Olin unohtanut ne 10 000 KUNNIANLOUKKAUSTA.

Anonyymi-ap

Minä olin siellä mökillä niin Muddusjärven paliskunnan porot loukkasivat ainakin 10 000 askeleen verran minun KUNNIAA, koska he eivät edes kysyneet että saako he tulla kävelemään mökin pihalle, kun minä olen siellä.
Minä kyllä sanoin, että: Meillä on AIKION PASKAHOUSUN KANSSA NIIN HUONOT VÄLIT, että MUDDUSJÄRVEN PALISKUNNAN POROT EI KÄVELE SILLÄ TONTILLA MISSÄ MINÄ OLEN MÖKKEILEMÄSSÄ. Aikio ei ole ikinä KUNNIOITTANUT MINUA VAAN HÄN ON SUORAAN SYRJINYT MINUA!

Minä vaadin nuokin hovissa maksuun ja kyllä hän MAKSAA! Jos ei maksa niin minä voin ottaa POROJA JA JOS HALUAA NIIN MINÄ VOIN MYYDÄ ELÄVIÄ POROJA.
NE ON SENTÄÄN KUNNIA POROJA JOILLE SAA POROMERKIN.
JOS EIVÄT ANNA NIIN MINÄ VOIN TULLA KAVERIKSI JA POLIISIT NIIN EIKÖHÄN ALA MERKKEJÄ LÖYTYMÄÄN!

Voin olla vaikka HOLO THE BITCH WITCH, kun merkkejä aletaan hoitamaan.
Ensin pitää kyllä hoitaa nuo kunnianloukkas asiat kuntoon.

Ei minun kyllä kannata edes vainottuna NIMEÄ VAIHTAA!

3

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdin ne KOIRAT JOTKA alkoivat haukkumaan, kun alkoivat antamaan niille kuulemma ruokaa.
      Varmaan ainakin 20 koiraa haukku 5 minuuttia ja kyllä kai ne ainakin MILJOONAA KERTAA EHTIVÄT AINAKIN LOUKKAAMAAN minun KUNNIAA.
      Minä en mökille sen takia mennyt, että kuuntelen KOIRIEN HAUKKUMISTA vaan mökillä nautin LUONNON RAUHASTA.
      Se on KUNNIANLOUKKAUS jos joku kehtaa väittää, että KOIRIEN HAUKKUMINEN on muka RAUHASSA OLOA LUONNOSSA.

Sitten oli se kelkka safari jonka takia meni se lopullinen RAUHASSA OLO!
      En muista montako oli, mutta AINAKIN 5 minuuttia piti kuunnella heidän kelkkojen pärinää.
      Varmaan 100kertaa naputti venttiilit sekunnissa ja niin monta kertaa loukkasivat minun kunniaa.
      Minä olen sentään HERKKÄ NAINEN ja minä en pysty tuollaista kelkkojen naputusta kuuntelemaan koska minä olen ääni yliherkkä.

Naapuri ajeli vanhalla SKIIDOLLA niin en minä sitä kuullut mutta satuin näkemään.

• Anonyymi

En ole vielä avannut sitä sähköpostia jonka sain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä avannut sitä sähköpostia jonka sain

On mulla suullisia sopimuksia tehtynä, mutta en minä muista kaikkien heidän nimiä.
        Mutta he kyllä ihan varmasti muistaa joiden kanssa olen sopinut.
        He ovat kaikki miehiä ja hän jonka nimeä en muista soitti ja sanoi, että: Ihan mitä vaan, mutta TUOTA ET TEE!
        En tehnyt vaikka sillä olisin kyllä pärjännyt, mutta muutin suunnitelmaa ja jatkoin sopimusten tekoa.
        En minä ole NAISTEN KANSSA TEHNYT SOPIMUKSIA, koska minä olen VANHEMPI PANOSTAJA JA MINÄ TEEN VAIN HERRASMIES SOPIMUKSIA.
        Herrasmiehet kyllä vaimostaan huolen pitää.
        Postinjakaja on ainut jonka kanssa olen sopinut, mutta hän on minun kanssa yhdenvertainen eli HERRASNAINEN joka ymmärtää sentään SOPIA eikä tunkea itseään kysymättä joka väliin.
        Kyllä minä ainakin ymmärsin, että toiset joiden kanssa olin sopinut ymmärsivät pitää SOPIMUKSESTA KIINNI.
        Sopimukset tietää aina rahaa ja minä olen ensimmäisen sopimuksen tehnyt jo ainakin 15vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      104
      1784
    2. 207
      1560
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1040
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1010
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      61
      917
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      824
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      61
      782
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      772
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      765
    Aihe