Kuka tai ketkä valvoivat nykyisen Inari n kunnantalon rakentamista

Anonyymi-ap

nyt on julkisuuteen noussut uutisia, että tuo ns. kunnantoimisto olisi huonosti tehty ja harkinnassa olisi talon purku ja uuden rakentaminen. Miten tämä voi olla mahdollista, kun maan etevimmät amattilaiset talon tekivät?

2

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tosiaan siellähän on HOME ONGELMIA ja joku MIELISAIRAS oli tehnyt minusta HUOLI-ILMOITUKSEN ja minun on PAKKO KÄYDÄ KUNNANTALOLLA MIELENTERVEYSTOIMITOSSA KALTOINKOHTELEMASTA ITSEÄNI, koska ERÄIDEN MIELISAIRAIDEN MIELESTÄ HOME RAKENNUKSESSA ON TERVEELLISTÄ KÄYDÄ KESKUSTELEMASSA.
      POLIISI LAITOKSELLA OLI KUULEMMA SAMA ONGELMA JA ERÄÄT MIELISAIRAAT TEKIVÄT RIKOSILMOITUKSIA PUHELIMELLA JA NETIN KAUTTA JA MINUN OLI PAKKO ISTUA SIELLÄKIN MONTA TUNTIA KALTOINKOHDELTAVANA, KOSKA HE VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA YKSI OLI VIELÄ VAATINUT VANKEUTTA.
      HE OVAT SAANEET KAIKEN, MUTTA MINUN PITÄISI VIELÄ MAKSAAKKI HEILLE.

En ole viitsinyt mainita edes KOKO ASIASTA MITÄÄN VAAN YRITTÄNYT OLLA HILJAA, KOSKA ON KUULEMMA SALASSA PIDETTÄVÄ ASIA JA MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA.

Siirtolan Anne on luottamus henkilöitä ja MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA SEKÄ LUOTTAA HÄNEEN VAIKKA HÄN KALTOINKOHTELEE YSTÄVÄNSÄ EIJA LAGERIN KANSSA KAIKKIA
      KUNNIAN VAATIMISELLA PAKOTETAAN MINUT PITÄMÄÄN TURPA KIINNI NÄISTÄ KUNNAN HOME RAKENNUKSISTA!

Heistä on hienoa KALTOINKOHDELLA KAIKKIA JOTKA OVAT TÖISSÄ JA JOUTUVAT KÄYMÄÄN NOISSA RAKENNUKSISSA!

• Anonyymi

Kyllä minä käyn, koska joka KÄYNNISTÄ TIENAAN RAHAA JA MINULLA ON SENTÄÄN MAKSAJATKIN TIEDOSSA!
        Valtio kyllä VELKAA ANTAA JA JOS EIVÄT SAA MAKSETTUA NIIN ÄKKIÄKÖ UUSI LAKI LUODAAN JOLLA VELAT JÄÄ PERINNÖKSI NIIN EIVÄT ALA KOSTAMAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      444
    3. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    4. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    7. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    8. 0
      90
    9. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    Aihe