Kuski ei uskaltanut vaatia maksua

Anonyymi-ap

Kuljin tänään pitkähkön matkan taksilla paikasta A paikkaan B. Kyydin hinnaksi tuli noin 500 euroa. Kerroin perillä rauhallisesti kuljettajalle, että minä en todellakaan aio maksaa kyydistä mitään. Kuski kimpaantui ja uhkasi soittaa poliisin paikalle. Karjaisin koväänisesti "mitä", puristin käteni nyrkkiin ja nostin sen lyöntivalmiuteen. Kuski valahti kalpeaksi ja hajusta päätellen hän ulosti housuunsa.

Nousin autosta naureskellen ulos ja menin kuljettajan oven viereen. Kaivoin taskustani satasen seteleistä pullistelevan lompakkoni ja esittelin sitä kuskille samalla erittäin ivallisesti räkättäen. Kuski ei sanonut mitään vaan hän vain tuijotti minua edelleen kauhusta kankea ilme naamallaan.

Lähdin hymyillen paikalta pois.

8

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko lähitaksi vai taksi helsinki. Siellä ne vellihousut yleensä on.

• Anonyymi

Lähitaksi...kuvottaa koko ajatuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähitaksi...kuvottaa koko ajatuskin.

sanos muuta meinasin ottaa tänään lähitaksin,mutta otin kuitenki kossua. perhanan hyvää läjitaksi oksettaa kossu ei

• Anonyymi

Semmonen psykoosi tänään.

• Anonyymi

Pitkät vapaat, paljon viinaa...tähän se johtaa. Loppukuun sitten pikku-ukot kiusaa niin ettei unta saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkät vapaat, paljon viinaa...tähän se johtaa. Loppukuun sitten pikku-ukot kiusaa niin ettei unta saa.

Niin. Sellaista se teidän taksikuskien elämä on. Ketjutupakointia, munkkien ahmimista, runsasta päihteiden käyttöä ja sitä kautta lähes krooninen krapula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Sellaista se teidän taksikuskien elämä on. Ketjutupakointia, munkkien ahmimista, runsasta päihteiden käyttöä ja sitä kautta lähes krooninen krapula.

Terkkuja Westsendiin. Sulla kaikki hyvin taas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terkkuja Westsendiin. Sulla kaikki hyvin taas?

Loistavasti. Toisin kun teillä munkkia syövillä suhareilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196