https://keskustelu.suomi24.fi/t/18759649/rovaniemella-viha-lisaantyy#comment-133040103
Juha Sipilä muistetaan ja Berner
Yhdessä ulkomaalaiset taksit
15
290
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kokoomus rovaniemellä? Yhdessä?
- Anonyymi
tilaa vain Taksi rovaniemi puhelimella-niinkö ohjeistetaan?
- Anonyymi
Keekeri kuskeilla lähtömaksu 90 ekee :)
- Anonyymi
Anonyymi
2024-12-29 09:46:20
UUSI
Tehdä niinku minä tein. Olen vuosia ajanut 8-10x / kk ajanut saman matkan . No erään kerran tuli kuskixi näit lähi idän entinen kamelikuski nykyinen tai kuski. Ei meinatut löytää keskustasta lentoasemalle. No kun saavuimme oli matka yli 3x kalliimpi kuin SOVITTU hinta. Nousin autosta maksoin normaalihinnan. Suuttui ja uhkasia ja huusi tämä kuski. Sanoin vain,että soitetaan poliisi paikalle. Uhosi vielä vähän muttei uskaltanut tulla kiinni- olisi saanut hyvän löylytyksen kyllä- ulisi ja uhkausten kera ottotahat - maasta - ja häipyi. SOITA aina poliisit paikalle. Eivät uskalla sitten enempää jatkaa ...pelkäävät joutuvansa kiinni. Ja jos ottavat matkalaukusta kiinni olen AINA löynnyt heti ja alkanut huutamaan varkaaksi ja poliisia paikalle. Häipyvät nopeasti paikalta. Näin minä. Jokainen tavallaan
lainaus maahanmuutto suomi24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2024-12-29 09:46:20
UUSI
Tehdä niinku minä tein. Olen vuosia ajanut 8-10x / kk ajanut saman matkan . No erään kerran tuli kuskixi näit lähi idän entinen kamelikuski nykyinen tai kuski. Ei meinatut löytää keskustasta lentoasemalle. No kun saavuimme oli matka yli 3x kalliimpi kuin SOVITTU hinta. Nousin autosta maksoin normaalihinnan. Suuttui ja uhkasia ja huusi tämä kuski. Sanoin vain,että soitetaan poliisi paikalle. Uhosi vielä vähän muttei uskaltanut tulla kiinni- olisi saanut hyvän löylytyksen kyllä- ulisi ja uhkausten kera ottotahat - maasta - ja häipyi. SOITA aina poliisit paikalle. Eivät uskalla sitten enempää jatkaa ...pelkäävät joutuvansa kiinni. Ja jos ottavat matkalaukusta kiinni olen AINA löynnyt heti ja alkanut huutamaan varkaaksi ja poliisia paikalle. Häipyvät nopeasti paikalta. Näin minä. Jokainen tavallaan
lainaus maahanmuutto suomi24oho
- Anonyymi
En liiku kuin vanhojen suomi-ukkojen takseilla.
- Anonyymi
Onneksi voi vielä vapaasti valita kenen kyytiin nousee ... ei ikinä ulkomaalaisen !!!
- Anonyymi
Yhteiskunta
Maahanmuutto
Omat vedet uimahalliin?
Anonyymi-ap
2024-12-30 17:52:18
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/0f123e16-485b-4545-b8d1-48e8f8592122
eikö se maahanmuutto tuonutkaan verotuloja?
SipiläBerner?
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/674fa0f0-b56a-4c42-8834-216b4a37aef8
Bolt-kuski käyttäytyi niin hirveästi, että nainen purskahti itkuun autosta päästyään
Taksinkuljettaja kouri ja kosketteli helsinkiläisnaista kotimatkan aikana - Anonyymi
Moktar.Gubta
2024-12-29 16:33:28
UUSI
"Kiitos vielä kerran tästä (kin) päätöksestä..."
Muista lähettää kiitoksesi myös perussuomalaisen puolueen eduskuntaryhmälle.
Lähes puolet nykyisistäkin persuedustajista äänesti vuonna 2017 taksilain muutoksen puolesta.
Tästä voitte tutkia äänestulosta vielä jälkikäteenkin; persut 22 jaa/ 0 ei/ 0 poissa.
Äänestystulos on listattu myös henkilöittäin.
Tämä ei liene epäselvää kenellekään.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
PS. muistaako demari että Soinin persut oli kyseessä? - Anonyymi00015
Hajotetut taksit
Uutta uutista? - Anonyymi00017
666
- Anonyymi00018
Poliisi nyt tutkii
eikö ollut tuloillaan pahempaa?
ens vuonna aseet paukkuu? - Anonyymi00020
mrrrr
- Anonyymi00021
eeee
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407