Oman edun tavoittelu ennen yhteistä etua on väärin. Demarit tekevät väärin ajaessaan ryhmäpäätöksillä ja ammattiliittojen joukkovoimalla asioita, jotka vahingoittavat yhteiskuntaa. Kyllä. Laittomat lakot ovat rikos!!!!!
Ajatelkaa, että Kiuru, Tuppurainen, Lindtman ja kumppanit maalittavat yli 100 000 yksityisen puolen soteammattilaista lähinnä parjaluokkaan! Onko kiva kuunnella demareiden läpisoitettua kasettia, jossa paasataan Kela-korvauksista koko ajan? Missä itse käyvät lääkärissä? Entä tuhannet tyhjät ympärivuorokautisen hoivan paikat? Vanhuksia ajetaan kotiin paskoihinsa, vaikka ympärivuorokautisen hoivan vuodepaikkoja on auki yli 5000.
Yksityisen puolen hoivapaikka maksaa 50 000 euroa vuodessa. Julkinen puoli ei koskaan pysty yhtä halvalla hoitamaan kotona olevia vanhuksia, jotka tuovat kustannuksia laukatessaan vähän väliä lääkärissä. Siinä ampulanssit ajaa edes takaisin ja vähintään kolme hoitajaa käy vuorokauden aikana pistäytymässä vanhuksen luona kotona. Onko se ihmismäistä elämää? Yhdenlaista maalittamista, kuten "rikkureiden" erottelu alempaan kastiin. Sitä demarit tekevät. Se on rasismia. Demareiden rasismia. Rasismi ei ole suomalaisuutta, sanoi presidentti uuden vuoden puheessa.
Miksi demarit eivät osallistu maan hallituksen tasa-arvoa edistävään hankkeeseen? Rasistit eivät halua muuttaa toimintatapojaan. Liian kipeä asia puolueelle.
Entä lestadiolaiset. Estävätkö he sananvapauden? Onko käytös toisuskovaisia kohtaan rasismia?
Sananvapaus, liittymisen vapaus, maalittaminen, rasismi?
Anonyymi-ap
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k364662- 563220
- 302893
- 612825
- 62420
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161524