Tietääkö kukaan?

Anonyymi-ap

23

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Eli tuo, jolla on punaiset bikinit, on Miranda Kerr?

• Anonyymi

Ei löydy muita kuvia tuosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löydy muita kuvia tuosta.

Siis tuosta gif animaatiosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli tuo, jolla on punaiset bikinit, on Miranda Kerr?

Niin väittävät.
        Oikeanpuoleinen on kuulemma Rosie Huntington-Whiteley

Lisäsivät viestiin, että huomattavasti nopeamin etsisivät näitä, jos saisivat sinne toimistolle nelivetomaasturin, joka kuulemma on ihan välttämätön ja jonka väittävät melkein luvanneeni.
        Ilmoitin, etten ole kyllä luvannut muuta kuin harkita Tata Nanoa jos auto on välttämätön.
        Nurinaa tuli vastaukseksi.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Niin väittävät.

Lisäsivät viestiin, että huomattavasti nopeamin etsisivät näitä, jos saisivat sinne toimistolle nelivetomaasturin, joka kuulemma on ihan välttämätön ja jonka väittävät melkein luvanneeni.
        Ilmoitin, etten ole kyllä luvannut muuta kuin harkita Tata Nanoa jos auto on välttämätön.

Kauniita naisia. Harmi, että ovat varattuja.

• Anonyymi

Mä en oo alemman tason mies, menikö se nyt jakeluun!?

• Anonyymi

Tarkoitatko itseäsi?

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Niin väittävät.

Minä en ole alemman tason mies, vaikka joku niin väittääkin. Se Oikea odottaa minua jossain.

• Anonyymi

Hyvä vitsi 🤣

• Anonyymi

Toi kommentti on ilmiannettu ja linkitin tämän keskustelun ylläpidolle ja kerroin, että minua haukutaan tässä alemman tason mieheksi. Saat kohta ansiosi mukaan.

• Anonyymi

Miltä tuntui olla alemman tason mies?

• buddy-love kirjoitti:

Niin väittävät.

Ajoneuvon valinta ei ole ehkä niin ratkaisevaa siihen verraten vaan se kuka istuu pilottina ratissa tai sitten se onko miten iso rypäs ystäviä yhteistyössä hänen kanssaan. Pidgin ajat ovat varmaankin toistaiseksi kuitenkin jo ohitettu toistaiseksi vai vieläkö viesteissä esiintyy lievää kielellistä korostusta 🙂

• Ex-Lukka kirjoitti:

Ajoneuvon valinta ei ole ehkä niin ratkaisevaa siihen verraten vaan se kuka istuu pilottina ratissa tai sitten se onko miten iso rypäs ystäviä yhteistyössä hänen kanssaan. Pidgin ajat ovat varmaankin toistaiseksi kuitenkin jo ohitettu toistaiseksi vai vieläkö viesteissä esiintyy lievää kielellistä korostusta 🙂

Väittävät tekevänsä vähemmän kirjoitusvirheitä kuin itse teen, mutta jatkuvasti pitää olla paimentamassa, että pysyvät kurissa.
        Kuvittelisi, että edes ne kuusi eri alueilta väitellyttä tohtoria saisivat homman kuriin, mutta ei tunnu toimivan.
        (kai kaikki ovat jo tajuneet, että enhän minä näitä sekalaisia asioita voi itse kaikkia tietää, vaan avustajaryhmäni hoitaa käytännössä kaikki asiat)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi kommentti on ilmiannettu ja linkitin tämän keskustelun ylläpidolle ja kerroin, että minua haukutaan tässä alemman tason mieheksi. Saat kohta ansiosi mukaan.

Vain sun spämmejä poistetaan.

• buddy-love kirjoitti:

Väittävät tekevänsä vähemmän kirjoitusvirheitä kuin itse teen, mutta jatkuvasti pitää olla paimentamassa, että pysyvät kurissa.
        Kuvittelisi, että edes ne kuusi eri alueilta väitellyttä tohtoria saisivat homman kuriin, mutta ei tunnu toimivan.
        (kai kaikki ovat jo tajuneet, että enhän minä näitä sekalaisia asioita voi itse kaikkia tietää, vaan avustajaryhmäni hoitaa käytännössä kaikki asiat)

Ilman muuta tehtävät kuuluu hoitaa porrastetusti, nykymaailmassa vieläpä pikkurahalla

• Anonyymi

Puolikuollut mies hiljaa!

• Anonyymi

Irma ja Terttu.

• Anonyymi

Keitä he ovat?

• Anonyymi

Totuus on, etten ole alemman tason mies!

• Anonyymi

Nadia

• Anonyymi

Veerahuo.r

• Anonyymi

Sellainen on järkevä aloitus, että kertoo, että kertoo.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1585
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      174
      1110
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1109
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe