Tykkään nuorista naisista

Anonyymi-ap

vaikka ikää on jo 40-vuotta. En vaan voi sille että mitään että nuori iho ja nuori vartalo herättää himon. Oman ikäiset tantat sen sijaan herättää pelkkää vihaa.

78

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koeta keksiä jokin muu tapa ilmaista tuo. Tuollaisenaan ikävä kyllä lähinnä karkottaa tarjokkaat.

• Anonyymi

Samaa mietin, että tuon voisi kyllä ilmaista palhon miellyttävämminkin. Mulle tuli jostain syystä mieleen Uhrilampaat ja kun se sarjamurhaaja tyrkytti sille naiselle sitä kosteusvoidetta. Nuori iho uuuuuuuh!!!! Sori, mutta hyi helvetti.

• Anonyymi

Onko sinulla huono äitisuhde? Vai mikä saa sinut tuntemaan vihaa vanhempiin naisiin?

• Anonyymi

Ihmettelin samaa. Ja kaikki vanhenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelin samaa. Ja kaikki vanhenee.

Vaikka itse haluaisin vanhempaa miestä. Niin en tunne vihaa nuoria kohtaan. Viha on aika vahva tunne.

• Anonyymi

Ei sinunlainen setämies saa nuorta eikä vanhempaakaan naista.

• Mulla on samanlainen naismaku, mutta en silti vihaa, enkä inhoa minkään muun ikäisiä. Ne ei vaan kiinnosta samalla tavalla. Ja tiedossa on myös, ettei vanhat äijät ole mitään kiinnostavia nuorten mielestä. Eli se on sellainen pattitilanne.

• Anonyymi

Monet vanhemmat naiset ovat hyvin tyytyväisiä, kun miehet eivät näe heitä seksiin sopivina, koska halut aikoja sitten loppuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet vanhemmat naiset ovat hyvin tyytyväisiä, kun miehet eivät näe heitä seksiin sopivina, koska halut aikoja sitten loppuneet.

Niin ja varmasti on kysyntää myös niille jotka ajattelee muita tapoja elää kuin pelkkää seksuaalisuutta.. aikansa kutakin..🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heille, jotka seksiä haluavat, on aina tarjolla nuorempia miehiä. Eivät jää nurkkiin pyörimään ja vaatimaan passaamista seksin jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

No, minulta ei ole halut loppuneet. En mä voi kuvitella sellaista kumppania itselleni, joka ei halua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja heille, jotka seksiä haluavat, on aina tarjolla nuorempia miehiä. Eivät jää nurkkiin pyörimään ja vaatimaan passaamista seksin jälkeen.

Niin tietenkin on. Vanhalle äijälle ei jää silloin mitään muuta vaihtoehtoa kuin yksin olo.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin tietenkin on. Vanhalle äijälle ei jää silloin mitään muuta vaihtoehtoa kuin yksin olo.

Eihän s3n nyt sua piräisi haitata millään tasolla, joku vanhempien naisten tarpeet tyydyttää. Sähän olet sanonut moneen kertaan miten "mummelit" eivät sua kiinnosta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Yx kasikybänen Maire-Kyllikki olis sulle sopiva 👍🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän s3n nyt sua piräisi haitata millään tasolla, joku vanhempien naisten tarpeet tyydyttää. Sähän olet sanonut moneen kertaan miten "mummelit" eivät sua kiinnosta.

Enhän mä sitä tarkoittanukaan. Se on hyvä jos joku tyydyttää niiden tarpeet. Minun tarpeita ei tyydytä ikinä kukaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Enhän mä sitä tarkoittanukaan. Se on hyvä jos joku tyydyttää niiden tarpeet. Minun tarpeita ei tyydytä ikinä kukaan.

No kun ei sulle kelpaa ne, jotka sen tekisivät, niin tuohan se lopputulos on.

• Anonyymi kirjoitti:

No kun ei sulle kelpaa ne, jotka sen tekisivät, niin tuohan se lopputulos on.

Kuten sanoin, ei kiinnosta yhtä paljon ku joku muu kiinnostaisi. Minkä sille tekee?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuten sanoin, ei kiinnosta yhtä paljon ku joku muu kiinnostaisi. Minkä sille tekee?

