Minähän pääsen oikeastaan sinne eroon asti hakemaan korvauksia

Anonyymi-ap

Muistin, että meillähän oli se uusi auto IF:ssä vakuutettuna ja minun auto meni vaihdossa ja siitä siirrettiin vakuutukset siihen uuteen autoon. Exän nykyinen vaimo oli tukkinut oman romunsa meidän auton vakuutuksiin.
Vakuutus yhtiö sanoi minun käytössä olevasta vakuutukset irti ja kauppa lähti purkuun. Kaunis upea seksikäs uusi hehkeä exän nykyinen vaimo oli lähtenyt kuulemma PÄISSÄÄN hotellin pihalta sillä romullaan ajelemaan ja ajo sen metsään VITTAKURUN suoran päässä ja oli kehunut minun tutuille, että oli 2 sentin päässä ettei hän HALVAANTUNUT ja oli puhaltanut yli 2 promillea.
Hän vaati minua KUNNIOITTAMAAN häntä ja exää. Exästä kuulin, että hän oli myös juonut korttinsa.
Muistaakseni laitoin hänelle viestiä, että: Pitäskö minun herätä aamulla sitä varten, että voin ajaa hakemaan sinut TÖIHIN koska kuulin, että olet juonu korttis?
Tais olla sama syksy, kun laitettiin ero vireille.
Hänen uusi hehkeä seksiä tihkuva kaunis upea nykyinen vaimo oli vielä exän Facebook profiililla facebookissa ja ilmoitti minulle, että hänenä matot oli vintillä vinossa.
Exä ilmesty oven taakse ja minä en päästänyt häntä sisälle.
Minullahan oli keskustelu kesken hänen kanssa facebookissa ja minä laitoin, että: Tulitko oikein pyörällä tietokone tarakalla ja jatko roikka mukana tuohon oven taakse huutamaan.
Minä ilmoitin, että " Hae LÄHESTYMISKIELTOA niin en varmasti LÄHESTY sinua."
Minun sitä lähestymiskieltoa olisi pitänyt saada heitä vastaan, koska he eivät ymmärtäneet että minä olin hyvin ONNELLINEN, kun pääsin miehestä eroon.
Minä olin vielä tyytyväisempi, kun sain tietää millaisen TÖRKY vaimoon hän onnistui minut vielä vaihtamaan.
Heidät olisi kyllä pitänyt laittaa jo 15vuotta sitten LAITOKSEEN ja antaa minun elää omaa elämää rauhassa.
Heidän lain mukaan poliisitkin on rikollisia.
En minä muista nimiä, koska poliiseja oli niin paljon jotka soittelivat.
Poliisi soitti kerran ja väitti, että minä olin varastanut exän auton ja oli kuulemma ilmoittanut siitä että auto pitää hakea pois.
Minä kuuntelin ja sanoin, että: Meillä OIKEUSAVUSTAJAN luona tehty paperi tuosta autosta ja jos sinä tulet hakemaan niin me istutaan sinun kanssa seuraavaksi käräjillä, koska sinä olet siinä vaiheessa varastanut minulta auton ja antanut sen heille eli avustanut heitä auton varastamisesta.
Tuo oli minun vaatima sopimus ja se oli ihan laillinen ja exä oli hyväksynyt sen, koska minä olin jo naimisissa ollessa maksanut auton lyhennyksiä ja minun auto oli mennyt vaihdossa. Meidän sopimukseen ei kuulunut ERÄÄN HEHKEÄN SEKSIÄ TIHKUVAN UPEAN KAUNIIN EXÄNI UUDEN NYKYISEN VAIMON VITUN KUPPANEN TOYOTA ON PALJON ARVOKKAAMPI MITÄ SE PAKASTA VEDETTY CHEVROLET JOKA EI OLLUT CHEVROLET VAAN OPEL KADET JOHON CHEVROLET OLI ANTANUT MERKKINSÄ.
Exän isä oli asentaja ja hän asensi lohkolämmittimen. Hän alkanut katsomaan, että mikä kone siinä oli ja hän oli sanonut, että: Eihän tämä mikään Chevrolet ole vaan Opeli.
Mies oli itse tuo joka sanoi minulle, että: Vaihdetaan auto, mutta minä haluan JENKKI auton.
Minä ehdotin vaikka mitä, mutta hänelle ei kelvannut ja hänellä ei ollut varaa ostaa Chevrolet Silveradoa. Olisin ajanut C kortin niin minäkin olisin saanut ajaa sillä.
Minä olin lukenut jotain auto lehteä ja siinä oli Silveradon kuva. Minä leikkasin kuvan ja laitoin jääkaapin oveen. Ukko tuli töistä ja kysy: Miksi meidän jääkaapin ovessa on Chevrolet Silveradon kuva?
Minä sanoin, että: Siksi koska minä löysin meille kunnon auton!
Sano minulle, että: Tuohan maksaa yhtä paljon, kuin TALO!
Minä sanoin, että: Mitä me sillä talolla jos meillä on jo kämppä joten rahat voi ihan hyvin laittaa autoon!

Minä asun mieluummin vanhempien luona eli luovun mukavuuksista ja LAITTELEN RAHOJANI VAATTEISIIN SEKÄ KENKIIN vaikka EN KÄY MISSÄÄN EDES NYKYISIN KALJALLA!

Minä teen kaiken itselleni eikä minua VITTUAKAAN kiinnosta oikeesti miten toiset pukeutuu ja sovinko minä omalla tyylilläni seuraan.
EN OLE IKINÄ SOPINUT, koska MINÄ OLEN OLLUT AINA ERILLINEN JA LÄHTENYT LÄTKIMÄÄN JOS JOKU ON ALKANUT VITUTTAMAAN.
Olen sanonut, että: Minä en ole KUSIPÄIDEN KAVERI ja minä en kyllä kaveria tarvi enkä hyväksy sitä, että ALATTE SYRJIMÄÄN HEITÄ JOIDEN KANSSA MINULLA ON TULLUT RIITAA, koska HE TARVIVAT KAVEREITA SEKÄ TUKEA!

0

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
        Ikävä
        104
        1824
      2. 211
        1594
      3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
        Ikävä
        59
        1050
      4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
        Ikävä
        31
        1010
      5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
        Maailman menoa
        61
        937
      6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
        Ikävä
        54
        849
      7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
        Ikävä
        63
        808
      8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
        Ikävä
        37
        797
      9. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
        Ikävä
        49
        795
      10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
        Tv-sarjat
        5
        792
      Aihe