Eikö kukaan saa kuriin nuita mustalaisia?ajellaan ja parkkeerataan miten sattuu
Rässihousut
16
562
Vastaukset
- Anonyymi
Lain valvontaan lainvalvoja eli poliisi. Onkohan siellä jotain sdp poliiseja tai vihervasuja. Tunnetusti haluavat työstä vaan palkan mutta eivät tee sitä.
- Anonyymi
Juu ja elävät kuin oisivat euroopan omistajia
- Anonyymi
me oltiin mustalaisii oltiin erin laisii oltiin hanna ekola kuun tele seppo boisman yuo tube
- Anonyymi
Ikävä kylläkin löytyy ns.valtaväestöstäkin...ei mitään rotia..parkataan miten sattuu ja minne sattuu
- Anonyymi
Jos asia ärsyttää niin siitä voi sanoa suoraan asianomaiselle. Eli miksi siihen parkkeeraat, aja tuonne pihanperälle. En ole rasisti mutta mustalaiset ei saa parkkeerata lähelle ovea. Justiin saa kauppaan tulla kun on hiljaa ja antaa hyvien ihmisten kulkea rauhassa.
- Anonyymi
Näkyy ne muukkin pysäköivän miten sattuu...
- Anonyymi
Kemissä on holjasti tilaa parkeerata leviästi
- Anonyymi
kemi sosiaalisset met maksa vuokkra ja met vaa asuma tällä
- Anonyymi
Tosiasioista puhuminen on rasismia.
- Anonyymi
Haa, mitä sie hyvä veli valiiitat,mekö leviäst eletäää, me ollaan kato sellasiii luonnonlapsiii,me levitetää koto vaik parkkipaikalle kaupa ettee jos myö ni halutaaa. Elä sie veikkone riemastu pienist mie auta vanhaa äitiäin ja vaimoain ku hää hakkeet lähikaupast ylen raskait tavaroit. Heilon käjet ja hameet täynn tavaraa ko hyö kaupast ulos astuut,mie heit siin kaupa ees autos ovi auki vartoon jot noppeest päästää kotio. Heitäsie pois joutava posmottamine, anna ihmiste elää.
- Anonyymi
peloo paistaa riikka purralle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
peloo paistaa riikka purralle
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Oisko oodinin porukasta apua?
- Anonyymi
siinä on toinen pelle porukka ,t, vanha kakolan hörhö
- Anonyymi
Son vissi ero kuiten kahen kankaan välillä
- Anonyymi
kyllä kaaleet hupaisa tosi pieni kansan ryhmä minua ne huvittavat vaatetuksella puhetavalla ja kaupoissa mölyämällä esim pukuhousut kiilto kenkät h hansenin urheilu takit ym minulle ne on hupasia lemmikejä, t vanha kakolan hörhö
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891948Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714