Hei. Voitaisiinko tehdä uuden vuoden lupaus? Sellainen, että ei valiteta mistään ainakaan täällä tai facebookissa tai lehtien sivuilla, tekstari palstoilla. Ollaan hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. On surullista lukea aina niiden samojen sankareiden, juoruakkojen ja juoru-ukkojen kitinöitä ja valituksia. Mikään ei ole hyvin. On paljon mukavampaa, kun jokaisen valituksen kääntääkin positiiviseen muotoon. Sarkasmiako? Niin tai näin. Kannattaa kokeilla ainakin. Miettikää ainakin hetki ennen kuin kirjoitatte. Esim. tuo Kemin ilotulitus. Ruuhka tuonne paikan päälle. Oli ihana, kun oli ihmisiä lähtenyt liikkeelle. Eikä näin:ahtaat kadut, ei päässyt ajamaan. Tämä negatiivinen palaute ei ole mukavaa. Huonot hermotko? Silloin ei kannata ängetä paraati paikalle vaan seurata hieman kauempaa. Nämä on sellaisia ihan turhia louskutuksia. Tunnetusti on ihmisiä, joiden pitää päästä ihan siihen oven eteen. He ovat huonojalkaisia, lihavia, laiskoja vai mitä lienee. Ei heille tarvitse olla kateellisia. Meitä on joka junaan. Mutta ylipäätään ainainen samojen naamojen valitus on todella raskasta ja kuka niitä jaksaa enää lukea. Tehkää jotain, että teidän negatiivinen elämä kääntyy positiiviseen ja huomatkaa, että ympärillä oleva maailma on oikeasti hyvä.
Uuden vuoden lupaus
Anonyymi-ap
3
228
Vastaukset
- Anonyymi
Kemistä ei ainakaan voi valittaa enää mistään koska kaikista asioista on jo valitettu. Minä en ainakaan näin yhtäkkiä keksi mitään uutta valittamisen aihetta. Pitääkin mennä mietintämyssyn alle pohtimaan jospa jotain keksisi.
- Anonyymi
Joo Kemissä kaikki asiat niin hyvin,ei ole valittamisen aihetta.
- Anonyymi
Juuu saatiin Biltemakin ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6102514Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4142001Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231900JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191506Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641478- 661412
- 1241223
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221020Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16968Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.18912