Oman edun tavoittelu ennen yhteistä etua on väärin. Demarit tekevät väärin ajaessaan ryhmäpäätöksillä ja ammattiliittojen joukkovoimalla asioita, jotka vahingoittavat yhteiskuntaa. Kyllä. Laittomat lakot ovat rikos!!!!!
Ajatelkaa, että Kiuru, Tuppurainen, Lindtman ja kumppanit maalittavat yli 100 000 yksityisen puolen soteammattilaista lähinnä parjaluokkaan! Onko kiva kuunnella demareiden läpisoitettua kasettia, jossa paasataan Kela-korvauksista koko ajan? Missä itse käyvät lääkärissä? Entä tuhannet tyhjät ympärivuorokautisen hoivan paikat? Vanhuksia ajetaan kotiin paskoihinsa, vaikka ympärivuorokautisen hoivan vuodepaikkoja on auki yli 5000.
Yksityisen puolen hoivapaikka maksaa 50 000 euroa vuodessa. Julkinen puoli ei koskaan pysty yhtä halvalla hoitamaan kotona olevia vanhuksia, jotka tuovat kustannuksia laukatessaan vähän väliä lääkärissä. Siinä ampulanssit ajaa edes takaisin ja vähintään kolme hoitajaa käy vuorokauden aikana pistäytymässä vanhuksen luona kotona. Onko se ihmismäistä elämää? Yhdenlaista maalittamista, kuten "rikkureiden" erottelu alempaan kastiin. Sitä demarit tekevät. Se on rasismia. Demareiden rasismia. Rasismi ei ole suomalaisuutta, sanoi presidentti uuden vuoden puheessa.
Miksi demarit eivät osallistu maan hallituksen tasa-arvoa edistävään hankkeeseen? Rasistit eivät halua muuttaa toimintatapojaan. Liian kipeä asia puolueelle.
Entä lestadiolaiset. Estävätkö he sananvapauden? Onko käytös toisuskovaisia kohtaan rasismia?
Sananvapaus, liittymisen vapaus, maalittaminen, rasismi?
Anonyymi-ap
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat993157Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191448Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341380Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053