Wienin konsertti

Anonyymi-ap

Ymmärrättekö sen päälle missä määrin?
Itselle se merkkaa odotettua kuuntelun tuomaa nautintoa.

31

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen joskus kuunnellut. Strauss vanhemman ja nuorempien musiikki ei kuitenkaan ole mun suosikkia. Klassisesta enemmän vanhempi klassinen, esim. barokin ja renessanssin musiikki. Nykyisin kuitenkin kuuntelen klassista aika vähän, kun ennen tuli kuunneltua aika paljon. Nykyisin soi muut sävelet kuten esim. klassinen rock, jota kuuntelen tälläkin hetkellä.

• Anonyymi

Klassillisen eri gendret ovat myös ok mielialan mukaan. Ja eri maiden gospel-musa koskettaa aina.

• Anonyymi

Oli kyllä hieno! Tästä me maksetaan.

• Anonyymi

Uudenvuoden perinne. Tulee kuunneltua. Olisihan ihan hienoa kuunnella Wienissä.
      Käynyt olen ja tykännyt näkemästä ja kokemastani.
      Hyvää puolikuivaa valkoviiniä.
      Vilma

• Anonyymi

Täydennys. Olen siis käynyt kaupungissa, en konsertissa.
        Ja lienee todella tyyriit liput.
        Vilma

• Anonyymi

Melko vähän. Paikan päällä kuunneltuna saattaisi tietenkin joku osuu tehdä vaikutuksen, mihin palaisin. Liitän tämän musiikin tylsiin vapaapäiviin.

• Anonyymi

Olisi kyllä hienoa päästä joskus kuuntelemaan paikanpäälle. Aina tulee katsottua.

• Anonyymi

Täh, syödäänkö konsertin aikana wiener leivoksia??

• Anonyymi

Ei mutta voit Eesti maal tilata wienereitä.
        Sacher ei ole niin hyvää kuin Fazerin siinä nimikookahvilassa.
        Vilma

• Anonyymi

Tauolla ja kotosalla kaikki on mahdollista😀

• Anonyymi

Ihanan kuldurellia tavikselle, nautin, kiitos YLE!

• Näkyköhän se töllöstä vähän sikaa sitten?

Sirllä oli sellainrn ukko, millä oli kunnon silmäpussit. Näin kun kävin mutsin luona. Sanoin siskolle, että toi on vslvonut kunnolla ja vetänyt vuoroksuden vaan sipsejä. 🤣

• Anonyymi

Ootko hönössä taas kun aat on järjestäen ässiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko hönössä taas kun aat on järjestäen ässiä?

Oon mä vähän, mut yövuoron jälkeen muutenkin jää vähemmälle kirjoitusasun tarkistus...

Tällä nykyisellä kännykällä kirjoitus on vaikeampaa... mä luulen, että teknisesti se johtuu panssarilasista.

Mut oon mä aika väsynyt noin kokonaisuudessaankin. Tää on sitä aikaa... lomat on ihan siinä ja tässä tulossa, mutta en tiedä h-hetkeä, milloin ne alkaa... (johtuu työnkuvasta) Ympärillä ihmiset kyselee, miloin alkaa ja en tiedä tänäkään vuonna, milloin ne alkaa. Ja olen 11 vuotta sanonut, ettei kukaan muukaan tiedä. Ja syyt, mutta ihmiset vaan jankkaa...joka vuosi...uskomatonta.

Ja sitten tuossa sun kysymyksessäkin tuo sana "taas". Sellainenkin ärsyttää yleensäkin ihmisissä. "Oletko TAAS kännissä? Oletko TAAS tekemässä puita? Oletko taas töissä?

Joskus pitää tehdä, mitä pitää tehdä! Kedkittykää nyt v.ttu siihen ihan omaan elämäänne, elkääkö kytätkö muita.

• Vilma tais tähän tuumia, että eikun honottaa....

Joo, saattoi honottaakin... en keskittynyt siihen ja äänet oli minimissä...

Mutta oli kunnon kassit äijällä silmirn alla. 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Oon mä vähän, mut yövuoron jälkeen muutenkin jää vähemmälle kirjoitusasun tarkistus...

Tällä nykyisellä kännykällä kirjoitus on vaikeampaa... mä luulen, että teknisesti se johtuu panssarilasista.

Mut oon mä aika väsynyt noin kokonaisuudessaankin. Tää on sitä aikaa... lomat on ihan siinä ja tässä tulossa, mutta en tiedä h-hetkeä, milloin ne alkaa... (johtuu työnkuvasta) Ympärillä ihmiset kyselee, miloin alkaa ja en tiedä tänäkään vuonna, milloin ne alkaa. Ja olen 11 vuotta sanonut, ettei kukaan muukaan tiedä. Ja syyt, mutta ihmiset vaan jankkaa...joka vuosi...uskomatonta.

Ja sitten tuossa sun kysymyksessäkin tuo sana "taas". Sellainenkin ärsyttää yleensäkin ihmisissä. "Oletko TAAS kännissä? Oletko TAAS tekemässä puita? Oletko taas töissä?

Joskus pitää tehdä, mitä pitää tehdä! Kedkittykää nyt v.ttu siihen ihan omaan elämäänne, elkääkö kytätkö muita.

