Kuljin tänään pitkähkön matkan taksilla paikasta A paikkaan B. Kyydin hinnaksi tuli noin 500 euroa. Kerroin perillä rauhallisesti kuljettajalle, että minä en todellakaan aio maksaa kyydistä mitään. Kuski kimpaantui ja uhkasi soittaa poliisin paikalle. Karjaisin koväänisesti "mitä", puristin käteni nyrkkiin ja nostin sen lyöntivalmiuteen. Kuski valahti kalpeaksi ja hajusta päätellen hän ulosti housuunsa.
Nousin autosta naureskellen ulos ja menin kuljettajan oven viereen. Kaivoin taskustani satasen seteleistä pullistelevan lompakkoni ja esittelin sitä kuskille samalla erittäin ivallisesti räkättäen. Kuski ei sanonut mitään vaan hän vain tuijotti minua edelleen kauhusta kankea ilme naamallaan.
Lähdin hymyillen paikalta pois.
Kuski ei uskaltanut vaatia maksua
8
235
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko lähitaksi vai taksi helsinki. Siellä ne vellihousut yleensä on.
- Anonyymi
Lähitaksi...kuvottaa koko ajatuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähitaksi...kuvottaa koko ajatuskin.
sanos muuta meinasin ottaa tänään lähitaksin,mutta otin kuitenki kossua. perhanan hyvää läjitaksi oksettaa kossu ei
- Anonyymi
Semmonen psykoosi tänään.
- Anonyymi
Pitkät vapaat, paljon viinaa...tähän se johtaa. Loppukuun sitten pikku-ukot kiusaa niin ettei unta saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkät vapaat, paljon viinaa...tähän se johtaa. Loppukuun sitten pikku-ukot kiusaa niin ettei unta saa.
Niin. Sellaista se teidän taksikuskien elämä on. Ketjutupakointia, munkkien ahmimista, runsasta päihteiden käyttöä ja sitä kautta lähes krooninen krapula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sellaista se teidän taksikuskien elämä on. Ketjutupakointia, munkkien ahmimista, runsasta päihteiden käyttöä ja sitä kautta lähes krooninen krapula.
Terkkuja Westsendiin. Sulla kaikki hyvin taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terkkuja Westsendiin. Sulla kaikki hyvin taas?
Loistavasti. Toisin kun teillä munkkia syövillä suhareilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804