Itse täytän 35.
Paljonko te täytätte vuonna 2025?
56
543
Vastaukset
- Anonyymi
Olet saman ikäinen kuin poikani.
- Anonyymi
Onko hän yhdessä jonkun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valitettavasti, ätmi kun on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ... 34-vuotias mies on naimisissa äitinsä Tyynen kanssa. Tyyne täyttää siis ensivuonna jo 81-vuotta. Irma täyttää 61-vuotta ja nuo muut kuten Alma, Alina, Jorma ja Sirikli iät ovat tuntemattomia.
Aikamoinen chad on tuo 34-vuotias mies.
Profiilin asetuksissa on syntymävuosi 1902 ja kuukausi toukokuu.
Jokainen halukas voi tehdä laskutoimituksen omin pikku kätösin. 😉- Anonyymi
Et täytä 123 vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
Et täytä 123 vuotta.
Kuka minä olen väittämään vastaan, kun kerran profiilissa on ilmoitettu syntymävuodeksi 1902? 😁
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kuka minä olen väittämään vastaan, kun kerran profiilissa on ilmoitettu syntymävuodeksi 1902? 😁
No uskotaan sitten.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Puhutko omasta profiilistasi?
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko omasta profiilistasi?
Tässä on hyvin pieni mahdollisuus, että rekkautuessa (silloin valovuosia sitten) on sattunut pieni huolimattomuusvirhe. En osaa sanoa! Tästä ei ole todisteita. 😂😁
- Anonyymi
40 👍
503 vuotta. 🧛🏼♂️
- Anonyymi
Missäs päin trolli asuu?
51v ensi vuonna.
Tänä vuonna täytän 50v.- Anonyymi
Tätä vuotta ei oo enää ku tää ja huominen päivä.
Anonyymi kirjoitti:
Tätä vuotta ei oo enää ku tää ja huominen päivä.
Ei olekaan tiedän kyllä... 🙃
randombypasser kirjoitti:
Kappas, se on kauris myös 😉
Niii i ....
Olipas ylläri sun kommenttisi saada.originalpieninainen kirjoitti:
Niii i ....
Olipas ylläri sun kommenttisi saada.Olen hankala vanha jäärä, mutta kyllä multakin välillä voi saada. Kommentteja 😌
randombypasser kirjoitti:
Olen hankala vanha jäärä, mutta kyllä multakin välillä voi saada. Kommentteja 😌
Nii, entäs vastauksia esim meseen 😉
originalpieninainen kirjoitti:
Nii, entäs vastauksia esim meseen 😉
En käytä, niin ei ole mahdollista. Olen old school erakoitunut old man, vähän kuin antiikkinen kataja, piikikäs ja hankala paskiainen 😂
- Anonyymi
Täytän täytän. Vielä en 50, myöhemmin sitten.
Jasu - Anonyymi
Täällä niin paljon valehdellaan ikiänsä, että mäki valehtelen. Mä täytän ens vuonna 350.
- Anonyymi
151 vuotta.
Vilma Neljä vuotta tuli täyteen tänä vuonna .. joten eikös nelosen jälkeen tuu vitonen? :)
- Anonyymi
Tulee.
- Anonyymi
Tietääkö sun äiskä ja iskä että sä kirjoitat täällä?
Anonyymi kirjoitti:
Tulee.
Juu hyvä. Arvasin siis oikein.
Täytän tänä vuonna siis viisi vuotta. Tosin synnyin vuonna 2012. Mutta olin piilossa useamman vuoden. Pikkuinen piipahdus toisella nikillä ennen tätä, mutta juu, täytän viisi vuotta ensi vuonna.Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu hyvä. Arvasin siis oikein.
Täytän tänä vuonna siis viisi vuotta. Tosin synnyin vuonna 2012. Mutta olin piilossa useamman vuoden. Pikkuinen piipahdus toisella nikillä ennen tätä, mutta juu, täytän viisi vuotta ensi vuonna.Palsta äiskä.. ei ole näkynyt varmaan kuukausiin. Ja iskä pöllyyttelee täällä melkein päivittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö sun äiskä ja iskä että sä kirjoitat täällä?
Äiti tietää, isä ei, jos mua tarkoitat.
- Anonyymi
Viides villahousu.
- Anonyymi
Eli palstan rasittavimmat itsensä toistamiset alkavat ensi vuonna ”olen 35-vuotias sinkkumies”
- Anonyymi
Ei oo suunnitteilla semmonen.
- Anonyymi
Mitä jos ei ala?
Sikäli kuin voin muistiini luottaa, niin tasan 52 läpsähtää mittariin tammikuussa. -52 oli hyvä, oli nk. suviolumppialaisetkin hesas 😂
- Anonyymi
Täytän 87v kesäkuussa.
- Anonyymi
Täytän 175 vuotta
- Anonyymi
Oisko 67. Saattaa siis olla viimeinen elinvuoteni ja hyvä niin.
- Anonyymi
Ainahan se voipi olla kenelle tahansa meistä viimeinen.
- Anonyymi
55 vuotta,55 år,55 years,55 jahre.
- Anonyymi
57 vuotta täytän.
- Anonyymi
Näyttää siltä, ettei minun lisäkseni paljon käy nuoria minun lisäkseni.
- Anonyymi
62 täytän
- Anonyymi
Liikaa
- Anonyymi
Reilu 40 🫤
- Anonyymi
Mää täytän tammikuus 80 vuotta ja pirän isot kekkerit.
T. Antti Kauhavalt. - Anonyymi
59.
- Anonyymi
33 :) N
No vastataan nyt, kun tää aina nousee tähän ylös. Eli 51 tulee täyteen, mutta syssyllä vasta.
- Anonyymi
Käyn täällä harvakseltaan. Tämä näyttää olevan 50+ sinkkujen palsta. Ei siis ihme, että toisinaan täällä on kiinnostaviakin keskusteluja.
Nyt tulin käymään täällä ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Joten alanpa selailemaan aloituksia, jos vaikka löytyisi kiinnostava keskustelun aihe.- Anonyymi
Totta, itse toivoisin tänne nuorempaa väkeä. Not gonna happen.
- Anonyymi
Ai niin…Ensi kesänä 53.
- Anonyymi
Kaapissa varattuna neljä laatikkoa ...... kakkukynttilöitä.
A' 20 kpl.
Neljännestä jää ylitse seuraavalle vuodelle viisitoista kynttilää.
Kiirastorstaina sytytetään.
Karhunkaataja (10 lupaa jäljellä) - Anonyymi
Reilut 40. Joku sanoisi että lähemmäs 50. Tunnen kuitenkin itseni 10 vuotta nuoremmaksi joten mitä väliä
- Anonyymi
Kaikille tuli Vaihdevuosi, Vuoden vaihde on sama kuin vaihdevuosi.
Jopa 13-vuotiaille kirjoittelijoillekin tuli se.
14. ikävuoden villitys alkaa. Murrosikä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964