Pelkkää paskaa radio ja tv täynnä!

Anonyymi-ap

Telkusta pelkkiä uusintoja ja radiosta jotain ihme uli uli ulinaa joka kanavalla.

Milloin tuollainen perseily alkoi? Mainoskanavat on aina ollut pelkkää paskaa ja näköjään ylen leikkaukset rupeaa vaikuttamaan.

Kenen idea? Äärioikeiston idea ja toteutus. Idaripellet syyttää varmaan siitäkin Marinin hallitusta. Vajakit ei tajua mistään mitään. Kaikista vähiten valtion/kansantaloudesta.

15

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaista se on kun kapitalistit ovat päättävässä asemassa.

• Anonyymi

Sellaista se on, kun itse kulttuurista ilmaiseksi nauttivat, mitään ymmärtämättömät ovat päättämässä.

• Hei me leikataan tuntuu olevan itsetarkoitus. Tosin hyödytöntä ja jälleen kokkarioikeisto aiheuttaa itse tehdyn laman + suurtyöttömyyden.
        Miksi äänestäjät eivä opi/tajua?

• Anonyymi

Pääaivopesijä YLE:ltä loputkin rahat pois ja pelkkiä kaupallisia kanavia.

• Tiedätkö edes ylen velvollisuuksia? Mites kriisien sattuessa? Kaupallisia toimijoita ei kiinnosta pätkääkään.

Jos pidät yleä aivopesijänä, niin mitähän mahtaa olla selkeästi poliittiset ja kaupalliset julkaisut? Hyvin on ainakin joihinkin uponnut se ulilaudan ja Suomen uutisten aivopesu.

• Anonyymi
        5imiti kirjoitti:

Tiedätkö edes ylen velvollisuuksia? Mites kriisien sattuessa? Kaupallisia toimijoita ei kiinnosta pätkääkään.

Jos pidät yleä aivopesijänä, niin mitähän mahtaa olla selkeästi poliittiset ja kaupalliset julkaisut? Hyvin on ainakin joihinkin uponnut se ulilaudan ja Suomen uutisten aivopesu.

Ja toisiin YLE:n mamutus.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja toisiin YLE:n mamutus.

Persu taas nolasi itsensä. Persuillahan on mamutuksen maailmanennätys.

• Kattokaa noita ruotsin kanavia. Sielä tulee hyvää ohjelmaa. Mä tilasin tv hubin kautta, mutta esim. Vaasalaiset ovat viekkaudella vääryydellä viritelleet telkkareita ja ilmaiseksi noita kattelevat.

Ainakin uutiset on hyvät ja efter fem nelosella. Mutta muistakaa että Suomen aikaa alkaa vasta kuuden jälkeen.

• Anonyymi

Tämä on nimenomaan meidän sinkkujen suuri ongelma.

• Anonyymi

Striimaus palvelujen jälkeen ei riitä, että televisio näyttää elokuvan yhden kerran, että jokaisen on pakko olla tv:n äärellä samaan aikaan. Se toimi vielä ennen internettiä, mutta ei enää. Elokuvat tulee tuon vuoksi uusintoina viiteen kertaan saman viikon aikana. Toki vassarikommarit eivät tällaisia asioita kykene ymmärtämään.

• Persupelle jatkaa nolaamistaan noilla kommari ulostuloillaan. Sen huomaa heti, kun työtön tai tukipummi lande sianussija hokee psk ihan tietämättömyyttään ja idiotismin siivettämänä.

• Olen jymähtänyt seuraamaan maratoonina Areenassa . "Queen of Fucking Everything" -sarjaa.
      Pitkästä aikaa hyvä kotimainen sarja. Pääosassa Laura Malmivaara. Hän on todella uskottava roolissaan, jossa toivottomuus, vi****s ja ratkaisukeskeisyys nousevat pintaan. Oikea naisen selviytymistaistelu ja vähän muutakin.

Ei huono. Suosittelen lämpimästi! 😊

• Kiitos vinkistä, kuulostaa hyvältä.

• Anonyymi

Nousiko muuten tän toimarin palkka huimasti nykyisen hallituksen aikana. Mikäs tän Yli-Anttilan puolue on?

• 5imiti

Persu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe