No miten se teidän uuden vuoden juhlinta sujuu?

Anonyymi-ap

Mitä on lasissa tai pullossa? Mitä odotatte uudelta vuodelta?

27

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin se tässä työssä ollessa ja vettä pullossa.

• Anonyymi

Kotona sohvalla ja kissa seurana, vettä vaan.😺

• Oispa mullakin kissa. Jotenkin olin tasa painosempi kun oli kissa lähipiirissä, eikä stressikään painanut näin paljoo vaikka oli vaativampi työkin, esimiestehtävä sillon.

Mutta muuten hyvin laitoin työpajan kiinni ja kävin just saunassa. Lasissa on vaan sittisuutaa ja sekin sokeritonta.

• Löhöän sohvalla juoden punaviiniä, tarjottimelta löytyy erilaisia suolakeksejä ja homejuustoja.

Katselin telkkarista kun ihmiset jonottivat pakkasessa johonkin biletysmestaan.
      Itse lopetin jonottamisen jo 80-luvulla.

Tuli ihan hyvä mieli, ettei tarvitse ulkona jonossa seistä.

• Anonyymi

Mukissa on vielä vähän kylmää kahvia. Hörps! Ei ole enää...

• Anonyymi

Lasissa on loput marketista ostetusta 3,75 desin punaviinipullosta. Ystävän löytäminen olisi tosi ihana asia.

• Anonyymi

Mä käytän viimeiset karhunkaatoluvat tältä vuodelta. Kiirettä pitää. 12 nallea vielä hengissä.
      Koira ramppaa tuossa edestakaisin. On ehkä vähän rauhallisempi kuin aikaisempina vuosina. Välillä eläin jonottaa pihalle, päästän ja pian se jonottaa takaisin sisään!

• Anonyymi

Vettä lasissa. Odotan uudelta vuodelta rohkeutta pitää omista rajoista kiinni, uskaltaa tehdä virheitä, kokeilla ennemmin kuin jäädä ikuiseen "mitä jos"-tilaan, uusia liikuntaharrastuskokeiluja, rohkeutta tutustua uusiin ihmisiin, enemmän aikaa hyvinvoinnille ja läheisille ihmisille, enemmän aikaa nukkua ja käyttää enemmän aikaa ruoan valmistamiseen. N

• Kaljaa himassa. Katon junnulätkää ja pidän kissan rauhallisena paukuttelun lomassa. Normisettii elikoiden kanssa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Itse en kuule paukettakaan kunnolla, koska päällä hitonmoinen korvatulehdus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en kuule paukettakaan kunnolla, koska päällä hitonmoinen korvatulehdus.

Mites sä semmosen olet onnistunut saamaan? ☹️

Ei toi pauke kovin kivalta kuulosta. Ihmiset ampuu satoja euroja taivaalle ja ilmassa haisee. Jotenkin lapsuuden wauuu on vaihtunut ajatukseen, että eikö noikin rahat vois käyttää järkevämmin. Lyhyt ilo välke taivaalla. Eikä se enää aiheuta samaa fiilistä kun on katsellut yli 40 vuotta rätinöitä uudet vuodet. 🙃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites sä semmosen olet onnistunut saamaan? ☹️

Ei toi pauke kovin kivalta kuulosta. Ihmiset ampuu satoja euroja taivaalle ja ilmassa haisee. Jotenkin lapsuuden wauuu on vaihtunut ajatukseen, että eikö noikin rahat vois käyttää järkevämmin. Lyhyt ilo välke taivaalla. Eikä se enää aiheuta samaa fiilistä kun on katsellut yli 40 vuotta rätinöitä uudet vuodet. 🙃

Jasu

Jaa-a, sa se. Tunnollisena työntekijänä sairastan näköjään tän joululoman.

Se on totta, ei kuulosta yhtään samalta noi raketit ku ennen :D Enkä edes tiedä miksi aina on kiusallaankin "pakko" valvoa puoleenyöhön uv-aattona. Luovun tästä perinteestä nyt.

• Anonyymi

Pepsiä. Odotan rohkeutta ja elämääni onnen.

• Anonyymi

Kilttinä, kunnollisena, katkeroituneena, yksinäisenä ja naisettomana kotona vain alkoholi seuranani.. paskaa tämäkin elämä. Ei kelpaa naisille enää kunnon miehet.

• Anonyymi

Miten vakuutat et oot kunnollinen?

• Anonyymi

Sujuu se hyvin. Olutta on lasissa ja sitten en juokkaan puoleen vuoteen. Otan alkuvuodesta yleensä raittuslinjan. Tämän vuoden alussakin olin 5 kk ilman alkoholia.
      Yleensä minun pitää herätä aikaisin joten ei voi olla krapulassa töitten takia. Tosin se vaatii lunta nimittäin minun pitää päivystää koska auraan lunta jos tulee.

• Anonyymi

Seitsemän karhua jäljellä.
      Seitsemän minuuttia aikaa.
      Asennan koiralle kuulosuojaimet...

• Anonyymi

Tää on normi päivä. Tänä vuonna pitää kyllä skarpatta ja kuntoilla paljon enemmän. Ostan kotiin penkkipunnerrus vehkeet.

• Pullossa on nyt ihan vettä...aikasemmin illalla veriappelsiinilimua.

Katselen änäripeliä Montreal-Vegas. Pistin kympillä betsiä, jos vaikka vajaa 200 luikahtais jännityksen lisäksi pelitilille. Töissä muuten olen ja ulkona on ollut vartin verran sellainen tykistökeskitys.

• KYLLÄ!! Heti eka puolituntisella tätä uutta vuotta tuli 170€ rahhaa, että pätkähti.... Jos tätä menoa jatkuu koko vuoden, niin tulee hyvä vuosi. :oD

• Vihreää teetä.

• Anonyymi

Vichyä ja pian treffit Uni-Masan kanssa. Muutama vieras vielä hereillä, varmaan tulevat toimeen.
      Mutkattomuutta toivon.

• Eipä tässä mitään ihmeellistä, tulin töistä kotiin joskus kymmenen jälkeen. Pepsi Maxia join sellaisen tölkin, kofeiinitonta. Huomenna töihin taas.

• Kupissa on inkivääriteetä, maustettuna hunajalla.
      Uudelta vuodelta en odota mitään erityistä. Samaa kuin ennekin. Terveyttä, hyvinvointia ja mielenrauhaa.

Hyvää Uutta Vuotta!

• Anonyymi

No mä olen kännissä tietenkin. Niitä harvoja iloja elämässä että saa olla joskus kännissä.

• Anonyymi

Töllö seurana ja alkon alkoholiton glögi sivujuomana vaihtui vuosi.
      Odotuksia vuodelle en lähde suunnittelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1585
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      174
      1110
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1109
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe