Oon tulossa töihin Kemiin ja tarkoitus vuokrata halpa asunto ensin ennen kuin saan vakituisen paikan(jos saan). Onko Kemissä jotain huonomaineisia alueita mistä ei kannata vuokrata? Mistä taas kannattaa vuokrata? Ideoita kiitos.
Asunnon vuokraus Kemistä.
13
666
Vastaukset
- Anonyymi
semmonenki on ko Keni
kokeile sieltä - Anonyymi
Kemissä paljon hyviä ja halpoja vuokra-asuntoja. Persut hoitaneet loistavasti tämän asian.
- Anonyymi
Tule vaikka Koivuharjulle,lähellä kaupunkia,mutta rauhallista.Esim.Forenomin kautta voit saada kalustetun asunnon.Älä missään nimessä mene Mäntylään,on levoton alue.
- Anonyymi
Hepolahti rauhallinen ja idyllinen paikka.
- Anonyymi
Kivisentie, Ruonantie, Sulkatie Hepolassa. ja lähempänä keskustaa Kujatie. Rauhallisia rivitaloja ei ongelmia oon viihtyny jo vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivisentie, Ruonantie, Sulkatie Hepolassa. ja lähempänä keskustaa Kujatie. Rauhallisia rivitaloja ei ongelmia oon viihtyny jo vuosia.
Hepolasta saa niin halvalla ihan käypäsiä omakotitaloja,ettei kai kenenkään kannata sinne vuokralle mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hepolasta saa niin halvalla ihan käypäsiä omakotitaloja,ettei kai kenenkään kannata sinne vuokralle mennä.
Mene Hepolaan jos tykkäät hajuista, myös keskustan alueen keski ja pohjoisalueella haisee pirust lämpövoimalan ego-haju. Yrjöttävä löyhkä😩😰🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene Hepolaan jos tykkäät hajuista, myös keskustan alueen keski ja pohjoisalueella haisee pirust lämpövoimalan ego-haju. Yrjöttävä löyhkä😩😰🤢
😀😀😀
- Anonyymi
Varo homeisia omakotitaloja.
- Anonyymi
Osta ennen oma osake. Myyjä maksaa muutaman tonnin kun otat vastuullesi osakkeen velat. Näin se nykyään toimii asuntokaupat.
- Anonyymi
Niin Kemissä kylläkin.
- Anonyymi
elä tuu
- Anonyymi
Jos tarvitset kalustettua väliaikaista asuntoa, niin suosittelen airbnb:tä. Jos löydät sopivan, niin lähetä majoittajalle tarjouspyyntö. Mikäli majoitus kestää kuukauden tai pitempäänkin, niin hinta on todennäköisesti aivan toinen kuin sivuilla mainittu,
Melllä Savonlinnassa on isossa talossa koko yläkerta majoituskäytössä. (4 erillistä huonetta + yhteiskäytössä olevat keittiö, olohuone, kph ja wc). On myös pesukone ja kuivausrumpu). Lakanat ja pyyhkeet sisältyvät hintaan.
Yön hinta vuodenajasta riippuen 40-70 €. Nyt yhdessä huoneessa opiskelija, joka maksaa siitä vain 400 €/kk.
Linkki yhteen huoneeseen: airbnb.fi/h/yksityinen-4huone-savonlinnassa
T: Ex kemiläinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109