himas ennen puoltayötä. Saan muuten fudut.

• Anonyymi

Kuulostaa muuten hyvältä mutta oisin toivonut että oisit lähtenyt puolen yön jälkeen mun mukaan ja loput voit kuvitella itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa muuten hyvältä mutta oisin toivonut että oisit lähtenyt puolen yön jälkeen mun mukaan ja loput voit kuvitella itse.

Oot joku namupappa kuiteskii.

• Anonyymi

Nauratti tuo viimeinen lause.
      T. Läski

• Anonyymi

Onhan tossa jo otettu itteensäkkin. Aika normi juttu et on vaatimuksia naistenki treffi ilmoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tossa jo otettu itteensäkkin. Aika normi juttu et on vaatimuksia naistenki treffi ilmoissa.

Niinpä eikä kummassakaan ole mitään vikaa. Kaikillahan meillä on omat kriteerimme parinmuodostuksessa. 🙂

• Anonyymi

Olet liian nuori vielä. Odota, kun täytät 40 niin nuoret naiset eivät jätä rauhaan sinua.

PS. kokenut

• Anonyymi

Motiivina raha tai daddy-issues?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3151
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2891
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1595
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1478
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1259
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      179
      1121
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1116
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      144
      975
    Aihe