Tiedän tunteen, mutta se on kysymys, teetkö sinä VIELÄ töitä. No vielähän minä teen. Keskeytän työn kesken ja pyörittelen päässä sitä keskeneräistä. Ajan ohi risteyksestä, unohdan puolet kauppalistasta, kävelen päin seinää ja ymmärrän noin 7 % puhutusta puheesta. Se on vähään moodiin, jossa pitäisi olla 100 % lasissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tunteen, mutta se on kysymys, teetkö sinä VIELÄ töitä. No vielähän minä teen. Keskeytän työn kesken ja pyörittelen päässä sitä keskeneräistä. Ajan ohi risteyksestä, unohdan puolet kauppalistasta, kävelen päin seinää ja ymmärrän noin 7 % puhutusta puheesta. Se on vähään moodiin, jossa pitäisi olla 100 % lasissa.

Mä pätkin itseäni, kun tiedän, että jos "koitan" vääntää väkisin kaikki läpi, tulee vaan paskaa...

Otan stopin tänään, huomenna mietin ja hoidan pikkuhommia ja ylihuomenna teen.

En mene enää tuohon mistä mainitsit, että haahuilen sinnetänne...miksi käytän 100% itsestäni jos saan sen 7%? Tehdään se 7 % ja valmistellaan sillä se, että saadaan vaikka 50%...

Mä elin vuosia, vuooooosia tekemällä 110% ja sain 20-30%... tartten jarrua, että voin saada enempi vähemmällä...

• Anonyymi

Kaipa 83-vuotias saa silmäpussinsa ihan kunnialla kantaa. Vahvat hiuksetkin miehellä korkeassa iässä! Lausui italiaksi kauniit sanat tähän vuoteen, rauhaa veljeyttä, rakkautta koko maailmalle.

• Anonyymi

Ai sulla on siskokin😅, ettei oo haamu sellanen🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Kaipa 83-vuotias saa silmäpussinsa ihan kunnialla kantaa. Vahvat hiuksetkin miehellä korkeassa iässä! Lausui italiaksi kauniit sanat tähän vuoteen, rauhaa veljeyttä, rakkautta koko maailmalle.

Joo, jokainen saa pussinsa pitää...osu vaan silmään...

Ei mitään arvostelua ollut...vaikks vähän huonosti asian esitin...

• Anonyymi kirjoitti:

Ai sulla on siskokin😅, ettei oo haamu sellanen🤭

Kyllä hänet haamuista erottaa. Selkeästi...😁

• Anonyymi

Riehunut kumminkin yön yli lederhoseneissa olvia nauttien, painunut jatkoille Prateriin ja käynyt ykäämässä Riesenradenissa, siitä hoippunut sitten aamusella suoraan lähetykseen 😁

• Anonyymi

Miettikää, miten vähän kannettavaa kapellimestarilla on.Paperipino = partituurit ja tukku, mitä heiluttaa ilmassa.
        Ha jollain harppu, basso, pasuuna ja patarummut. Hankala liikkua metrossa, junassa tai ratikassa. Osa voi jäädä ulkopuolelle vahingossa.
        Ja yhdellä on tikku.
        Vilma

• Anonyymi

Tukku = tikku

• Anonyymi

Juu ja jos omistaa tukun tikkuja niin silloin on todennäköisesti kyseessä tulitikkutyttö 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja jos omistaa tukun tikkuja niin silloin on todennäköisesti kyseessä tulitikkutyttö 🤔

18:14
        Eikä niitä kandee säästellä, jos metsä palaa.
        Vilma

• Wienin uuden vuoden konsertti kuuluu perinteisiin. Vaikka en koko ajan katso, se silti soi taustalla. Kaunista ja nautittavaa musiikkia.

• Ihan samoin meilläkin 😄
        Konsertin ajan istuin nojatuolissa ja selasin kännykkää. Väliajalla kävin vähän työhuoneessa tietokoneella, vaikka kuuntelin toki sitä väliaikamusiikkiakin ja sitten taas tulin nojatuoliin, kun konsertti jatkui. Parhaat sävelmät säästettiin taas viimeisiksi. 👍🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Ihan samoin meilläkin 😄
        Konsertin ajan istuin nojatuolissa ja selasin kännykkää. Väliajalla kävin vähän työhuoneessa tietokoneella, vaikka kuuntelin toki sitä väliaikamusiikkiakin ja sitten taas tulin nojatuoliin, kun konsertti jatkui. Parhaat sävelmät säästettiin taas viimeisiksi. 👍🙂

Näin juuri. Tästä alkaa uusi vuosi. Valssin, polkan ja marssin askelin. 😁

Hyvää Uutta Vuotta 2025 sinulle. 🤩🎉✨

• tosi.typy kirjoitti:

Näin juuri. Tästä alkaa uusi vuosi. Valssin, polkan ja marssin askelin. 😁

Hyvää Uutta Vuotta 2025 sinulle. 🤩🎉✨

Oikein hyvää uutta vuotta 2025 sinullekin tosi.typy! ✨️

• Xena-183 kirjoitti:

Oikein hyvää uutta vuotta 2025 sinullekin tosi.typy! ✨️

Kiitos. 😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe