Aiotko tehdä uuden vuoden lupauksia? Itse ajattelin pitää sokerin syöntiä paremmassa herran nuhteessa. Liikuntaa olen lisännyt jo aiemmin. Tuo on hyvin maltillinen lupaus, mutta tämmöselle sokerihiirelle vaikeaa toteuttaa...
Aiotko tehdä lupauksia?
38
329
Vastaukset
- Anonyymi
Eei ei. Parantelen asemiani pitkin vuotta, sopivissa hetkissä. Vuoden vaihtuminen ei siihen vaikuta mitään.
Välillä tuntuu että päivän hommissakin on liikaa. Tänään olis hyvä hoitaa 5 tehtävää. Ovat kuitenkin sellaisia jotka voin tehdä vähän myöhemminkin... Niin saapa nähdä, sijaistoiminnot voivat viedä voiton 😄
xLiner - Anonyymi
Eeeeeennn
- Anonyymi
Koitan vähentää Suomi24:än käyttöä.
- Anonyymi
En aio luvata vikana päivänä.
Teen lupaukset tapauskohtaisesti.
Vilma - Anonyymi
Sama. Sen sijaan aion lukea vähintään 49 kirjaa, ehkä useammankin riippuen niteen koosta. Palstaa tarvitsevat eniten ne ketkä tietävät sitä tarvitsevansa ja siksi hyvä että se on vielä heille olemassa.
- Anonyymi
Sinkut palsta ei ole minulle hyvä, koska minua kiusataan haukkumalla ätmiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala uuden vuoden kunniaksi arvostaa itseäsi entistä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala uuden vuoden kunniaksi arvostaa itseäsi entistä enemmän.
Kiitos neuvosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä pilaat palstan loputtomilla vikinöilläsi samoista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä pilaat palstan loputtomilla vikinöilläsi samoista asioista.
En pilaa vaan sinä!
En lupaa ikinä mitään. Lupaukset harvemmin pitävät. Elämä kun on arvaamatonta.
- Anonyymi
Tupakka jää ehkä nyt lopullisesti😒
- Anonyymi
En tulevanakaan vuonna osta raketteja tai muuta pamahtavaa, sihisevää tms.
- Anonyymi
Lupaukset on niille joiden on niitä vaikea pitää, niinpä en tee lupauksia. Jospa vaan päätän ja teen minkä päätän. Toimii mulla parhaiten.
Jasu Olen laihtunut huomaamattani 12 kiloa. Olisi kiva saada toiset 12 pois.
- Anonyymi
Tota asiaa on hyvä miettiä perhepitsan ääressä.
Anonyymi kirjoitti:
Tota asiaa on hyvä miettiä perhepitsan ääressä.
En syö nykyään enää roskaruokaa. Se on niin kallista, niin sama mennä oikeaan ravintolaan.
- Anonyymi
Älä nyt hyvä ihminen kukkakepiksi. Puun takaa näkyy sitten vain korvat?
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt hyvä ihminen kukkakepiksi. Puun takaa näkyy sitten vain korvat?
VilmaSen verran elopainoa, ettei parikymmentä kiloa näy juuri missään :D
Teen lupauksen, että jatkan samanlaisella, terveellisellä linjalla kuin tähänkin asti. Lupaan katsoa, mitä suuhuni pistän, enkä heittäydy ahmatiksi. Säännöllinen kuntoilu jatkuu myös.
En kaipaa suuria muutoksia elämään, meininki jatkuu entiseen malliin,
Hyvää ja toimivaa kaavaa ei kannata lähteä muuttamaan.- Anonyymi
Teen ja vissyn latkiminen kannattaa lopettaa, ne on tylsän aneemisia emmeitä.
Anonyymi kirjoitti:
Teen ja vissyn latkiminen kannattaa lopettaa, ne on tylsän aneemisia emmeitä.
Ei kannata lopettaa. Päinvastoin. Tee lämmittää ja vissy virkistää. Eikä niitä nautita samaan aikaan.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ei kannata lopettaa. Päinvastoin. Tee lämmittää ja vissy virkistää. Eikä niitä nautita samaan aikaan.
Mustaherukkamehu ja vissy. Ihan hyvä yhdistelmä.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Mustaherukkamehu ja vissy. Ihan hyvä yhdistelmä.
VilmaOn tosiaan hyvää. Loraus vissyä sopii moniin hedelmä- ja marjamehuihin. 😊
- Anonyymi
Samoilla mennään. Söin äsken 8 viipaletta kinkkua, sitä kun on ja se on niin herkullista, itse tehtyä tietenkin. Lupaan että syön kerralla noin paljon vasta ensi jouluna.
- Anonyymi
Tinder käyttö loppuu 10.1.2025, vatut siitä
- Anonyymi
Minäkin poistin sovelluksen, liian brutaali paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin poistin sovelluksen, liian brutaali paikka.
Juu, ei jaksa loputtomiin, olkoon
- Anonyymi
Enpä oikeastaan tänäkään vuonna. Lupaukset ei muutenkaan ole minun juttuni, mieluummin vaan toimin, en lupaile.
- Sheena En pidä uudenvuodenlupauksista, jotenka en niitä tee.
Ei tulevaisuutta voi luvata.- Anonyymi
Lohduton asenne. Ei hyödytä mennä edes naimisiin? Ei voi luvata edes uskollisuutta, ei mitään..? Kukas ne voi luvata?
Anonyymi kirjoitti:
Lohduton asenne. Ei hyödytä mennä edes naimisiin? Ei voi luvata edes uskollisuutta, ei mitään..? Kukas ne voi luvata?
En puhunut mistään hyötymisestä.
Lupaus tuntuu vaan niin ”kiveenhakatulta”, että puhuisin itse mieluummin toiveista, mitä haluaisi itsessään tai elämässään olevan toisin, sitten tavoitteellisesti mennä niitä muutoksia kohti.
Mielestäni se on paljon lempeämpi tapa ajatella kuin se, että nyt luvataan jotain.
Lupaan huolehtia itsestäni paremmin. Teen enemmän asioita, jotka tuottavat hyvää oloa. Syksy on ollut monella tavalla stressaava ja raskas ja tunnen sen olossani. Haluan eroon tuosta raskauden tunteesta.
- Anonyymi
Kuin omalta näppikseltä vuosi sitten. Sitten sain oivalluksen, että asiat, joille en voi mitään, menee miten menee. Itse vaikutettavat asiat kannattaa ottaa ottaa työn alle juurikin oman olon parantamiseksi. Stressi ei poistu niistä oman vaikutuspiirin ulkopuolisista jutuista, mutta tuleepahan hyvä mieli kun on saanut itsestään irti sen minkä voi.
Anonyymi kirjoitti:
Kuin omalta näppikseltä vuosi sitten. Sitten sain oivalluksen, että asiat, joille en voi mitään, menee miten menee. Itse vaikutettavat asiat kannattaa ottaa ottaa työn alle juurikin oman olon parantamiseksi. Stressi ei poistu niistä oman vaikutuspiirin ulkopuolisista jutuista, mutta tuleepahan hyvä mieli kun on saanut itsestään irti sen minkä voi.
Olet oikeassa. Niihin aaioihin on turha käyttää energiaa, joihin ei itse pysty vaikuttamaan. Moneen asiaan kuitenkin voi ja haluan asettaa itseni korkeammalle tärkeysjärjestyksessä. Tunnistan uupumuksen oireet kärsittyäni uupumuksesta aikoinaan ja nyt olen keikkunut niillä rajoilla, joten on korkea aika tehdä asialle jotain.
- Anonyymi
Aion rakastaa.
- Anonyymi
Joo. Saadaan toisemme.
- Anonyymi
Niin saadaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964