Jos ei kelpaa mitä on tarjolla,niin se on sitten oma valinta. Nirsot r.nkkaa, niinhän se menee.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei kelpaa mitä on tarjolla,niin se on sitten oma valinta. Nirsot r.nkkaa, niinhän se menee.

Niin pitäis kaikki vaan kelvata? Eipä kelpaa ihan kaikille muillekaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin pitäis kaikki vaan kelvata? Eipä kelpaa ihan kaikille muillekaan.

Ei kenekään pidä kelvata. Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa, oma valinta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on jotkut standardit olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

On toisia, joilla on varaa valita ja sitten tämmösiä ku minä, joille pitäis vaan kelvata.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jokaisella on jotkut standardit olemassa.

Oma valinta, johan se todettiin. Et voi väittää, ettei kukaan tyydyttäisi, jos itse teet sen valinnan, ettei tarjottu kelpaa. Vähän sama kuin jos ei tarjottu ruoka kelpaa, niin ole sitten ilman, mutta ei voi väittää ettei olis tarjottu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On toisia, joilla on varaa valita ja sitten tämmösiä ku minä, joille pitäis vaan kelvata.

Hyvin harvalla on sen ihmeemmin varaa valita.

• Anonyymi kirjoitti:

Oma valinta, johan se todettiin. Et voi väittää, ettei kukaan tyydyttäisi, jos itse teet sen valinnan, ettei tarjottu kelpaa. Vähän sama kuin jos ei tarjottu ruoka kelpaa, niin ole sitten ilman, mutta ei voi väittää ettei olis tarjottu.

Näin se on rumilla äijillä, mutta komeat saa valita parhaita ja sellaisia kun tykkäävät.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin harvalla on sen ihmeemmin varaa valita.

On joillakin. Jotkut saa sen johon rakastuvat oikeasti, kun heihinkin rakastutaan. Se vasta onnea on.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Näin se on rumilla äijillä, mutta komeat saa valita parhaita ja sellaisia kun tykkäävät.

Eipä ruokaan pidä yhtään paikkaansa. Ei sitten alkuunkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Komeathan panevat palstatotuuden mukaan kaikkea millä on pulssi ja varmaan vähän sellastakin, jolla ei ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Komeathan panevat palstatotuuden mukaan kaikkea millä on pulssi ja varmaan vähän sellastakin, jolla ei ole.

Jaa. Mä oon krantumpi. Eikä mun panemisiin pelkkä ulkonäkö vaikuta. Mä en osaa ketään lähteä iskemään edes. Mun elämä on sillä tavalla valunu täysin hukkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On joillakin. Jotkut saa sen johon rakastuvat oikeasti, kun heihinkin rakastutaan. Se vasta onnea on.

Se taas vaatisi kykyä nähdä muutakin kun kauneuden, siis se rakastuminen. Se taas ei sulta onnistu, joten se on ikävää. Sitä ei tietenkään voi kuin pahoitella, sillä eihän se sun oma vika ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Se taas vaatisi kykyä nähdä muutakin kun kauneuden, siis se rakastuminen. Se taas ei sulta onnistu, joten se on ikävää. Sitä ei tietenkään voi kuin pahoitella, sillä eihän se sun oma vika ole.

Sille ei kukaan voi mitään, mihin rakastuu toisessa. Se on asia joka vaan tapahtuu. Enkä tiedä edes, tapahtuuko enää koskaan uudelleen. Riippuu ihan ketä tässä elämässä vielä kohtaa. Se on täysi arvoitus.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jaa. Mä oon krantumpi. Eikä mun panemisiin pelkkä ulkonäkö vaikuta. Mä en osaa ketään lähteä iskemään edes. Mun elämä on sillä tavalla valunu täysin hukkaan.

Siitä vaan. Elämä on valintoja ja sinä saat vapaasti valita sen runkkaamisen.

Äläkä nyt viitsi aikuinen mies valehdella niin että korvat heiluu. Kyllä sen jo jokainen jo täällä on lukenut tuhanteen kertaan, että sulle ne pointit on ulkonäkö, nuoruus ja ulkonäkö, sekä ehkä vielä nuoruus ja ulkonäkö.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sille ei kukaan voi mitään, mihin rakastuu toisessa. Se on asia joka vaan tapahtuu. Enkä tiedä edes, tapahtuuko enää koskaan uudelleen. Riippuu ihan ketä tässä elämässä vielä kohtaa. Se on täysi arvoitus.

Ei tietenkään. Itseään voi toki kehittää ja yrittää nähdä toisissa ihmisissä muutakin kuin persepalan. Tai sitten voi tietenkin yhtä hyvin valita olla tekemättä niin. Oma elämä, oma valinta.

• Anonyymi kirjoitti:

Siitä vaan. Elämä on valintoja ja sinä saat vapaasti valita sen runkkaamisen.

Äläkä nyt viitsi aikuinen mies valehdella niin että korvat heiluu. Kyllä sen jo jokainen jo täällä on lukenut tuhanteen kertaan, että sulle ne pointit on ulkonäkö, nuoruus ja ulkonäkö, sekä ehkä vielä nuoruus ja ulkonäkö.

Tavallaan noin kyllä, mutta ratkaisee siinä muutkin asiat. Mä en silti lähe ketää iskemään. Mä varmaan tuun jäämään yksin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Itseään voi toki kehittää ja yrittää nähdä toisissa ihmisissä muutakin kuin persepalan. Tai sitten voi tietenkin yhtä hyvin valita olla tekemättä niin. Oma elämä, oma valinta.

Persepalan... Mä ihastuessani mitään persettä toisessa näe, vaan jotain ihan muuta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tavallaan noin kyllä, mutta ratkaisee siinä muutkin asiat. Mä en silti lähe ketää iskemään. Mä varmaan tuun jäämään yksin.

Ratkaisee toki, mutta vasta sen jälkeen kun oleellisimmat on jo täytetty. Sen jälkeen voi sitten vaikka kuvitella sen toisen olevan ihmisenäkin ihana. Eihän sillä sitten enää niin hirveästi lopulta väliä ole, kunhan nyt ei ole ihan karsea.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Elämä on valintoja ja sä olet ton valinnan tehnyt.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Persepalan... Mä ihastuessani mitään persettä toisessa näe, vaan jotain ihan muuta.

Piece of ass ... silleen se sulla nimenomaan menee. Kyllä sä sen itsekin tiedät.

• Anonyymi kirjoitti:

Elämä on valintoja ja sä olet ton valinnan tehnyt.

Niin kun en valitse sitä pullukkaa kukka mekossa?

• Anonyymi kirjoitti:

Piece of ass ... silleen se sulla nimenomaan menee. Kyllä sä sen itsekin tiedät.

Kun ei mene. Sinä et selvästikään ymmärrä sitä, että voin ihastua ja tuntea tunteita jotain kohtaan ihan aidosti. Ja pitkään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin kun en valitse sitä pullukkaa kukka mekossa?

Se on sun oma valintasi. Mitäs se muille kuuluu. Niele valintasi, kun itse sen olet tehnyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Ratkaisee toki, mutta vasta sen jälkeen kun oleellisimmat on jo täytetty. Sen jälkeen voi sitten vaikka kuvitella sen toisen olevan ihmisenäkin ihana. Eihän sillä sitten enää niin hirveästi lopulta väliä ole, kunhan nyt ei ole ihan karsea.

Kyllä sillä on todellakin väliä, millainen ihminen on luonteeltaan ja temperamentiltaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kun ei mene. Sinä et selvästikään ymmärrä sitä, että voin ihastua ja tuntea tunteita jotain kohtaan ihan aidosti. Ja pitkään.

Kyllä se menee, johan se todettin tuossa aiemmin. Tärkein kriteeri on se persepala ja sen jälkeen voi sit vapaasti ihastua, kun se on täytetty.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se menee, johan se todettin tuossa aiemmin. Tärkein kriteeri on se persepala ja sen jälkeen voi sit vapaasti ihastua, kun se on täytetty.

Se on täysin sun omaa tulkintaa asiaan. En väittele tästä enempää sun kanssa, kun et muuta halua uskoa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi tuntea tunteita, kunhan nyt on se pala persettä. Tärkein kriteeri, että voi ihastua.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on sun oma valintasi. Mitäs se muille kuuluu. Niele valintasi, kun itse sen olet tehnyt.

Niin teen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin teen.

Ensimmäiset järkevät sanat sulta tässä. Pidä niistä kiinni.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi tuntea tunteita, kunhan nyt on se pala persettä. Tärkein kriteeri, että voi ihastua.

Sinä et ole ollu paikalla, kun ihastuin. Etkä tiedä miten se tapahtui. Minä en toisen persettä edes nähnyt siinä tilanteessa. Ei ne työvaatteet niin seksikkäitä edes ole.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä et ole ollu paikalla, kun ihastuin. Etkä tiedä miten se tapahtui. Minä en toisen persettä edes nähnyt siinä tilanteessa. Ei ne työvaatteet niin seksikkäitä edes ole.

Eikä tarvitse olla ollutkaan. Sä olet kertonut siitä aivan riittävästi, suorastaan liikaakin. Tärkein kriteeri täyttyi, oli pala persettä ja lopun pystyit sitten kuvittelemaan. Sillä sitähän sä teit, kuvittelit.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja nyt suosittelisin muistelemaan, että mitäs se piece of ass nyt tarkottikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä tarvitse olla ollutkaan. Sä olet kertonut siitä aivan riittävästi, suorastaan liikaakin. Tärkein kriteeri täyttyi, oli pala persettä ja lopun pystyit sitten kuvittelemaan. Sillä sitähän sä teit, kuvittelit.

No pakko oli kuvitella, kun ei toista saanu ikinä tuntea paremmin. Jäi kuvien katseluun se ihailu sitten. Eikä nekään mitään sellaisia kuvia ollu. Mä saanu häntä enää mielestäni millään pois. Loukkaa suorastaan tuo sun asenne.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt suosittelisin muistelemaan, että mitäs se piece of ass nyt tarkottikaan.

Mä en nyt suoraan sanottuna saa tuosta kiinni yhtään.

• Anonyymi kirjoitti:

Semmoinen ihastuminen joka kestää vuosia, ja estää näkemästä ketään muita naisia ihan kokonaan. Ei ole mikään pelkkä lihanhimo ollu kyseessä, vaikka niin nyt haluat siellä väittää ja uskotella.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä sillä on todellakin väliä, millainen ihminen on luonteeltaan ja temperamentiltaan.

Kannattaa vaan keskittyä 60+ herkkuihin :)

Netta

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa vaan keskittyä 60 herkkuihin :)

Netta

Ei kiitos. Hyvää päivän jatkoa.

• Anonyymi

Mikä sussa sitä vihaa oikein herättää? Ihmeellisen voimakas tunnereaktio. Näetkö sä jotenkin sen oman vanhenemisesi heissä, eikä pää kestä, vai mistä noin älytön reaktio tulee?

• Anonyymi

Miksi suoda edes vihaa ihmisryhmälle joka ei kiinnosta? Outoa. Luulis, että ovat pelkkä ilmaa, näkymättömiä.

Jasu

• Anonyymi

Tarkoittaa varmaan niitä tyrkkyjä.Sanotaan ei ja vielä luulee olevansa lahja maailmalle.Ainakin minä inhoan semmosia.Vielä ilkkuvat ettei sais muka nuorenpaa ja parempi vaan tyytyä häneen onhan hän hyvin säilynyt ja blaap,blaap.

• Anonyymi

Olen täälläkin jo useasti sanonut sitä, että osa miehistä nähtävästi vaan on sellaisia, jotka eivät näe naisia ihmisinä, yksilöinä ja persoonina, vaan objekteina. He eivät kykene rakkauteen ja rakastumaan, koska se vaatisi persoonan näkemistä. He vain himoitsevat ulkonäköä ja haluavat seksuaalista tyydytystä keneltä tahansa hyvännäköiseltä nuorelta naiselta. Naisen luonne on yhdentekevä. Sinä olet yksi sellaisista miehistä. Ei mitään uutta auringon alla.

• Anonyymi

Pitäiskö alkaa vihata miehiä, jos huomaakin tykkäävänsä enemmän naisista?

• Anonyymi

Mutta nykyfeminismihän on nimenomaisesti miesvihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta nykyfeminismihän on nimenomaisesti miesvihaa.

Mjaa, oikeinko edellyttää miesvihaa tai feminismiä, jos tykkää naisista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, oikeinko edellyttää miesvihaa tai feminismiä, jos tykkää naisista?

Juu, eihän sitä nyt muuten voi naisista tykätä. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, eihän sitä nyt muuten voi naisista tykätä. 🤣

Onko jokainen heteromies siis misandrinen feministi?

• Anonyymi

No joo. Tietenkin jos ajattelet tarkemmin ja vaikkapa yhteiseloa, niin kummasti rupeaakin oman ikäiset kiinnostamaan.
      Tietysti jos oma ajattelu ja asioista kiinnostumiset ovat jääneet teinin tasolle, niin joku parikymppinen voi olla vaihtoehto.

Mutta älä ainakaan sitä nuorempia lähesty. Voipi pian joutua vankilalinnaan. Toivottavasti löydät sen kumppanin sitten kun ymmärrät, että moni kakku päältä kaunis.

>simiti<

• Anonyymi

Osa pitää pitää mummoista, osa pitää nuorista naisista. Faktaa se on.

Mutta älä ikinä lähde seuraamaan alaikäistä humalaista tyttöä vaikka pyytäisi seuraansa. Ei hyvää seuraa.

• Anonyymi

No meistä kukanenkin tykkää mistä tykkää eikä se ole väärin, mutta voihan sitä silti kunnioittaa kaikenikäisiä ihmisiä, kun se kuuluu mun mielestä ihan peruskäytöstapoihin.

• Anonyymi

Makuasioista ei voi kiistellä, kuin lempiväri, lempiruoka,m lempimusiikki...

Olikohan Beethoven, Mozart tai joku vastaava muusikko sanoi viisauden; ei ole olemassakaan väärää sointua tai nuottia, on makuasia josta ei voi kiistellä.

• Anonyymi

Näin juuri.

• Anonyymi

Niin minäkin tykkään nuorista naisista.

• Anonyymi

Onhan se nyt jo vakiintunut totuus, että iäkkäämpi setämies haluaa rietastella nuoria tylleröitä jokaiseen reikään. Näin se vaan on, näin sen kuuluu olla ja näin se on aina ollut. Luojakin sen niin tarkoitti! Nuoret kiimatylleröt ja riettaat setämiehet ovat se biologis-eroottisesti täydellisin yhdistelmä.

• Anonyymi

Niin ja ne nuoret kollit on varttuneempien perään, huomattu on.

• Anonyymi

Naisvihaa tuo on, ei sen vähempää eikä enempää. Hankala äiti suhde? Sinulla ei ole ollut isoäitikään tai tätejä elämässäsi?

- Sheena

• Kiinnostavaa tässä on oikeastaan vain se, että kuvittelet olevasi mielihaluinesi jotenkin erikoinen. Tai että luulet että asialle kuuluisi voida jotakin. Takana on evoluutiota satoja tuhansia vuosia ja tuhansia sukupolvia, jotka ovat rakentaneet käsityksen mitä tulee himoita.

Toisaalta meillä yhteiselon ja yhteiskunnan ja kaikenlaisen rauhan vuoksi olisi kätevää että nuoret vuorollaan hetken aikaa olisivat tuon himon johdattamia ja sitten rauhoittisivat elämään sen kanssa jonka ovat valinneet tai joka on valinnut tai vaikka yksin eikä enää keski-ikäisinä olisi himon vietävänä kun ei ne himot kuitenkaan käy kenenkään kanssa yhteen.

• Anonyymi

Ainahan nuorta saa, mutta harvoin kunnon VANHAA.

• Anonyymi

Mitä sitten. Ihan rauhassa. Itse koen olevani kauniimpi nykyään kuin nuorempana.

• Anonyymi

niin jotkut tykkää vät oman ikäisistä...

tietoliikennekaapelitin sekaisin niin että yhtäkkiä alkaakin näkyä jotain aikuis-ponoa lastewnohjelmien sijaan DULL HS

• Anonyymi

kinp,upndä.t,udyTYpud.d,,p,t,båpfpfd,åduiöö

,¨pööo¨ålpcfgd

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3131
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2861
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      372
      1575
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1458
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1332
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      170
      1082
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1081
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      954
    Aihe