Olenko epäonnistunut sinkku?

Tokihan juttelen ihmisten kanssa somessa, mutta nyt on ruvennut ärsyttämään tämä vtun näppäily.

Kokoontukaamme kaikki sinkkupolot eläinten hautuumaalle tänään klo. 23::59. Siitä voimme jatkaa synkkämielisenä marssia pää painoksissa.

Pelastuslaitos tulee vahtimaan synkeää kulkuettamme ja herkimmät työntekijät purskahtavat itkuun.

Minä kannan 90cm+270cm putkibassoani olalla ja disse tuo akkukäyttöiset läppärin kova-ääniset.

Viinamies tuo tetken juotavat ja pirpana innoissaan laittaa ysäriä bluetoothina. Tokikin palstan nuoremmat hoitavat teknisen toimivuuden.

Seuraavan päivän uutisotsikoissa tulee olemaan, kuinka sinkkukulkue aiheutti maanjäristyksiä.

6

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maanjäristysten vaikutukset tuntuisivat Kiinassa asti.
      Mut hei.. onko pakko noin myöhään? Mä menen jo ysiltä nukkumaan.

• Pirpanan vuoksi kelloja siiretään maailmanlaajuisesti. Mitäpä sinkkupolot eivät tekisi tukeakseen toisiansa.

• 5imiti kirjoitti:

Pirpanan vuoksi kelloja siiretään maailmanlaajuisesti. Mitäpä sinkkupolot eivät tekisi tukeakseen toisiansa.

Niimpä niin..

Nytkin kukun jo yliajalla. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Mä ryyppään huomenna. Ylihuomennakin. Kysteiinillä höystettynä taasen. Voisin painua frendini kanssa baariin huijaamaan naisia. Se on nimenomaan taikuutta ja silmänkääntötemppuja päästä näyttelemään sosiaalista ytmiä. Velhoiksi me olemme syntyneet ja velhoiksi olemme me jälleen tuleman.

• Anonyymi

Et ole, kyllä kiljusinkut ovat yhteiskunnan voittajahahmoja.

• 5imiti

Junttipersu luuli taas olevansa hauskakin. Todellisuudessa, ei sinimustassa kuplassa idarit kannattaa kökkäreperseitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      355
      15620
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      261
      6112
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3568
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      192
      2626
    5. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2222
    6. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2199
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1630
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1419
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1196
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1190
    Aihe