Aikamatkustus on mahdollista. Se on todellista.
Minä
matkustan
ajassa.
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
*
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
*
Ihan koko ajan.
Olen aikamatkaaja
24
265
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska 😄
- Anonyymi
Ihan kiva, muista jemmata rahaa/kultaa matkojesi varrella, niitä tarvitsee ennemmin tai myöhemmin, niin, no sinä toki tämän jo tiesitkin..
- Anonyymi
Minäkin palaan ajassa taaksepäin ja muistelen, kuinka hyvin asiat ovat ennen olleet. Sitten kohdistan ajatukset tulevaisuuteen ja toivon, että asiat olisivat silloin paremmin.
- Anonyymi
Ja näin, kuin itsestään olen matkannut taas kohta tunnin (käyttämällämme aikayksiköllä ilmaistuna).
- Anonyymi
Oho, missä olinkaan! Hämmästyttävää, siis ylitunnin, todellakin.
- Anonyymi
Ajassa ei voi matkustaa kuin eteenpäin vain. Jjo tapahtunutta ei voi tehdä tapahtumattomaksi.
Ja aina kun matkustat eteenpäin sanotaan 249 vuottakin, siis et voi palata vaan syntyy uusi aikajänne jossa elää toinen itsesi ja se vanha elää omaa elämäänsä jälkeen jääneessä aikajänteessä.
Muodostuu monia Sinuja kaikki eri ajoissa ripuloimassa. - Anonyymi
Juu, aikamatkustan esim. autolla 50km päähän puolessa tunnissa.
Jos matkustaisin pölkupyörällä, niin aikaa menisi vajaa 3 tuntia.
Perillä ehtii tehdä monenlaista siinä kolmessa tunnissa mikä kuluu pyörällä taivaltamiseen eli kyllä se on aikamatkustusta! Niin minäkin. Ripustin sikamaisen kalliin älykelloni ja törkyhintaisen älypuhelimeni rakettiin ja ammuin molemmat huut hiiteen. Kyllä siinä kummasti aika liikkui, mutta minä pysyin paikoillani. Mahtavaa.
- Anonyymi
aika matkailu eli teleportaalio jonka nikolai tesla, keksi,
- Anonyymi
,jatkuuko, se tästä?
- Anonyymi
Yksinkertaistettuna, kuin näkymättömänä, kommunikointiin pystymättä, seurailisi menneitä tapahtumia paikan päällä, itseäänkin, ajatuksissaan, kuin unessa, keskittyessään johonkin ajanjaksoon palatessaan. Paljon näkee ja kuulee sellaista, joka antaa selityksen muille tapahtuneille tapahtumille. Kutsuttakoon sitä sitten vaikkapa aikamatkusteluksi.
Sellaistako tarkoitit? - Anonyymi
Minä taas olen aina tässä hetkessä. Olen jotenkin juuttunut tähän hetkeen.
Kun illalla menen nukkumaan, on juuri tämä hetki. Kun aamulla herään, olen edelleen tässä hetkessä. Sitten menen yleensä töihin, mutta töissäkin olen juuttunut tähän hetkeen. Olen ikuisesti vankina tässä hetkessä. En ymmärrä miten tämä on mahdollista. Niinhän me kaikki kuljemme ajassa eteenpäin. John Titor väitti olleensa aika matkaaja tulevaisuudesta.
- Anonyymi
Eikös todistusvelvollisuus ole vastaajalla neutraaleissa keisseissä? Jos muutti menneisyyttä sen tarkemmin määrittelemättä, mistä tiedät mikä muuttui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös todistusvelvollisuus ole vastaajalla neutraaleissa keisseissä? Jos muutti menneisyyttä sen tarkemmin määrittelemättä, mistä tiedät mikä muuttui?
Tämä siis tuomari, syyttäjä ja puolustus -akselilla liikuttaessa. Pelastuspalvelut yleensäkin menee näkymättömömissä. Luulisin että jos joku valtionhaara saa "teknologiat" käyttöön, olisi se joku kyseinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis tuomari, syyttäjä ja puolustus -akselilla liikuttaessa. Pelastuspalvelut yleensäkin menee näkymättömömissä. Luulisin että jos joku valtionhaara saa "teknologiat" käyttöön, olisi se joku kyseinen.
Nykyään titteleiden, "koulutuksen suomien etuuksien" ja mukanäennäisten arvojärjestystä kuvaavien arvonimien suurin haaste on todistaa olevansa kontrollissa. Siksi kaikki myötäilee ja paikkaa pelikuviossa arvovaltatyhjiötä.
Katso esim. Uutinen mikä loksauttaa jossainpäin maailmaa tilanteen siihen pisteeseen, että kaikki ovat toimettomina hiljaa pidemmän aikaa. Sitten kun yksi keksii mikä "näennäisesti" ei ole kontrollissa sanoo kontrolloivansa sitä, muut antavat tälle puheenvuoron ja toitottelevat termiä mikä juuri keksittiin kontrollin jatkeeksi.
Riippatta siitä oliko oliko toimi tehokas, ja ylipäänsä että edes toimittiinko.
Tadaa- tästä termi arvokontrolli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään titteleiden, "koulutuksen suomien etuuksien" ja mukanäennäisten arvojärjestystä kuvaavien arvonimien suurin haaste on todistaa olevansa kontrollissa. Siksi kaikki myötäilee ja paikkaa pelikuviossa arvovaltatyhjiötä.
Katso esim. Uutinen mikä loksauttaa jossainpäin maailmaa tilanteen siihen pisteeseen, että kaikki ovat toimettomina hiljaa pidemmän aikaa. Sitten kun yksi keksii mikä "näennäisesti" ei ole kontrollissa sanoo kontrolloivansa sitä, muut antavat tälle puheenvuoron ja toitottelevat termiä mikä juuri keksittiin kontrollin jatkeeksi.
Riippatta siitä oliko oliko toimi tehokas, ja ylipäänsä että edes toimittiinko.
Tadaa- tästä termi arvokontrolliPeilikuvana toimii aseiden määrä maailmassa. Ihmiset eivät usko toimien tehokkuuteen ja yksinkertaisesti haluavat itse olla viimekädessä kontrollissa. Kuvio on yleistynyt joka paikassa ja koko ajan.
Samalla laskee siviiliviranomaisten taito-taso humpuuki-vartijoille, jotka eivät paikallista edes kadonneita saaka ota monimutkaisia ylikansallisia rikosvyyhtejä tutkittavakseen.
Kokonaiset kansakunnat päätyvät panttivangeiksi idiooteille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peilikuvana toimii aseiden määrä maailmassa. Ihmiset eivät usko toimien tehokkuuteen ja yksinkertaisesti haluavat itse olla viimekädessä kontrollissa. Kuvio on yleistynyt joka paikassa ja koko ajan.
Samalla laskee siviiliviranomaisten taito-taso humpuuki-vartijoille, jotka eivät paikallista edes kadonneita saaka ota monimutkaisia ylikansallisia rikosvyyhtejä tutkittavakseen.
Kokonaiset kansakunnat päätyvät panttivangeiksi idiooteille.Pitkäjänteisyys on ainoa millä "hyvikset" ikinä voittaa tässä maailmassa.
Under dogs, altavastaajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäjänteisyys on ainoa millä "hyvikset" ikinä voittaa tässä maailmassa.
Under dogs, altavastaajia.Eurolla irtoaa! Täältä kaikki vaan. Hakemaan!
https://m.youtube.com/shorts/fX8-0Ah2hvE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurolla irtoaa! Täältä kaikki vaan. Hakemaan!
https://m.youtube.com/shorts/fX8-0Ah2hvE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei poliisilaitoksella lasketa lampaita passissa! Kyllä jämpti on näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei poliisilaitoksella lasketa lampaita passissa! Kyllä jämpti on näin!
"Meillä on saavissa tänään, valkohattuisia, mulkomaalaisia, rähinärenttuja..."
- Anonyymi
Elän tässä hetkessä. Muistumia voi putkahtaa.
Mieluummin nykyviidakossa tai savannilla noin kuvainnollisessa mielessä.
Vilma - Anonyymi
Sitten on tietysti olemassa Mandela-efekti. Nimi tulee siitä, että jotkut muistavat uutisen Mandelan kuolemasta vankilassa, mutta hänestä tulikin Etelä-Afrikan presidentti vankilasta vapauduttuaan.
Itse olen nähnyt James Bondin kuuraketista sellaisen version, jossa Rautahampaalle hymyilevällä tytöllä oli hammasraudat. Näin ei kuitenkaan ole elokuvan nykyisissä versioissa. Toki on mahdollista, että elokuvasta on tehty useampia eri versioita levitykseen, ja tuo harvinainen versio on kadonnut jonnekin arkistoon, mistä kukaan ei osaa sitä enää etsiä, eikä kyse ole siten aidosta Mandela-efektistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964